Diskuze

Ojetinu si nechte prověřit, odhalíte třeba čtvrtmilion stočených kilometrů

Test prokázal, že ojetá auta mají obvykle najeto mnohem více, než uvádí tachometr, nebo jsou po haváriích. Zákazníci se kvůli tomu soudí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zdenek.zdimal

17. 7. 2010 10:40
Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty: 10let staré auto s naftovým moterem a na tachometru 100tis. Bylo by mi milejší kdyby na něm bylo původních 300tis, protože člověk který tomu rozumí, tak ví že to není pro naftový motor konečná. Záleží na udržbě a doržování servisních intervalů.

0 0
možnosti

mikookim

26. 7. 2010 21:44
Re: Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty:

jenze to je problem ceskeho zaprdence- ten proste brepta jak to ma vic jak 100t protoze od sveho taty a strejdy z jzd vi, ze skodovka 120 ma po 100t uz druhou GO motoru. prodaval jsem v bazaru auta a vim jaka sorta lidi kupuje ojete auto a vetsinou vidlak se stodvacitkou stoji u oktavky tdi a lamentuje jak motory serou, jak to a tamto a nakonec sedne do skudky a fara zase domu, clovek co chce vi kolik ruzne auto najezdi km rocne...a dokud bude omezeny cesky clovek koukat na achometr misto na stav auta, tato praxe tu bude a dobre tak vsem takovym lidem , co kupujou dle najetych km

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2010 13:27
dvakrat mer

Celkem souhlasim, ze proverka se vyplati. Nam navsteva autorizaku dala skvele argumenty k snizeni ceny.

Celkem slusnej postup, jak postupovat pri koupi ojetiny je tady:

http://vymena-oleje.hnedle.com/postup-pri-koupi-auta/

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 22:21
Váženííí čemu se divíte, jsme přeci v České republice

U nás přeci jen kvetou kšeftíky, které fungují na bázi podvodu a stát to podporuje, tak coo!!Např. v Německu stáčení kilometrů je trestný čin u nás je to legální. Pokud někdo jde do bazaru kupovat auto, tak musí počítat, že ročně auto nalítá 50.000 až 60.000km, pokud je auto dovezené ze  zahraničí 100% bylo bourané, tyto auta totíž nakoupí za babku, tady to polepí jak se dá a vyvaří si na tom min. 50.000 kč. Tak nebuď te najivní, že např. auto z Německa 4 roky staré má nalítáno 40.tis.km a nebylo bourané :o)).

0 0
možnosti

Host

17. 6. 2010 18:10
KM

... a jak ta Cebia prověří km, když je vůz původem se zahraničí ? Včil mudrujte..

Jen opět placená reklama na !!nejdůvěryhodnějším portále!!

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 22:25
Re: KM

Cebia má i službu za kterou si celkem dobře nechá zaplatit, tkz. mezinárodní registr, kde jsou schopni si dotyčné auto dohledat.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 21:50
Koupím Oktáfku

Nevíte, kde bych sehnal oktávii v TDi ideálně se 120.000,- km? r.v. okolo 2000

tak za 100.000? Děkuji za nabídky...;-D Prý je to ten nejlepší motor a jsou na to levný díly a tachometry na škodofkách se prý nestáčejí...teda chlapi v hospodě to aspoň říkají...

0 0
možnosti

Homer _ 12

17. 6. 2010 1:20
Re: Koupím Oktáfku

Zkus AAA, těm fakt věřím. No vopravdůůůů! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 18:43
Zajímavé je pouze to ...

Že vyjde tenhle článek a po něm článek na to, že automobilky zažívají kocovinu. Člověka až zaráží kdo si tohle zaplil ... :-)

Když tady vyjde článek, ve kterém se ředitel TATRAP*CKU vyjádří, že pravé (ničím neředěné mléko) a ne ten patok co prodávají, je zdraví škodlivé, tak opět není u automatů na čerstvé mléko vidět jediného člověka (z jiného soudku).

Prosímvás vzpamatujte se. Stáčení kilometrů tu bylo odjakživa, jaksi to patří k českému folklóru :-) Jste totálně naivní, když si koupíte 1.9 TDi,ten nejhorší motor co kdy vznikl, ale bohužel kvůli masovému šílenství davů je to vlastně ten nejlepší motor, a myslíte si že oktávia z roku 2000 bude mít najeto 139.000km??? Ohh bože. Leda že by to řídila ženská a jezdila s tím 2km do práce (jednou za 14 dní). Radši si koupím auto co má nalítáno 250.000km a vím, že majitel předtím už měnil vše co se dá. To ostatní dalších 250.000km určitě vydrží. Bazary s tím nemají nic společného (ne všechny). Ze článku cítím jedno - Kupte si nový auto!!!

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 18:46
Re: Zajímavé je pouze to ...

Respektive nemá tu náhodou někdo nějakýho známýho na serveru CEBIA AUTOTRACER :-) ... že by si zaplatil článek? :-) to by totiž tak odpovídalo nadpisu :-) nechte si ojetinu prověřit. :-) :-)

0 0
možnosti

nepetr

16. 6. 2010 8:35
Stáčení km

je trestuhodné jdnání to uznávám. Pokud však lidé v tomhle státě nepřestanou kupovat "tachometry" ale auta, nikdy se to nezmění....

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 17:15
Re: Stáčení km

Je to přesně tak, jak píše nepetr. Bohužel to vyplývá z nepříliš velké automobilové gramotnosti lidí. Většina se nedokáže v technickém stavu zorientovat, proto tupě zírá na počítadlo kilometrů. A vůbec si nevšimne, že je stočené o stovky procent. Kde jsou ty doby, kdy se stáčelo o 20 nebo 30 tisíc kilometrů... Dnes už se stáčí klidně o 200 tisíc. Naštěstí serióznější obchodníci s ojetinami si to začínají uvědomovat a snaží se proti tomu bojovat, jakkoliv to není snadné a leckdy to připomíná detektivní činnost. Někde jsem četl rozhovor s ředitelem Cebie, který říkal, že Auto ESA s důkladnými kontrolami začali jako první, tak snad mají taky nejvíc zkušeností. Snad se k tomu připojí postupně další, aby to tzv. stáčeči měli složitější.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 1:17
Klasicky podvod SannyCars

Staceni kilometru je prusvih hlavne u aut s drahyma soucastkama, ktere odchazi s jistou pravidelnosti. Nechal jsem si dovezt auto, abych mel jistotu najetych kilometru. Zvolil jsem nejhorsi moznou variantu - Jindricha Essla ze Sannycars (30 mesicu stare auto, na tachaci 147000, realita tak 300 000). Ale jsem pouceny a pevne verim, ze pan Essl uz bude tak maximalne okradat svoji rodinu a nejlepe jenom sebe. vice na http://cipous.ic.cz .

0 0
možnosti

username

15. 6. 2010 23:47
ale ale

no nechci se jich dotknout, ale na to, aby bazar MUSEL uznat reklamaci není třeba dokazovat, že se pokusil uvést kupujícího v omyl. Toto platí jen pro případnou žalobu na podvod.

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2010 21:51
ja

hm, saab dopadl nejlepe, ale nikdo ho nechce. neni se cemu divit. 3,0TiD je vrazda

0 0
možnosti

Host

19. 6. 2010 0:44
Re: ja

... a 2.0T + 2.3T jsou proslulé přepalováním oleje přes blok od špatně umístěného turba, to v lepším případě. V horším zkroucením celého bloku od tepla, podpořeného spasováním odlitků plastovými kolíčky (to už naštěstí přestali dělat), a zadřením celého motoru v hlavních ložiscích.

Kvalitka...

0 0
možnosti