Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrická hračka do města: tichošlápek auris na čtyřlitrové dietě

Od letošního října pořídíte tohle toyotu s benziňákem, dieselem, nebo hybridním ústrojím. Auris už tedy naučili jezdit i na elektřinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Auris - ne dekuji

Jako sluzebni povoz mam Toyota Auris. Pro moji vysku 189 cm to je nepouzitelne auto to mesta, ridic sedi moc vysoko (nize uz sedacku nedam) a mam spatny vyhled z auta, pred semaforem stojim 3-4 metry abych vsiml svetla. Zpetne zrcatko v kabine prekazi pri vyhledu z vozu stejne tak jako silne sloupy, takze jizda po meste je pro me moc neprijemna, neni pres ne moc videt chodce nebo auto kdyz jsem na vedlejsi silnici. Pokud se jedna o dalnici pri rychlosti nad 120 km/h se auto stava diky obtekani vzduchu vyrazne hlucnym.

Mam-li to shrnout za cenu Aurise mohla firma koupit Oktavku. Byla by lepsi cena, vetsi kufr ale hlavne prijemnejsi rizeni.

0/0
3.7.2010 17:14

Deleter

Mno,

jezdím za 10-12, ale asi vyměním auto a to bude tak do 14. :-P

Ale elektroautu bych se nebránil, kdyby mi ho někdo koupil.;-D

0/0
12.6.2010 9:21

Host

Proč

Hybrid,nafta,benzín,LPG,elektřina,spotřeba.Proč automobilky,diskutující uvádějí pouze spotřebu.Uveďte prosím celkové náklady na auto třeba po 300-tisících kilometrech.Včetně výměny nové sady baterií+náklady na její likvidaci-Hybrid.Výměna turba,váhy vzduchu,kvalitního oleje,brzdových destiček,spojky,tlumičů naftové auto je těžší.Každý rok nutná prohlídka ,omezená životnost plynové nádrže,nižší výkon,vyšší spotřeba LPG,určité omezení při parkování.Vysoká spotřeba -benzínové auto.Životnost baterií,náklady na výměnu baterie do elektromobilu stojí statisíce cca. 300-700-tis korun.Myslíte,až se elekromobili rozšíří,že Vás ČEZ nechá nabíjet za tak levno?Možná by bylo zajímavé porovnat skutečné náklady na auto po ujetí 300-tisíc kilometrů.Spíš jestli by nechtělo zatlačit na šejky aby byl levnější benzin ,nafta,myslím tím oněch 200 našich co sedí ve vládě a šroubují daně z jednoho litru do závratných výšin.Máme nejdražší palivo široko daleko.DOKTOR :-).

0/0
12.6.2010 6:58

Host

Re: Proč

Naprosto souhlasím, jen to palivo nemáme úplně nejdražší z EU, ale vzhledem k průměrným mzdám na hlavu určitě ano. Dobrý názor R^

0/0
12.6.2010 8:49

Bob-an

Re: Proč

Palivo vzhledem k prumernym mzdam ze mame nejdrazsi? to bychom vzhledem k tomu ze ceny paliv se az ta nelisi museli mit nejnizsi mzdy v EU coz rozhodne nemame...

0/0
12.6.2010 23:42

Host

Re: Proč

No nevím jestli se moc neliší, já myslím že jo. viz.:http://auto.idnes.cz/ceny-paliv-jsou-vyssi-nez-u-sousedu-v-lete-bude-jeste-hur-pe3-/automoto.asp?c=A100517_100118_automoto_fdv

0/0
13.6.2010 10:36

Host

Re: Proč

Uz jsi slysel o Rumunsku, Bulharsku, Portugalsku, Slovensku? Tam jsou ceny vuci prijmum vyrazne vyssi

0/0
3.7.2010 17:18

Deleter

Re: Proč

Akumulátory se nelikvidují, nýbrž recyklují. Na to, aby se likvidovaly, obsahují příliš mnoho cenných látek.

0/0
12.6.2010 9:19

Host

nakup nového auta

Vyplatí se koupit spíš oktávku TDičko..dá se sehnat už za 100tis. je spolehlivější, spotřebu má nižší a podstatně větší kufr.

0/0
11.6.2010 6:59

RBrider

Re: nakup nového auta

běž se léčit;-D

0/0
11.6.2010 7:54

Host

Re: nakup nového auta

K k ko ko ko ko koktávku?8-o8-o To nemyslíš vážně? Spotřebu rozhodně nemá nižší ale tak v průměru kolem 5,5l/100 a ne 3,8 jak tenhle hybrid, takže v čem je nižší? Musíš brát průměrnou a ne, že se ti v rekordu podařilo jet za 3,8 na 100. je to snad dlouhodobý průměr u té octávky? NE! Pokud ty dokážeš jet s octávkou za 3,5, tak se s tím Aurisem dá jet za 2,5. A spolehlivost Oktávky v TDI zrovna není asi nějaká extra, když jich je v bazarech tisíce a to v 90ti procentech s přetočeným tachometrem a když si ji nedejbože někdo koupí, tak na něj čeká nějaká brutální oprava...;-)

0/0
11.6.2010 8:08

div

Autor by si měl po sobě článek přečíst...

... a zjistil by, že místo "pořídíte tohle toyotu" měl napsat "pořídíte tuhle Toyotu."

0/0
10.6.2010 22:35

Host

Hmm

Abych si koupilauto za někajkých 600 kolíků (jakože u nás rozhodně,to si iluze nedělejte) do města,to mi přijde celkem pálka. A že ušetřim nějaký 3 litry to je paráda R^

0/0
10.6.2010 21:54

Host

Re: Hmm

kdyby byli všichni jako ty, tak se k elektromobilům nikdy nedohrabem, naštěstí nejsou :)

0/0
10.6.2010 23:54

Host

Re: Hmm

Vzdyt ma pravdu, to auto je predrazene a extra usporu paliva neprinasi.

0/0
3.7.2010 17:22

Host

TDI vs. TSI

Ja bych TDIcka nezatracoval, pro spoustu lidi je dulezity ekonomicky faktor a naklady na provoz naftaku jsou preci jenom mensi. A dost pochybuju o tom, ze spousta mistnich radobyekologu si koupila benzinak jen z ohledu na zivotni prostredi :) Ja si ted (snad) koupim taky benzinak, ale jenom proto ze uznavam nazor, ze do sportovniho auta diesel nepatri.....

0/0
10.6.2010 20:09

Host

Re: TDI vs. TSI

Já jsem také místní rádobyekolog a proto využívám veřejné dopravy. Uvádět do pohybu 1,5 tuny těžky kus železa, abych dopravil svůj metrický cent do zaměstnání v rámci Prahy...mně prostě přijde poněkud nepřiměřené. Ale nikomu nic nezazlívám. :-)

0/0
10.6.2010 20:19

Deleter

Re: TDI vs. TSI

Vy budete kupovat nějaké sportovní auto s TSI? Od Škodovky, že?

0/0
12.6.2010 9:17

Host

Automobilismus

Jakým způsobem toto vozítko snižuje hustotu individuální dopravy?;-)

0/0
10.6.2010 20:03

Host

Cena...

Cena je adekvátní...např Prius vs. Superb v podobné výbavě= +- pár tisíc,Superb je ovšem dražší,Auris HSD vs.Octavia v podobné výbavě=+-pár tisíc,Octavia je dražší.Kdo jako první napíše,že škodovky mají větší kufr?:-P

0/0
10.6.2010 20:02

Host

Re: Cena...

Me se teda vic libi Oktavky, nejdou to vubec spatna auta :)  Auris je proste dalsi nakupni taska ve stylu golfa nebo pola....

0/0
10.6.2010 20:13

Host

Re: Cena...

A co je ochcavka ? Sportak ?? ;-D

0/0
10.6.2010 21:18

Host

Re: Cena...

srovnávat Prius se Superbem R^

 další expert...

0/0
10.6.2010 21:49

Host

Re: Cena...

A jaký rozdíl mezi nimi vidíš? Kromě toho kufru? Srovnal jsem Prius s pro nás běžným autem střední třídy...Rozvor,šířka,výška,výklopná stěna...

0/0
11.6.2010 17:50

Host

Re: Cena...

evidentně ti to vadí, tak to napíšu: ŠKODOVKY MAJÍ VĚTŠÍ KUFR!!!!

0/0
11.6.2010 0:09

Host

tdi je lepší

Moje 10 let stará oktávka 66kw tdi s podstatně větším kufrem a při jízdě z kutné hory do prahy spotřebou 3,8l/100 strčí todle auto v pohodě do kapsy.

Lidem co maj oktávky tdi se nevyplatí kupovat nová auta a většinou taky s podstatně nižší životností než staré oktávy tdička.

0/0
10.6.2010 18:43

Host

Re: tdi je lepší

:D:D:D není nad to, když přijde totální génius ke klávesnici, uvidí článek o autech a spotřebě a automaticky bez jakékoliv návaznosti na článek nebo předchozí diskuzi plácne post, kterým ze sebe udělá totálního vymaštěnceR^

Chápu když někdo ignoruje diskuzi s tisíci příspěvky, ale nepřečíst si ani článek ani těch pár postů... no prostě borec f metle a ftédéíR^R^R^

0/0
10.6.2010 19:11

Host

Re: tdi je lepší

Tvoje 10 let stará octávka s turbosmradem nikoho nezajímá. Takové staré stroje co vypouští jedy by měli zakázat.Rv Jakž takž ještě common raily s filtrem DPF, ale tohle co máš, je opravdu jed. A ještě se chlubit spotřebou, která se ti podaří, když brzdíš celý provoz a ohrožuješ ostatní, kteří se za tebou dusí a musí tě předjet :-/

0/0
10.6.2010 21:23

Host

Jízda po dálnici s hybridem

není pravda co se píše o jízdě po dálnici s hybridem, jakmile klesnou nároky na výkon benzin. motoru = jízda s kopce, tak se motor vypne a jedete setrvačností, při tom dobíjíte baterie. Obecně se dá říct, že záleží na kvalitě povrchu, gumách, terénním profilu a plynulosti jízdy. Čím plynulejší jízda, tím příznivější spotřeba. I na dálnici se dá jet na "papírovou" spotřebu, případně +1 až +2 l/100km

0/0
10.6.2010 18:01

Host

Re: Jízda po dálnici s hybridem

Ono to s tím dobíjením baterek na dálnici není ale tak horký... Co jezdím pravidelně Brno - Kroměříž, tak jsou na trase dvě místa, kde můžeš vyřadit aby ti rychlost neklesla pod 100km/h, vyřazení a nezpomalení v rychlosti 120-130km/h je možný jedině když sjedeš z D1 na 203km na ostravskou... natož ještě aby tě brzdilo dobíjení.

jediná situace kdy můžeš nabíjet je dobržďování za předjíždějícím kamionem

0/0
10.6.2010 19:19

Host

Re: Jízda po dálnici s hybridem

Brno-Kroměříž nejezdím. Praha-Brno je "nahoru-dolů", to docela jde. Ostravu jsem začal jezdit přes Hradec. Dnes jsem tankoval - 623 km, spotřeba 7,5l/100km.

Jezdím RX400h.

0/0
11.6.2010 16:28

Host

.

dneska při cestě do prace jsem měl spotřebu litr minerálky 4 koblihy:-P

0/0
10.6.2010 16:14

Host

Re: .

R^R^R^

0/0
10.6.2010 16:24

Host

Re: .

jen jestli nežereš i trávu kolem cesty

0/0
10.6.2010 16:32

řehoř z řep

Re: .

;-DR^

0/0
10.6.2010 16:47

Host

Re: .

a jak je to daleko? jestli kilák, tak teda žereš pěkně :)

0/0
10.6.2010 21:37

Host

čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

se svým dieselákem má takou spotřebu taky. A vida očekávání se naplnila - je tu takových magorů hned několik :-)

0/0
10.6.2010 15:15

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Hm tak to budu další. Po okreskách s Fábií za 3,8 a po dálnici do 5,2 l na sto, dynamika nic moc, rychlost podle předpisů, pohodlí, hluk v normě, slušný kufr, příjemné svezení. Nevěříš? Věř.

0/0
10.6.2010 15:21

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

:D:D:D jenze tady je rec o spotrebe v zacpanym meste ty noumo:D

ne na vyhlidnutym useku z kopce.

Za dalsi je Auris o tridu komfortnejsi auto a pokud se ti hluk TDI zda v norme (zvlast triprstak je superR^), tak bych ti doporucil navstevu na usnim pripadne psychiatra.

Taky lidi bydlici u hlavnich tahu z tebe jsou urcite nadseni

0/0
10.6.2010 16:09

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

jojo, svatá pravda :-)R^

0/0
10.6.2010 16:13

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Ne, to auto je 1,2 HTP v benzínu. A máš pravdu, ta Toyota je jen do města ale mimo město ne, to asi žere daleko víc protože jede jen na spalovací motor. Takže auto nanic. Navíc auto do města nepatří, máme MHD rozumbrado nebo P-R parkoviště.

0/0
10.6.2010 17:29

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

ÁÁÁááá pán je gurmán. Tak to potom ano.

Ale my se tady bavíme o AUTECH (4 kola, volant, MOTOR)

Jinak výstižnou odpověď sepsal kolega o kousek níž, jen mu nevyšlo to správně zařadit.

0/0
10.6.2010 19:44

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

a co emise, ty mamrde?

0/0
10.6.2010 16:33

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

To je zase nějaký šikula, co jezdí s vajíčkama za předním skle. Podle serveru http://www.spritmonitor.de jezdí ten tvůj tříhnek prostě za 7l a prostě je to tak. Že zrovna děláš brzdu provozu a ničíš si tím motor, je tvůj problém. Já taky dokážu jezdit za s daleko silnějším autem na benál za 7-8 (tak jak je v papíru) a jednou jsem jel na spotřebu a ejhle, dá se s tím jet i za 5,5, ale tlačíš to i očima. Prostě ta tvoje haťapka jezdí něco kolem 6ti v průměru, to je důležité. Jo a po té dálnici co uvádíš 5,2l je také nesmysl, no rozhodně nejedeš 130, ale soudím tak 90-100, protože ty malobjemy jsou při vysokých otáčkách dost žravé... to mi taky nevymluvíš...;-)

0/0
10.6.2010 18:01

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Asi jsi nikdy v HTpéčku neseděl, nebo jsi moula. Psal jsem, že jezdím předpisovými rychlostmi a při těch nejsem ani brzdou provozu ani auto netlačím očima. HTP nemá  zrovna široké spektrum využitelných otáček ale zato v nich má slušný krouťák a ten na okresky a české dálnice bohatě stačí. Na počítadle dlouhodobé spotřeby jsem nikdy neviděl číslo vyšší než 5,3l na sto a to i v zimním provozu.

0/0
10.6.2010 21:57

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Nenapadlo tě podezírat PP že kecá? Je těch max 5.3 naježděno v zasekaným městským provozu?

A zdá se ti normální, že před táhlým kopcem nebo předjížděním musíš podřadit na 3 a vytočit haťapku do bezvědomí?

Ono taky není zrovna nejbezpečnější, když na předjetí traktoru potřebuješ dvoukilometrovou přehlednou rovinku, ideálně z kopce...

0/0
10.6.2010 22:12

Host

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Prosím, prosím, chci vidět v 1.2 HTP slušný krouťák... Prosím, prosím....;-D

0/0
11.6.2010 13:46

Deleter

Re: čekal jsem, že tu nějaký magor napíše, že

Je to blázen...

0/0
12.6.2010 9:22

Host

Na 4litry se musím snažit? Co je na tom předraženym

hybridu úspornýho? Rv

0/0
10.6.2010 13:10

Host

Re: Na 4litry se musím snažit? Co je na tom předraženym

V zacpaným městě? Taky asi nebydlíš u rušnější ulice aby jsi ocenil tiché svištění místo rachotících traktorů...

0/0
10.6.2010 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.