Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetinu si nechte prověřit, odhalíte třeba čtvrtmilion stočených kilometrů

Test prokázal, že ojetá auta mají obvykle najeto mnohem více, než uvádí tachometr, nebo jsou po haváriích. Zákazníci se kvůli tomu soudí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdenek.zdimal

Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty: 10let staré auto s naftovým moterem a na tachometru 100tis. Bylo by mi milejší kdyby na něm bylo původních 300tis, protože člověk který tomu rozumí, tak ví že to není pro naftový motor konečná. Záleží na udržbě a doržování servisních intervalů.

0/0
17.7.2010 10:40

mikookim

Re: Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

jenze to je problem ceskeho zaprdence- ten proste brepta jak to ma vic jak 100t protoze od sveho taty a strejdy z jzd vi, ze skodovka 120 ma po 100t uz druhou GO motoru. prodaval jsem v bazaru auta a vim jaka sorta lidi kupuje ojete auto a vetsinou vidlak se stodvacitkou stoji u oktavky tdi a lamentuje jak motory serou, jak to a tamto a nakonec sedne do skudky a fara zase domu, clovek co chce vi kolik ruzne auto najezdi km rocne...a dokud bude omezeny cesky clovek koukat na achometr misto na stav auta, tato praxe tu bude a dobre tak vsem takovym lidem , co kupujou dle najetych km

0/0
26.7.2010 21:44

Hroznej puberťák

Re: Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

On je to taky problém toho zaprděnce, co to prodává, protože stočené to prodá podstatně dráž. Nemám problém koupit auto se 300 tis km, ostatně takové i zrovna mám, ale rozhodně ne za cenu, za kterou kupují kavky v bazarech.

0/0
27.7.2010 9:22

lojzatupec

Re: Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

Přesně tak. Není důležitý číslo na ukazateli, ale stav a způsob provozování. Kdyby se lidi tolik nedívali na kilometry, tak by se s nimi tolik nemanipulovalo. Bohužel většina národa neakceptuje víc než nějakých 130 000, tak všechny ojetiny starší 5 let mají tzv. najeto 130 000 km.

0/0
27.8.2010 18:41

Host

dvakrat mer

Celkem souhlasim, ze proverka se vyplati. Nam navsteva autorizaku dala skvele argumenty k snizeni ceny.

Celkem slusnej postup, jak postupovat pri koupi ojetiny je tady:

http://vymena-oleje.hnedle.com/postup-pri-koupi-auta/

0/0
24.6.2010 13:27

Host

Váženííí čemu se divíte, jsme přeci v České republice

U nás přeci jen kvetou kšeftíky, které fungují na bázi podvodu a stát to podporuje, tak coo!!Např. v Německu stáčení kilometrů je trestný čin u nás je to legální. Pokud někdo jde do bazaru kupovat auto, tak musí počítat, že ročně auto nalítá 50.000 až 60.000km, pokud je auto dovezené ze  zahraničí 100% bylo bourané, tyto auta totíž nakoupí za babku, tady to polepí jak se dá a vyvaří si na tom min. 50.000 kč. Tak nebuď te najivní, že např. auto z Německa 4 roky staré má nalítáno 40.tis.km a nebylo bourané :o)).

0/0
23.6.2010 22:21

Host

KM

... a jak ta Cebia prověří km, když je vůz původem se zahraničí ? Včil mudrujte..

Jen opět placená reklama na !!nejdůvěryhodnějším portále!!

0/0
17.6.2010 18:10

Host

Re: KM

Cebia má i službu za kterou si celkem dobře nechá zaplatit, tkz. mezinárodní registr, kde jsou schopni si dotyčné auto dohledat.

0/0
23.6.2010 22:25

Host

Koupím Oktáfku

Nevíte, kde bych sehnal oktávii v TDi ideálně se 120.000,- km? r.v. okolo 2000

tak za 100.000? Děkuji za nabídky...;-D Prý je to ten nejlepší motor a jsou na to levný díly a tachometry na škodofkách se prý nestáčejí...teda chlapi v hospodě to aspoň říkají...

0/0
16.6.2010 21:50

Homer _ 12

Re: Koupím Oktáfku

Zkus AAA, těm fakt věřím. No vopravdůůůů! ;-D;-D;-D

0/0
17.6.2010 1:20

zdenek.zdimal

Re: Koupím Oktáfku

Až seženeš od někoho kontakt tak dej vědět :-)

0/0
17.7.2010 10:42

Host

Zajímavé je pouze to ...

Že vyjde tenhle článek a po něm článek na to, že automobilky zažívají kocovinu. Člověka až zaráží kdo si tohle zaplil ... :-)

Když tady vyjde článek, ve kterém se ředitel TATRAP*CKU vyjádří, že pravé (ničím neředěné mléko) a ne ten patok co prodávají, je zdraví škodlivé, tak opět není u automatů na čerstvé mléko vidět jediného člověka (z jiného soudku).

Prosímvás vzpamatujte se. Stáčení kilometrů tu bylo odjakživa, jaksi to patří k českému folklóru :-) Jste totálně naivní, když si koupíte 1.9 TDi,ten nejhorší motor co kdy vznikl, ale bohužel kvůli masovému šílenství davů je to vlastně ten nejlepší motor, a myslíte si že oktávia z roku 2000 bude mít najeto 139.000km??? Ohh bože. Leda že by to řídila ženská a jezdila s tím 2km do práce (jednou za 14 dní). Radši si koupím auto co má nalítáno 250.000km a vím, že majitel předtím už měnil vše co se dá. To ostatní dalších 250.000km určitě vydrží. Bazary s tím nemají nic společného (ne všechny). Ze článku cítím jedno - Kupte si nový auto!!!

0/0
16.6.2010 18:43

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

Respektive nemá tu náhodou někdo nějakýho známýho na serveru CEBIA AUTOTRACER :-) ... že by si zaplatil článek? :-) to by totiž tak odpovídalo nadpisu :-) nechte si ojetinu prověřit. :-) :-)

0/0
16.6.2010 18:46

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

Nebaví mě to ani číst, pokud autům nerozumíte, tak si je nekupujte, stejně nejlepší auto je to které si nikdy nekoupíte! A mimochodem já taky nerozumím "Voňavkám" takže když u mě zaklepe někdo a dá mi čichnout toluenu tak jsem od něj schopen koupit Channel za 10.000,- ... Máte známé, kamarády, vlezte k nim do auta podívejte se jak vypadá "Skoda" vergl, po 10 letech, jak zni motor, jak vypadá volant, pedály, interier, projedte se, zeptejte se kolik to má nalítáno. Potom jdete do AAA sednete si tam do toho nacancanyho verglu, kterej má nasprejovaný i gumy aby vypadali jako nový, zavrete oci a vzpomente si na to kamarádovo. Pak si domluvte projizdku v predvadecce, nemusíte nic kupovat, jenom projevte zajem. A kurník pokud ani jako laik nepoznate rozdil. Tak si radsi kupte kolo!

0/0
16.6.2010 18:53

Hroznej puberťák

Re: Zajímavé je pouze to ...

V čem konkrétně je ten motor 1,9TDi nejhorší?

0/0
16.6.2010 21:27

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

Nejsmradlavější, nejhlučnější  (i když mu trochu křivdim - francouzi jsou ještě horší)

0/0
17.6.2010 8:42

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

Nejhlucnejsi, nejsmradlavejsi? To bobecek jezdi jeste ve Wartburgu DeLux

0/0
17.6.2010 12:52

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

No, z hlediska aromatických výfukových emisí je ten Wartburk horší.

A zase z hlediska rakovinotvorných emisí je dost výrazně horší ten diesel, byť by měl třeba opravdové nezfalšované EURO IV. Mikroskopické částice sazí, z nichž je většina tak malá, že přez plíce jdou rovnou do krve, kde způsobují leukémii - což je rakovina krve. A ten zbytek, co do krve neprojde, ten zas v plicích způsobuje rakovinu plic.

Oproti tomu je smrad z Warťase sice nepříjemný, ale téměř neškodný.

0/0
19.6.2010 0:32

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

 a myslíte si že oktávia z roku 2000 bude mít najeto 139.000km??? Ohh bože. Leda že by to řídila ženská a jezdila s tím 2km do práce (jednou za 14 dní). Radši si koupím auto co má nalítáno 250.000km a vím, že majitel předtím už měnil vše co se dá. To ostatní dalších 250.000km určitě vydrží. Bazary s tím nemají nic společného (ne všechny). Ze článku cítím jedno - Kupte si nový auto!!!

8-o To jsou moudra.

0/0
19.6.2010 12:15

Donjirka

Re: Zajímavé je pouze to ...

mimochodem ten příklad co jsi udával je dost z cesty ...... asi se shodnem že rok má 52 týdnů a každý má 5 pracovních dní a když teda jezí jdenou za 14dní autem do práce to znamená tam a zpět dohromady 4km za 14 dní tak na deset let staré auto to vychází 1040 najetých kilomerů a žádných 139 000km..............příště více přemýšlej;-)

PS: nic ve zlim

0/0
23.6.2010 11:42

Host

Re: Zajímavé je pouze to ...

tu reakci musíš namířit nahoru.;-)

0/0
23.6.2010 12:12

nepetr

Stáčení km

je trestuhodné jdnání to uznávám. Pokud však lidé v tomhle státě nepřestanou kupovat "tachometry" ale auta, nikdy se to nezmění....

0/0
16.6.2010 8:35

Host

Re: Stáčení km

Je to přesně tak, jak píše nepetr. Bohužel to vyplývá z nepříliš velké automobilové gramotnosti lidí. Většina se nedokáže v technickém stavu zorientovat, proto tupě zírá na počítadlo kilometrů. A vůbec si nevšimne, že je stočené o stovky procent. Kde jsou ty doby, kdy se stáčelo o 20 nebo 30 tisíc kilometrů... Dnes už se stáčí klidně o 200 tisíc. Naštěstí serióznější obchodníci s ojetinami si to začínají uvědomovat a snaží se proti tomu bojovat, jakkoliv to není snadné a leckdy to připomíná detektivní činnost. Někde jsem četl rozhovor s ředitelem Cebie, který říkal, že Auto ESA s důkladnými kontrolami začali jako první, tak snad mají taky nejvíc zkušeností. Snad se k tomu připojí postupně další, aby to tzv. stáčeči měli složitější.

0/0
16.6.2010 17:15

Host

Re: Stáčení km

Už je to tu zase. Kradete, podvádíte, ale neváháte brečet, že lidé po vás chtějí, abyste kradli a podváděli.

Hoši, to že na tachometr někdo nevěřícně zírá a nekomentuje to, vůbec neznamená, že tomu věří. Protože co na tom komentovat? On ví, vy víte. On to nedokáže, tak o čem se bavit? Když cena odpovídá skutečnému stavu (a skutečným kilometrům), tak koupím a nepindám o nesmyslech. Pokud cena neodpovídá, nekoupím.

Váš problém, že jste vyhodili pětistovku za stočení. A teď tu pobrekáváte a vzájemě se utěšujete, že jste tu pětistovku museli vyhodit, jací že jsou na vás ti lidí zlí.

0/0
19.6.2010 0:38

Host

Klasicky podvod SannyCars

Staceni kilometru je prusvih hlavne u aut s drahyma soucastkama, ktere odchazi s jistou pravidelnosti. Nechal jsem si dovezt auto, abych mel jistotu najetych kilometru. Zvolil jsem nejhorsi moznou variantu - Jindricha Essla ze Sannycars (30 mesicu stare auto, na tachaci 147000, realita tak 300 000). Ale jsem pouceny a pevne verim, ze pan Essl uz bude tak maximalne okradat svoji rodinu a nejlepe jenom sebe. vice na http://cipous.ic.cz .

0/0
16.6.2010 1:17

username

ale ale

no nechci se jich dotknout, ale na to, aby bazar MUSEL uznat reklamaci není třeba dokazovat, že se pokusil uvést kupujícího v omyl. Toto platí jen pro případnou žalobu na podvod.

0/0
15.6.2010 23:47

Host

ja

hm, saab dopadl nejlepe, ale nikdo ho nechce. neni se cemu divit. 3,0TiD je vrazda

0/0
15.6.2010 21:51

Host

Re: ja

... a 2.0T + 2.3T jsou proslulé přepalováním oleje přes blok od špatně umístěného turba, to v lepším případě. V horším zkroucením celého bloku od tepla, podpořeného spasováním odlitků plastovými kolíčky (to už naštěstí přestali dělat), a zadřením celého motoru v hlavních ložiscích.

Kvalitka...

0/0
19.6.2010 0:44

Lafiel

Otazka trochu mimo tema...

.... jak jsou na tom skladova auta? Chtel bych si koupit nove auto a mam na vyber mezi novou objedenavkou s dodaci lhutou cca. 4 mesice anebo koupi skladoveho auta za zhruba stejnou cenu....

0/0
15.6.2010 20:10

tudykudy

Re: Otazka trochu mimo tema...

myslím,že  těchto vozů se kilometry nestáčejí

0/0
15.6.2010 20:16

Bob-an

Re: Otazka trochu mimo tema...

Skladove je normalni nove auto ktere maximalne stalo v autosalonu....jinak v pohode... akorat jsi omezeny tim jakou maji vybavu ptz maloco se tam da dodelat... pokud ti ale vybava vyhovuje neni duvod cekat ....

0/0
15.6.2010 20:40

mode

Re: Otazka trochu mimo tema...

na skladovaném nemáte výbavu či barvu,motorizaci co si přejete,dojednej te si slevu.Skladový vůz je vůz co si dealer musí vzít od automobilky za své.U škodovky to dělá 10 vozů měsíčně,ale ne vždy se dealer trefí do vkusu zákazníka a pak to stojí ve skladu a pak prodejci mají za úkol nabízet přímo skladový vůz.Jestli vám nevadí jiná barva,nebo chcete jen benzín a je Vám jedno kubatura,min. 15% slevu dostane

0/0
16.6.2010 12:59

Host

stáčení je pro ekonomiku i životní prostředí požehnáním

pár kliknutím zvednete HDP o několik desítek tisíc. Vlastně vyrobíte nové lepší (často i mladší) auto a to s minimálními nároky na vynaložené energie a ekologické škody R^R^R^ 

0/0
15.6.2010 17:03

Ahasver

hmm

Takže "chuděrka" zákaznice si koupila auto aniž by si zkontrolovala alespoň základní údaje v techničáku (TP) a spolehla se na to co přečetla ze známek. No... co na to slušného říct... :-)

0/0
15.6.2010 16:55

M626

Re: hmm

"...technik při evidenční kontrole před převodem vozu zjistil, že vůz už více než rok nemá technickou kontrolu a že plakety na značce i   ú d a j e   v   t e c h n i c k é m   p r ů k a z u  jsou falešné."

Takže chuděra diskutující Ahasver píše příspěvky, aniž by si přečetl celý článek. No... co na to slušného říct... ;-D

0/0
15.6.2010 17:20

AAA1

Re: hmm

hmmm a protokol o posledni STK byl take falesny?

0/0
15.6.2010 20:14

M626

Re: hmm

Eh? On je důvod schovávat cár papíru z stk? Pokud vím, tak ne, tak nevař z vody a nevymýšlej kraviny.

0/0
15.6.2010 20:28

AAA1

Re: hmm

Tak nikdo nevi vsechno, za to se stydet nemusis.

Protokol o posledni STK bude potrebovat novy majitel pri prihlaseni. Nebo si bude muset ject na novou technickou, avsak pokud mu to neprijde podezrele, tak je vul.

0/0
15.6.2010 20:36

Host

Re: hmm

pekny ho\/no... pri prevodu potrebujes evidencku... platnou STK mas vyznacenou v TP... :-P

0/0
15.6.2010 22:40

AAA1

Re: hmm

jo, pokud ovsem neni vyznacena falesnym razitkem, ze :)

evidencku samozrejme potrebujes, ale platnou technickou taky.

ovsem podle protokolu, narozdil od razitka, si muzes overit jestli skutecne probehla.

0/0
16.6.2010 12:24

Hroznej puberťák

Re: hmm

Ne, nebude potřebovat poslední protokol z STK, naopak mu bude k ho... Bude potřebovat protokol o evidenční kontrole, vystavený na jeho jméno.

0/0
15.6.2010 22:46

Host

Re: hmm

Chapani psaneho textu nejspis nebude tvoji silnou strankou, vid smudlo?Rv

0/0
15.6.2010 17:29

Host

ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

? Ja nevim, jase ptam* Mě třeba vic zajima stav žarovki v blinkru, boto je jaksi praktičtějči udaj* Proletim očima spiš stav kotouču, hrdzu a ňaki milijoni na tachaču neřešim* Toje uplně khounu* Že ne inženiři? Aleste šikulki socki* Takovi objektivně spravedlivi* Kdiž vas nechitnou s kradenim na vratnici* Ne fakt jeto strašně duležiti*;-D

0/0
15.6.2010 16:51

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

V asi jsem se právě zamilovala V

0/0
15.6.2010 16:57

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

Blahopřeju, Váš přítel je rozený intelektuál ;-D

0/0
15.6.2010 20:16

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

Dobře Vy!!! Sexy příspěvek...;-)

0/0
15.6.2010 22:42

Hroznej puberťák

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

Dívenka prostá V

Co, zrušili ti nick, že se nepřihlašuješ?

0/0
15.6.2010 22:47

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

děkuji* Nevěřila bichže, ješče mě muže někdo pamatovat* Tak staři lide už přece vimřeli:-) Ne važně - nezrušili ,ale sem prosta, ne prostitutka* Konto sem zrušila sama* Neviměnim nik za svobodu slova* Navíc - nepotřebuji nik, nemasturbuji nad svimi přispěvki, stačí mi prostor k vijadřeni nazoru* Stále trvaji duvodi pro ktere se nepřihlasim* Jetotu takove moderovane piskoviště pro male děti, tadi* Vichovatelka nad vama bdi* Cosi malo lepči jak facebukove obrazkove onanije třeba nově na čt24* Ale na internet chodim kuli lidem, ne kuliva redakcim* Navic primař mi řikaže ,mam platit svimi přispěvki uměrně ke kvalitě jakou dostavam* Takže se zřidka zapojim do dikusi* ;-D Navic hlaški o trojanech nejsou taki to prave, co potřebuju ve středu dopoledne*;-D

0/0
16.6.2010 10:47

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

VVVVR^

0/0
19.6.2010 11:06

Host

Re: ne, važně kuci- to ňakiho idijotha zajima stav tachače

koukám že internet dorazil už i do Bohnické léčebny oddělení mentálních zaostalosti a nepochopení čláku.;-D

0/0
16.6.2010 8:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.