Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bazarovým hitem zůstává turbodieselová octavia

Češi chtějí hlavně ojeté škodovky. Trend zlevňování ojetých automobilů už nepokračuje a můžeme očekávat, že letos už budou ceny ojetin pravděpodobně stoupat, odhadují trendy pro letošní léto odborníci na ojetá auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

--

Octa ok, TDI PD prej taky, no takže co z toho vyplývá? Že je nejdražší.

0/0
8.7.2010 10:46

Host

Když vidím, že nafta je o 1,30 levnější, tak lituju,

že mám benziňáka. Kámoš říkal, že má fabku combi diesla a na tom že se nemá co pokazit. No ale octavia je asi bezpečnější, tak bych bral spíš ju. Každopádně je to dobrý auto, máme to jako služební a nemůžu si stěžovat. Nechápu magory, co se vyjadřujou o ochcávce a podobně, asi mají malý... EGO :-P

0/0
24.6.2010 21:56

Host

Re: Když vidím, že nafta je o 1,30 levnější, tak lituju,

R^;-D;-D;-D

0/0
24.6.2010 22:12

Deleter

Re: Když vidím, že nafta je o 1,30 levnější, tak lituju,

Nebo se svezli něčím lepším, to se pak těžko zapomíná, s tvrdým zadkem a křečí v dlaních od malýho volantíku.

0/0
8.7.2010 10:45

Tommi_82

Re: Když vidím, že nafta je o 1,30 levnější, tak lituju,

Asi tak nějak. Možná vám to nepřijde protože jste nic jinýho nezkusili, ale Octavia 1 je poměrně hodně nepohodlný auto. Nebudu řešit třídy aut, ale jen pořizovací cenu a tvrdím, že za pořizovací cenu Octavie, koupíte pohodlnější auto vyšší kategorie stejnýho věku a srovnatelnýho nájezdu km. Jediný pozitivum O1 proti například mému autu vnímám: větší kufr a nižší spotřebu (pouze u  TDI PD).

0/0
18.8.2010 9:17

Host

D-Fens

Jak to říká D-Fens? Správný vohnout má Ochcáfku kombajn, ftédéíčku, fmetle a na hlínách.;-D;-D;-D

0/0
16.6.2010 18:36

Host

Re: D-Fens

co tahne pekne vocpodu

0/0
17.6.2010 13:29

Host

Re: D-Fens

Jo, tak to říká každej rádoby Ynteligent četně D-Feny

0/0
17.6.2010 15:19

Host

PR článek

Jako vždy se jedná o klasickou placenou reklamu,protože škodovek jsou plný bazary a nikdo je nechce,tak se s tím hold musí něco dělat,aby ty hloupé ovečky kupovali.Je to stejný humbuk,jak s ochcávii tour a nezabralo to,prodeje byly mizivé,tak ten hnusný nepohodlný křáp přestávají vyrábět.

0/0
16.6.2010 12:43

Host

Re: PR článek

JJ, moje slova...nic proti octavce v TDIcku, ale je to prostě jak manželka...poslouží, ale nenadchne...

0/0
17.6.2010 10:19

Host

Re: PR článek

;-D;-D;-D

0/0
17.6.2010 13:30

Host

Re: PR článek

a presne vo tom to je.

0/0
17.6.2010 13:30

Host

Re: PR článek

Jemože konkurence to má levnější a lépe vybavené-i v kategorii "poslouží, ale nenadchne".

Takže zpět na začátek-v čem spočívá tá opěvovaná výjimečnost Oktávky a Škodovek  obecně ?

0/0
18.6.2010 8:32

Deleter

Re: PR článek

Je to prostě šáde, tzv. "český" auto. Jako ve Frantíkově pižó+renó+sitroén a v rajchu BMW&MB.

0/0
18.6.2010 9:51

Host

Re: PR článek

Síla zvyku.

A také zkušenost z 90-tých let, kdy na Felicii/Favorita byl servis za rozumné peníze, kdežto na "dovozové" za několikonásobek.

Ale řekl bych, že se to někdy před třemi lety zlomilo, a lidi už přišli na to, že to už dávno neplatí.

0/0
18.6.2010 14:38

běžný ovčan

...

ta metalíza je strašně důležitá;-D achjo lidi jsou fakt blbí.. mimochodem, jak můžou ceny ojetin růst, když aut se vyrábí pořád čím dál víc?

0/0
16.6.2010 11:56

Host

Re: ...

Osobně na metla-lízu zvysoka seru. Postačí jakákoliv akrylátová barva, aby se v případě škrábnutí dala kdykoliv přetřít a nemusel se měnit celý nátěr.:-)

0/0
16.6.2010 12:10

Host

Re: ...

Kdyz nebudes chtit aby to vypadalo jako Pepkuv traktor, tak stejne musis prelakovat celej dil tak ci tak.

0/0
24.6.2010 23:34

Host

MHD

Jak do článku zapadáme my, kteří využíváme služeb veřejné dopravy?  [>-] :-)

0/0
16.6.2010 8:04

Host

Re: MHD

Vy jste pro nas piloty Octavek efektivne mrtvi.

0/0
17.6.2010 13:31

Host

aha

tak v evropě je propad prodeje nových aut,budou se slevňovat a starý auta půjdou s cenou nahoru? LOL;-D;-D nejsem masochista, abych si kupoval "sen českých motoristů", to si raději pořídím Mondeo kolem roku 2004, což bude pohodlím nesrovnatelné auto..;-)

0/0
16.6.2010 7:31

Host

ochcávia

Nechápu,jak si tohle hnusný nepohodlný auto s minimem vnitřního prostoru může někdo koupit.To musí být člověk velký masochista.Pro českou ovci má jen jednu výhodu-velký kufr,aby mohl domů odvézt z lidlu co nejvíc konzerv landšmídu.

0/0
15.6.2010 22:43

Host

Re: ochcávia

je videt, ze v lidlu nic jinyho nekupujes

0/0
16.6.2010 14:18

Host

vím, že se to kupuje a divím se

Přeplňovaný diesel má největší šanci, že bude chtít dražší opravu. Vstřikování, turbo...jistě, je to o kilometrech,ale benzín je asi bezpečnější (sám mám diesel Passat, takže nejsem nepřítelem nafty).;-D

0/0
15.6.2010 15:57

vychovany nezdvorak

Re: vím, že se to kupuje a divím se

Přesně tak, radši jsem si ojetý auto koupil taky v benzínu - přijde mi, že to, o kolik víc žere, se vyrovná s cenou oprav u comonrailu u dieselové verze. Mám atmosférický 2litr, ten by měl vydržet i 300k. Zato piezovstřikovače delphi těžko..

Chrochtadlo leda nový, a to si asi jen tak nekoupim:)

0/0
15.6.2010 16:59

Host

Re: vím, že se to kupuje a divím se

Ještě větší šanci má nepřeplňovaný dýzl 8-o

0/0
15.6.2010 22:02

Host

...

Škodovky nejsou špatný auta, takovej lepší průměr. Mají ale nic moc design (poslední modely přímo odpudivý) a starší techniku. Opravdu nechápu tu českou mánii po octávkách v tédéíčku.

0/0
15.6.2010 14:16

Host

Re: ...

Díky řepce a jiným biosr@čkám možná jednou pochopíš... Škodu nemám, ale do svých CR kamen raději leju prémiovku a ještě navíc aditiva pro eliminaci výše uvedeného... To u Octy nemusíš...

0/0
15.6.2010 14:39

Host

Re: ...

V tomto pojetí je ještě lepší žigulík, ten jede na všechno, co teče.

Jinak je obecně diesel pro těch 10-15 000 ročně, co najede běžný domácí majitel vozu zbytečným luxusem, pokud teda nemá možnost nakoupit naftu bokem.

0/0
15.6.2010 14:54

Host

Re: ...

Naopak, PD je na palivo ještě náchylnější, nežli CR.

A rotační čerpadlo se už několik let neprodává - naštěstí.

0/0
18.6.2010 14:42

Host

Re: ...

škodovky jsou ty nejobyčejnější auta z těch obyčejných a měla by pro ně být vytvořena zvláštní třída-škodovky ,protože na českém trhu není nic tak obyčejného za tak neobyčejné ceny.

0/0
15.6.2010 14:52

Host

Re: ...

Tak tak.

0/0
15.6.2010 14:58

Host

Re: ...

Naprostý souhlas. R^R^R^

0/0
15.6.2010 15:15

Host

Je zajímavé,

Je zajímavé, že jakýkoliv článek o Škodě na část populace působí jako červený hadr na býka. Sakra, to jsou emoce...

0/0
15.6.2010 14:06

Host

Re: Je zajímavé,

Pro patritickou část populace je to modla, pro část populace otřesné auto, přičemž tomu tak jistě není a hodně dílú je v koncernu VW unifikovaných a najdete na nich loga VW,AUDI, SEAT,Škoda.R^

0/0
15.6.2010 16:00

Host

Re: Je zajímavé,

A ještě víc dílů je od specializovaných dodavatelů jako Bosch a Valeo a tak.

A ty dodávají i jiným automobilkám.

Co z toho vyplývá nevím ;-D

0/0
15.6.2010 16:19

Host

Re: Je zajímavé,

Z toho vyplyva, ze prave tyto dily se nejvic serou ;-)

0/0
24.6.2010 23:38

Host

Re: Je zajímavé,

Což tě, jak vidím, nenechává klidným.

0/0
18.6.2010 14:43

fleder

Kolikrát to tady už bylo....

Ty bazary jsou na tom opravdu hodně blbě, že si u pana autora platí 14 denní PR.

Ovšem pan autor je už také zjevně s novými myšlenkami o rostoucích cenách neprodejných šunk v autobazarech v koncích, takže předložil pouze stručný výcuc 11 dní starého článku. No jíst je třeba..že?

http://auto.idnes.cz/doba-nejlevnejsich-ojetin-konci-ceny-mohou-rust-ftn-/auto_ojetiny.asp?c=A100603_142929_auto_ojetiny_fdv

Tak honem honem, fšichni do AAA, kupujte Oktáfku f metle na hlínách v tédéčku :-D NEBUDOU!!!!!DOJDOU!!!!! HONEM HONEM!!!

0/0
15.6.2010 13:09

Host

Re: Kolikrát to tady už bylo....

Dnes jsem si projel pár značek a cen v bazarech a porovnal s novými vozy (buď stejnými, nebo modely, která nahrazují tyto bazarové). Když veznu do úvahy, že u auta z bazaru pro jistotu nové rozvody a před nákupem ověření pravosti, řekl bych, že rozdíl v cěně nevyváží riziko (o věcěch, že na nové je záruka a obecně lepší výbava atd.) ani nemluvím.

0/0
15.6.2010 13:15

iuos

hmm

proč neuvedeš v jakých cenových hladinách se pohybuješ?

0/0
15.6.2010 14:04

Host

Re: hmm

Díval jsem se na nižší střední kategorii, Megane, Focus, tři roky staré ...

0/0
15.6.2010 14:09

Host

Re: hmm

To souhlasím, tam také úsporu nevidím.

Pokud ale potřebuješ auto na běžné rodinné ježdění, tj. 10.000 km ročně, tak s dobrým výběrem může ještě 10-ti letý vůz, za ~100.000 Kč i s nutným servisem, odvést spoustu služby.

A neutopíš v tom několik set tisíc, i když je třeba máš. Lépe je použít jinak, nebo držet jako rezervu. Protože při tom nájezdu bys nové auto odjezdil zaž za 30-40 let.

0/0
18.6.2010 14:49

Host

Re: hmm

Souhlas.

Ale jednou v životě jsem s chtěl užít nový vůz, tak jsem šel do nového ;-)

0/0
18.6.2010 16:29

volic pravice

vsichni vykrikujete

jak je skodovka draha zkuste si vzit noveho superba a porovnat jeho cenu se srovnatelnym vozem se srovnatelnou vybavou a uvidite. nenasel jsem zadne auto, ktere by za cenu superba nabidlo takovou vybavu a komfort...

Uvazuji o koupi noveho auta zatim vede superb combi pokud mi nekdo poradite neco ve stejne tride v benzinu a 4x4 za stejne penize budu jedine rad

0/0
15.6.2010 13:07

Host

Re: vsichni vykrikujete

Jaké 4x4 máte na mysli ? "Koncernové" ?

0/0
15.6.2010 13:08

volic pravice

Re: vsichni vykrikujete

ne nemusi to byt koncern ja proste chci fungl nove auto combi silny benzin 4x4 koukal jsem na subaru ale u posledni modelove rady se mi nelibi design predku.

0/0
15.6.2010 13:10

Host

Re: vsichni vykrikujete

Já jenom, že  u Subaru je to o dost jiné 4x4 než u Škody. 

0/0
15.6.2010 13:11

Host

Re: vsichni vykrikujete

Za dost jiné ceny

0/0
15.6.2010 13:12

volic pravice

Re: vsichni vykrikujete

ja vim subaru ma staly pohon vsech kol (symetrical AWD) kdezto koncern ma Haldex spojku. ja jen potrebuju velke rodine auto aby to pekne jelo a dostalo me to v zimne na hory a k baraku kde mam 500m neudrzovane cesty bez retezu.....

0/0
15.6.2010 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.