- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Octa ok, TDI PD prej taky, no takže co z toho vyplývá? Že je nejdražší.
že mám benziňáka. Kámoš říkal, že má fabku combi diesla a na tom že se nemá co pokazit. No ale octavia je asi bezpečnější, tak bych bral spíš ju. Každopádně je to dobrý auto, máme to jako služební a nemůžu si stěžovat. Nechápu magory, co se vyjadřujou o ochcávce a podobně, asi mají malý... EGO
Jak to říká D-Fens? Správný vohnout má Ochcáfku kombajn, ftédéíčku, fmetle a na hlínách.
Jako vždy se jedná o klasickou placenou reklamu,protože škodovek jsou plný bazary a nikdo je nechce,tak se s tím hold musí něco dělat,aby ty hloupé ovečky kupovali.Je to stejný humbuk,jak s ochcávii tour a nezabralo to,prodeje byly mizivé,tak ten hnusný nepohodlný křáp přestávají vyrábět.
JJ, moje slova...nic proti octavce v TDIcku, ale je to prostě jak manželka...poslouží, ale nenadchne...
ta metalíza je strašně důležitá achjo lidi jsou fakt blbí.. mimochodem, jak můžou ceny ojetin růst, když aut se vyrábí pořád čím dál víc?
Osobně na metla-lízu zvysoka seru. Postačí jakákoliv akrylátová barva, aby se v případě škrábnutí dala kdykoliv přetřít a nemusel se měnit celý nátěr.
Jak do článku zapadáme my, kteří využíváme služeb veřejné dopravy?
tak v evropě je propad prodeje nových aut,budou se slevňovat a starý auta půjdou s cenou nahoru? LOL nejsem masochista, abych si kupoval "sen českých motoristů", to si raději pořídím Mondeo kolem roku 2004, což bude pohodlím nesrovnatelné auto..
Nechápu,jak si tohle hnusný nepohodlný auto s minimem vnitřního prostoru může někdo koupit.To musí být člověk velký masochista.Pro českou ovci má jen jednu výhodu-velký kufr,aby mohl domů odvézt z lidlu co nejvíc konzerv landšmídu.
Přeplňovaný diesel má největší šanci, že bude chtít dražší opravu. Vstřikování, turbo...jistě, je to o kilometrech,ale benzín je asi bezpečnější (sám mám diesel Passat, takže nejsem nepřítelem nafty).
Přesně tak, radši jsem si ojetý auto koupil taky v benzínu - přijde mi, že to, o kolik víc žere, se vyrovná s cenou oprav u comonrailu u dieselové verze. Mám atmosférický 2litr, ten by měl vydržet i 300k. Zato piezovstřikovače delphi těžko..
Chrochtadlo leda nový, a to si asi jen tak nekoupim:)
Škodovky nejsou špatný auta, takovej lepší průměr. Mají ale nic moc design (poslední modely přímo odpudivý) a starší techniku. Opravdu nechápu tu českou mánii po octávkách v tédéíčku.
Díky řepce a jiným biosr@čkám možná jednou pochopíš... Škodu nemám, ale do svých CR kamen raději leju prémiovku a ještě navíc aditiva pro eliminaci výše uvedeného... To u Octy nemusíš...