Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Kawasaki Versys univerzálnost předběhla sex-appeal

Versys je ceněný jako velmi univerzální motocykl. Malé cestovní enduro, které se hravě vypořádává jak s terénem, tak s nástrahami velkoměsta. Je to mrštná hračka pro volný čas i pro pohodlné cestování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

enduro ????

ja nechapu, jak nekdo temhle motorkam muze rikat enduro, to je proboha odvozene od ceho ? Ze to projede louzi ? SPis bych to zaradil do nejake kategorie street.

0/0
2.7.2010 13:31

Host

enduro

Jezdi to vubec ? kurna 63 kobyl mam na enduru, ale to vazi 118kg´.

0/0
2.7.2010 13:25

Host

cestaky

kurna, cestaky se mi libi, jenze jsem vyhrabane pako bez stipky sebereflexe, pokory a respektu a proto si zadneho cestaky nikdy nekupim a tak jezdim na ostrem enduru a beru to jako sportovni naradi.

0/0
2.7.2010 11:03

Host

pila

jedine R1

0/0
2.7.2010 10:57

Host

Re: pila

nebo KTM 530

0/0
2.7.2010 10:58

Host

co je USB vidlice?

A co je to USB vidlice? To jako do ní můžu píchnout flashku?

0/0
25.6.2010 20:10

Host

Re: co je USB vidlice?

USD - Up Side Down, čili obrácená vidlice, v článku je chyba.

0/0
28.6.2010 9:44

Host

Peugeot et Vespa

neni špatná, ale nejhezčí motorky jsou pro mě stejně skůtry Peugeot a Vespa.

0/0
25.6.2010 18:58

Host

nepraktická motorka ala HTP pro socky

když pořádnou motorku, tak jedině v dieselu a s turbem. Spotřeba poloviční, krouťák trojnásobnej! Cena sice vyšší, ale to se nedá srovnat R^

0/0
25.6.2010 15:16

Host

Re: nepraktická motorka ala HTP pro socky

Oháníš se sockama a hned první argument pro disel uvádíš spotřebu ;-)

0/0
26.6.2010 11:04

Honx

Malá - velká

Objem motoru nemá nic společného s tím, jestli se motorce říká MALÁ nebo VELKÁ? Aha. A podle tebe se to rozlišuje podle velikosti řidítek nebo čeho?

0/0
25.6.2010 14:03

Honx

Re: Malá - velká

Pardon, měla to být reakce na "Misha.in"

0/0
25.6.2010 14:04

Host

Re: Malá - velká

Tak jestli rozlišujete motorky na Malá vs. Velká podle toho, jak to dřív bylo v řidičáku, tak tam pravda motor hrál zásadní roli, ale dneska už doba trošku pokročila i i 650 ccm cestovní enduro může být co do fyzické velikosti motorky mnohem menší než 450 ccm klasické enduro. Je tedy potřeba brát motorku velikostně jako auto (výška sedla, délka motorky, šírka v místě nádrže atd.)

0/0
25.6.2010 14:12

Host

...část 3.

příjemná. Perfektní motor i převodovka (krátká jednička a na šestku

pojedete 90 km/h při 4000 rpm), velká nádrž, přirozený posaz, štelovací

páčky,... Hledal jsem něco pro vyššího jezdce, co

má míň než 4 a víc než 1 válec. Versys zatím splnil všechna moje

očekávání.

0/0
25.6.2010 13:43

Host

...část 2...

výš. Takže mně plexi moc vysoké nepřipadá. Motorka taky postrádá

blatník nad zadním kolem, takže všechna špína končí na pružicí jednotce a

dál v útrobách stroje (na trhu je blatníků celá řada, ale jsou poměrně

drahé). Co bych na motorce ještě uvítal, je ukazatel zařazené rychlosti.

To jsou všechno ale prkotiny - tahle motorka jezdí skvěle a je strašně

0/0
25.6.2010 13:42

Host

Sex-appealu má na rozdávání

Vzhled je samozřejmě subjektivní - mně se naopak hodně líbí, je jiná než 90 % "standardní" motorkové produkce. Model 2010 je designově dotažený a světlo i kapotáž vypadají perfektně ("houbovitý" světlomet původního modelu 2006-2009 byl diskutabilní). Ve žluto-černé kombinaci nemám co bych vytknul. Z drobných nedostatků je třeba zmínit ještě drnčící palubku (lze "utěsnit"), sedlo, ze kterého řada jezdců sjíždí na nádrž (naučil jsem se sedět tak, že moc nesjížím) a výfuk umístěný dole, takže si k motorce hned objednejte taky montážní stojan pod zadní vidlici, jinak budete mít problémy s mazáním řetězu (vím vím, výfuk dole má samozřejmě i výhody). Nevím, jak vysoký je pisatel tohoto článku - měřím 186 cm a od 80 km/h už mi celkem nepříjemně fouká od krku

0/0
25.6.2010 13:41

Pjotr_Pjotrovic

Re: Sex-appealu má na rozdávání

Designově se mi taky moc líbí a šel bych do ní. Jenže obsah motoru ničím nenahradíš a litr je litr. Takže zůstanu u své CBF 1000.  :-P

0/0
25.6.2010 15:14

Host

Re: Sex-appealu má na rozdávání

No, mam od konkurence suzuki v-strom 650 a na moje jezdeni po meste to ma obsahu a vykonu aaaz moc. Trochu sklouzne ruka a uz je tam 140. Spolujezdec je trochu znat, ale tak nejak symbolicky dodrzovat predpisy je porad utrpeni. CBF1000 je pekna, ale ja bych se na tom v normalnim provozu zabil pac bych se neudrzel ji trochu vytocit.

Jinak, skoda ze sem si nezkusil versys, vypada pekne, ale kupoval sem na rychlo a na v-strom byla velka sleva. Ale taky spokojenost :-)

0/0
27.6.2010 14:29

Pjotr_Pjotrovic

Re: Sex-appealu má na rozdávání

Taky jsem měl z toho litru respekt, ale výhoda velké kubatury je v tom, že není potřeba ji točit. Dostačujíce jezdí vytočená do 3,5 tisíce, hodně svižně do 5 tisíc a hodně zběsile nad 5 tisíc. Holt krouťák je u vyšší kubatury znát. 600 maj třeba stejný výkon jako to moje CBF, ale až někdě ve 13 tisících otáčkách. Navíc krouťák mají jen 2/3.

0/0
28.6.2010 10:14

Host

Můj táta

má Toyotu Landcruiser a jen se těší až nějakého motorkáře nabere na přední rám.

0/0
25.6.2010 13:27

Host

Re: Můj táta

tvuj otec bude stejnecj chytrak jako ty...moulo zaprděnej

0/0
25.6.2010 13:38

Pjotr_Pjotrovic

Re: Můj táta

A prášeček už sis dneska vzal?

0/0
25.6.2010 15:12

Host

Re: Můj táta

Landcruiser, to je dobrý auto A. pro ruský mafiány B. pro arabský šejky C. pro moravské "podnikatele", kteří takto staromódně chtějí ukázat, že na to maj. Ale v třeba v Paříži by byli s tímto monstrem tak pro smích.

0/0
25.6.2010 19:01

Host

Re: Můj táta

A co tvá máma, kolik ta má inteligence pro práci v nevěstnci?

0/0
28.6.2010 11:38

Host

Hrůza

Ach jo, kdo píše takovýhle slátaniny, z recenze se člověk nic nedoví, o USB vidlicích a malém enduru už tady psáno bylo a připojuji se k tomu, že je to děs. Co takhle napsat něco o pohodlí jezdce i spolujezdce, možnostech nastavení odpružení, teréních schopnostech, jízdě po silnici, atd.

0/0
25.6.2010 12:46

Honx

Zvláštní svět,

když motorka s motorem 650 ccm je "MELÉ cestovní enduro"... :-/ Jen by mě zajímalo co podle redakce řídí lidé co mají třeba jen 450, 300 nebo nedejbože 125 ccm. Nebo to je jsou už podle redakce mopedy?

0/0
25.6.2010 12:05

Misha.in

Re: Zvláštní svět,

Co to meleš? Co má objem motoru společného s typem motorky?

0/0
25.6.2010 13:31

Pjotr_Pjotrovic

Re: Zvláštní svět,

On asi reagoval na to, že když je 650 ccm moto malé enduro, tak co by podle redaktora bylo tedy velké enduro?

0/0
25.6.2010 15:15

MatuABC

Re: Zvláštní svět,

Co treba Yamaha Super tenere 1200, BMW GS 1200, Suzuki DL 1000 V-Strom...

atd. cestovni endura s obsahem mensim nez 650 se moc nedelaj..., kazdopadne je to spis brany co se tyce hmotnosti, rozmeru.

0/0
26.6.2010 11:03

Host

USB

vidlice budou spise USD (upside down) a ne USB...

0/0
25.6.2010 11:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.