Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novinky v českých autosalonech nejsou žádné šedé myši

Otevřené audi za víc než čtyři miliony, nekonvenční krabička nebo futuristický teréňáček - do autosalonů přijíždějí novinky, které rozhodně na ulici nepřehlédnete. V této společnosti působí i nejnovější a hlavně největší auto všech dob značky Mini vcelku konvenčně. Nečekaně se na českém trhu objevuje také draveček z chovu GTI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

no ten CUBE

nevim co si o tom myslet, normálně bych to považoval za pouhý koncept...moc nechápu proč je poslední sloupek jakoby jen nalevo, u aut mám radši symetrii, ale jen vlastní názor. Jinak to Audi vypadá moc dobře

0/0
16.6.2010 0:57

Lafiel

Polo neni osklivy...

... ale ja se proste zamiloval do Scirocca :) Akorat ty dodaci lhuty me desi, pry kolem 4 mesicu....

0/0
15.6.2010 20:14

loogieboy

kroutak

Nevite nekdo kolik ma to polo kroutak ve srovnani s fabkou rs?

0/0
15.6.2010 14:32

Host

Re: kroutak

jak známo, stejně jako v předchozí generaci - Fabie a Polo jsou motorizací stejná auta, jsou technicky NAPROSTO STEJNA!! Coz je dobře a kdo ohrnuje nos nad Škodovkami jen ukazuje, že autum rozumí asi jako já třeba dámské kosmetice,... takže ten krouťak nafoukaný kompresorem v nízkých a turbem ve vysokých otáčkách je někde přes 20 kilo, .... Je smutné, že dnes valná část mužské populace v Česku rozumí autum asi jako kdysi ženy, barva design líbí nelíbí, J

ach jo

0/0
15.6.2010 16:08

Host

Re: kroutak

To ze jso technicky temer stejna bohuzel nic nemeni na faktu, ze je Fabia, narozdil od Pola, odpudiva. Ty by sis vybral Roseanne Barr, protoze technicky je prakticky stejna jako Heidi Klum?

0/0
15.6.2010 17:16

Host

Re: kroutak

no, hlavně že tomu rozumíte jako dámské kosmetice, to je teda nářez, citace "takže ten krouťak nafoukaný kompresorem v nízkých a turbem ve vysokých otáčkách je někde přes 20 kilo". Kilo je tisíci násobku základní jednotky, takže dle vás by měl krouťák 20 000 Nm.

0/0
16.6.2010 7:01

bitkar

polo

ackoliv nejsem zastancem wv, ani jejich desingu, tak polo nevypada zle. Skoda, ze nepsali kolik vazi, by me zajmalo. jako z 0-100 pod 7s je super.

0/0
15.6.2010 9:10

honzyk

Re: polo

popořadě Ibiza Cupra 1172 kg, Polo GTI 1269 kg, Faba RS 1318 kg

0/0
15.6.2010 10:23

Host

Re: polo

Fabia je opravdu nejtezsi. Skoda vyresila problem rozlozeni vahy mezi napravami vskutku salamounsky - pod zadnim naraznikem je zelezna traverza. Proto je kratka dokonce tezsi nez Fabia combi. No jo, simply cleverRv

0/0
15.6.2010 17:19

Host

cube

Asi jsem divnej, ale ten cube mi přijde tak hnusnej, až je pěknej

0/0
15.6.2010 0:37

Host

Re: cube

Zepředu nevypadá zle, spíš bych řekl že i dobře... ale ten zadek NO FUJ 8-o

0/0
15.6.2010 4:49

Host

Re: cube

přesně jak píšete, čím víc na něj čučím, tak tím víc se mi líbí. Žádná načinčaná hračička, prostě krabice na kolech a tradá na silnici.

0/0
15.6.2010 5:57

Host

Re: cube

ideální taxík;-DR^

0/0
15.6.2010 8:06

Host

Re: cube

souhlas, uz se tesim, az ho/to uvidim nekde nazivo

0/0
15.6.2010 8:09

Host

Re: cube

taková příšerka:-)

0/0
15.6.2010 8:13

Host

Re: cube

je hezký, i když zepředu vypadá jak plavec s brýlema

0/0
15.6.2010 8:22

Honx

Re: cube

Záleží s čím to srovnáváš. Hnusnej je, ale když vedle toho zaparkuješ Roomster tak myslím že je najednou celkem hezkej (myšleno Cube)

0/0
15.6.2010 8:33

legnaw

Re: cube

myslim ze jeho cena ta vrati na zem....

0/0
15.6.2010 14:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.