- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každé nové BMW je "lehčí" a "lehčí", a tak dneska i trojková řada má skoro dvě tuny
Vzhledem k tomu že jsou motory stále silnější a existují věci jako pneumatické adaptivní podvozky....je to jedno
se to auto vůbec nelíbí.mastodontní suv.připadá mi to dost nepraktické.spíš takový ocelový nástavec na penis.Kam se poděla osobitost a odlišnost jednotlivých automobilek??? prostě eurohnus.
Podívej se na rozměry x3. rozhodně není mastodontní, a co je tedy SUV když ne odlišnost od běžné produkce? s tím malým penisem je to spíš problém lidí co taková auta nemají...potřebují se aspoň pokusit trapně zesměšnit ty šťastnější které si takové auto mohou dovolit
já ani nevím co to vlastně Jean do mého Bentleye leje
Nejspíč tam sype kozí bobky. Biomasaaaaaaa, biomasááááááááá
to může být slušnej vozejk.,jdu rozbít prasátko a jdu do něj ale fakt turbodiesel od BMW je prostě nej.. užasný výkon a malá spotřeba..
máš recht, výkon a pořádnej krouťák ti dá jedině velký naftový motor, čím větší tím lepší, já mám teď jen 2,4 L ale šel bych klidně do většího
Jeden by byl vepředu aspoň třílitr v naftě a druhý vzadu do terénu tam by asi stačil dvoulitr ale musel by být taky v naftě, benzín nemusím
ty si kup tank do terénu
a já sem si včera objednal Bmw X1... no nic, tak příště..
sovětský vůz a na spotřebu kašlu. Jezdím s takovým autem, se kterým mě baví jezdit. Kdybych chtěl spořit, koupím si kupón na MHD.
Koupí si auto za mio aby ostatní viděli jaký je king a že na to má , ale s dehtovým motorem aby ušetřil na palivu
Osobně mám velkoobjemový benzín. Nicméně proč ti to vadí? Ne každý chce mít spotřebu 20 l