- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo vždyčky mě fascinovaly inzeráty: 10let staré auto s naftovým moterem a na tachometru 100tis. Bylo by mi milejší kdyby na něm bylo původních 300tis, protože člověk který tomu rozumí, tak ví že to není pro naftový motor konečná. Záleží na udržbě a doržování servisních intervalů.
jenze to je problem ceskeho zaprdence- ten proste brepta jak to ma vic jak 100t protoze od sveho taty a strejdy z jzd vi, ze skodovka 120 ma po 100t uz druhou GO motoru. prodaval jsem v bazaru auta a vim jaka sorta lidi kupuje ojete auto a vetsinou vidlak se stodvacitkou stoji u oktavky tdi a lamentuje jak motory serou, jak to a tamto a nakonec sedne do skudky a fara zase domu, clovek co chce vi kolik ruzne auto najezdi km rocne...a dokud bude omezeny cesky clovek koukat na achometr misto na stav auta, tato praxe tu bude a dobre tak vsem takovym lidem , co kupujou dle najetych km
Celkem souhlasim, ze proverka se vyplati. Nam navsteva autorizaku dala skvele argumenty k snizeni ceny.
Celkem slusnej postup, jak postupovat pri koupi ojetiny je tady:
U nás přeci jen kvetou kšeftíky, které fungují na bázi podvodu a stát to podporuje, tak cooNapř. v Německu stáčení kilometrů je trestný čin u nás je to legální. Pokud někdo jde do bazaru kupovat auto, tak musí počítat, že ročně auto nalítá 50.000 až 60.000km, pokud je auto dovezené ze zahraničí 100% bylo bourané, tyto auta totíž nakoupí za babku, tady to polepí jak se dá a vyvaří si na tom min. 50.000 kč. Tak nebuď te najivní, že např. auto z Německa 4 roky staré má nalítáno 40.tis.km a nebylo bourané :o)).
... a jak ta Cebia prověří km, když je vůz původem se zahraničí ? Včil mudrujte..
Jen opět placená reklama na nejdůvěryhodnějším portále
Cebia má i službu za kterou si celkem dobře nechá zaplatit, tkz. mezinárodní registr, kde jsou schopni si dotyčné auto dohledat.
Nevíte, kde bych sehnal oktávii v TDi ideálně se 120.000,- km? r.v. okolo 2000
tak za 100.000? Děkuji za nabídky... Prý je to ten nejlepší motor a jsou na to levný díly a tachometry na škodofkách se prý nestáčejí...teda chlapi v hospodě to aspoň říkají...
Zkus AAA, těm fakt věřím. No vopravdůůůů!
Že vyjde tenhle článek a po něm článek na to, že automobilky zažívají kocovinu. Člověka až zaráží kdo si tohle zaplil ... :-)
Když tady vyjde článek, ve kterém se ředitel TATRAP*CKU vyjádří, že pravé (ničím neředěné mléko) a ne ten patok co prodávají, je zdraví škodlivé, tak opět není u automatů na čerstvé mléko vidět jediného člověka (z jiného soudku).
Prosímvás vzpamatujte se. Stáčení kilometrů tu bylo odjakživa, jaksi to patří k českému folklóru :-) Jste totálně naivní, když si koupíte 1.9 TDi,ten nejhorší motor co kdy vznikl, ale bohužel kvůli masovému šílenství davů je to vlastně ten nejlepší motor, a myslíte si že oktávia z roku 2000 bude mít najeto 139.000km??? Ohh bože. Leda že by to řídila ženská a jezdila s tím 2km do práce (jednou za 14 dní). Radši si koupím auto co má nalítáno 250.000km a vím, že majitel předtím už měnil vše co se dá. To ostatní dalších 250.000km určitě vydrží. Bazary s tím nemají nic společného (ne všechny). Ze článku cítím jedno - Kupte si nový auto!!!
Respektive nemá tu náhodou někdo nějakýho známýho na serveru CEBIA AUTOTRACER :-) ... že by si zaplatil článek? :-) to by totiž tak odpovídalo nadpisu :-) nechte si ojetinu prověřit. :-) :-)
je trestuhodné jdnání to uznávám. Pokud však lidé v tomhle státě nepřestanou kupovat "tachometry" ale auta, nikdy se to nezmění....
Je to přesně tak, jak píše nepetr. Bohužel to vyplývá z nepříliš velké automobilové gramotnosti lidí. Většina se nedokáže v technickém stavu zorientovat, proto tupě zírá na počítadlo kilometrů. A vůbec si nevšimne, že je stočené o stovky procent. Kde jsou ty doby, kdy se stáčelo o 20 nebo 30 tisíc kilometrů... Dnes už se stáčí klidně o 200 tisíc. Naštěstí serióznější obchodníci s ojetinami si to začínají uvědomovat a snaží se proti tomu bojovat, jakkoliv to není snadné a leckdy to připomíná detektivní činnost. Někde jsem četl rozhovor s ředitelem Cebie, který říkal, že Auto ESA s důkladnými kontrolami začali jako první, tak snad mají taky nejvíc zkušeností. Snad se k tomu připojí postupně další, aby to tzv. stáčeči měli složitější.
Staceni kilometru je prusvih hlavne u aut s drahyma soucastkama, ktere odchazi s jistou pravidelnosti. Nechal jsem si dovezt auto, abych mel jistotu najetych kilometru. Zvolil jsem nejhorsi moznou variantu - Jindricha Essla ze Sannycars (30 mesicu stare auto, na tachaci 147000, realita tak 300 000). Ale jsem pouceny a pevne verim, ze pan Essl uz bude tak maximalne okradat svoji rodinu a nejlepe jenom sebe. vice na http://cipous.ic.cz .
no nechci se jich dotknout, ale na to, aby bazar MUSEL uznat reklamaci není třeba dokazovat, že se pokusil uvést kupujícího v omyl. Toto platí jen pro případnou žalobu na podvod.
hm, saab dopadl nejlepe, ale nikdo ho nechce. neni se cemu divit. 3,0TiD je vrazda
... a 2.0T + 2.3T jsou proslulé přepalováním oleje přes blok od špatně umístěného turba, to v lepším případě. V horším zkroucením celého bloku od tepla, podpořeného spasováním odlitků plastovými kolíčky (to už naštěstí přestali dělat), a zadřením celého motoru v hlavních ložiscích.
Kvalitka...