Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velorex, jak se patří. Má dvě místa, žádné dveře a hadrovou karoserii

Spartánský charakter, originální plášť karoserie, jízdní zážitky a samozřejmě tříkolová koncepce. Poznáváte ho? Velorex se letos dočkal moderního pokračovatele. Jenže tuningová rarita za půl milionu má do jednoduchosti lidovosti původního "hadráku" daleko. Tvůrci z časopisu AutoDesign&Styling si tak vymysleli velorex po svém a vlastní představu zveřejnili v aktuálním vydání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ununun

vypadá to spíš jako prototyp audi než redesign velorexu

Jako všechny studie, tak i tahle naprosto ignoruje tvary původního potahu na čumáku – takový ten vzhled krovek. To je podle mě hlavní úraz podobných snah o novou studii. Jestli má něco navazovat na legendární vzhled Velorexu, tak by měly být zachovány aspoň v náznaku tyto linie a zároveň i světla na bocích kapoty.

0/0
24.8.2010 10:15

Host

Citlivé uchopení.

  Pane Laube, jestli je X trike uchopen necitlivě, ve Vašem uchopení  té citlivosti postrádám nejméně stejnou míru. Na dědině se říká, že někdo něco drží "jak prase kost".

0/0
9.7.2010 22:51

Host

Velorex

A kolik pán designér vrazí svých peněz do odkupu značky z Polska?

0/0
16.6.2010 16:08

Host

tak jako

"nový" Fiat 500 není původní ani n-chrobák není s-chrobák ani n-Mini není s-Mini tak ani n-podbné Velorexu nebude s-Velorex je to jenom paratizitmus na původní značce

0/0
16.6.2010 13:30

Host

Re: tak jako

;-D Fiat a Mini jsou teď jiné značky? Koupil by si dnes někdo nové auto s 40 let starou technikou, bez jakékoliv výbavy? Žádný auto nemá nic společnýho s autama který tu jezdily před půl stoletím. Ty auta ani nemaj být stejný jako starý, ale jen je připomínat. Nechápu co lidi vede psát takové negativní příspěvky aniž by se nad něčim jen trošku zamysleli.

0/0
16.6.2010 14:08

Host

Re: tak jako

nejdřív se nauč pochopit napsané

0/0
16.6.2010 17:36

Host

Re: tak jako

cesky omezenec nemuze myslet a ni premyslet- to ho naucil byvaly rezim :-d je to marny boj s odpadem nasi spolecnosti co kritizuje ale sam houby udelal no lavne ze poctivy slusny obcan- a ve skutecnosti jen samy udavac, pomluva, zavistivec- jeste ze pomalu vymiraji a jednou...snad jednou bude lepe

0/0
17.6.2010 10:33

Host

vox populi

vypada to, ze se u nas jeste hodne lidi nekouka na svet otevrenyma ocima. Zkuste se podivat na puvodni zpravu z casopisu sem: http://www.auto-design.cz/default.aspx?id=531&ido=48&sh=-381292712

0/0
16.6.2010 0:47

Host

... uchopit odkaz Velorexu tak necitlivě

Trošku nechápu proč pán kritizuje Velor-X když tenhle výtvor je svojí povahou to samé. Nepraktické vozítko, které může koupit snad jen nějaký podivín.

0/0
15.6.2010 23:52

Host

Re: ... uchopit odkaz Velorexu tak necitlivě

Šlo mu o design a ne o to jestli je praktický nebo ne. Navíc auta pro radost nikdy nebudou praktická, takže jim to laskavě nevyčítejte! Když si někdo jde koupit třeba Porsche 911 tak určitě nemyslí na kufr a kam dá autosedačku. Mimochodem nepraktická auta kupují jen podivíni? To určitě ne ;-D

0/0
16.6.2010 14:14

Host

Za nadpis

blicí smajlík, samozřejmě! Velorex jak se patří měl dveře, střechu a potah z koženky, ne z hadrů, to v idnes nevíte?:-P

0/0
15.6.2010 22:42

Host

Lidové vozítko

MUSÍ mít střechu. Plátěnou střechu...:-/

0/0
15.6.2010 21:54

odlisny

je to obojživelník

když ty kola sundáte, využijete to jako rychlý člun

0/0
15.6.2010 21:46

Host

Ten se teda moc nepovedl...

0/0
15.6.2010 21:33

Host

cena

no nevím, ale cena takového Velorexu bude daleko dražší, protože na všechno se budou muset vyrobit nové díly, případně ručně, proč se disajneři raději napodívají co jezdí po silnicích a na takové jednoduché nebo spíš "nízkonákladové" projekty nevyberou díly, které už existují a budou stát o dost méně než výroba nových...

0/0
15.6.2010 19:30

-Jaroush-

Udělat z Velorexu

kabriolet je opravdu skvělej nápad - co to má mít s Velorexem společnýho? 3 kola?   A hlavně je to moc praktický tady v Čechách kde skoro každej druhej den prší ;-D

0/0
15.6.2010 17:38

Host

libi

jako ciste elektro na jizdu do prace z periferie do centra to je super a sel bych do toho, al evetsina zde diskutujicich negativcu radeji htp ja vim ...ty co kritizuji bych poprosil o vlastni graficke znazorneni pokud na to ovsem maji coz pochybuju narode tlučhubů Rv

0/0
15.6.2010 17:03

lopee

Re: libi

Ani tak není  problém s tím, jak to vypadá, ale s tím, jak se to jmenuje. Přijde mi, že to parazituje na dobrém jméně jednoho produktu. S původním velorexem to nemá nic společného. Asi jako kdyby někdo přišel s nápojem Coca-cola, který by byl slaný a zelený. 

0/0
15.6.2010 18:05

Host

Re: libi

Srovnáváš nesrovnatelné;-)

0/0
15.6.2010 22:50

Host

Re: libi

;-D on ale nic nesrovnaval

0/0
16.6.2010 14:18

-Jaroush-

A to zadní kolo tam drží na čem?

8-o

0/0
15.6.2010 16:47

Host

Re: A to zadní kolo tam drží na čem?

Budeš se divit, ale existují vidlice, dke je kolo uloženo jen na jedné straně pastorku - říkáme tomu "Letmé uložení"8-o8-o8-o8-o ... když už chceš rozumovat nad prvním náčrtem.

0/0
15.6.2010 20:41

-Jaroush-

Re: A to zadní kolo tam drží na čem?

Já se jenom ptam, protože jak na prvnim tak i na druhym obrázku to vypadá jako kdyby to kolo viselo ve vzduchu:-/

0/0
16.6.2010 13:15

Host

Re: A to zadní kolo tam drží na čem?

Oni jsou ;-D;-Doba ty obrázky ze stejné strany;-D;-D;-D

0/0
16.6.2010 20:55

sirco

A v čem je tohle lepší než zmiňovaný Velor-X ?

přijde mi to úplně stejně nesmyslné a nehezké.

0/0
15.6.2010 16:33

Host

odpověď

Myslím že autoři jen vzkazují výrobci "nového" Velorexu, že to je blamáž.Prostě nesmyslný výrobek a patvar nehodný této doby.

Kdybych měl hodnotit tuto skicu, tak se mi líbí, i když je jasné, že do výroby v této podobě jít nemůže.

0/0
15.6.2010 16:11

Host

nápad dobrý

na rozdíl od toho tuzingového srá.č.e co tu byl dří je toto pěkné. Díky absenci dveří i výrobně relativně jednoduché. Jako elekromobil by to bylo super R^

0/0
15.6.2010 16:05

lemur1

Špatně, co to je?

Tento nákres nemá s velorexem nic společného, sám kreslím a taková hloupá studie by mne nenapadla. Pan designér se zřejmě spletl v oboru a neumí!

0/0
15.6.2010 15:54

Host

Re: Špatně, co to je?

Hmm, tak já mám třeba odlišný názor.;-)

0/0
15.6.2010 16:12

Host

Re: Špatně, co to je?

dekuji, opravdu si me pobavil;-D jen doufam, ze nekreslis a ani nikdy nebudes jako profidesigner, a akorat si nad tvyma kresbickama pokecate s kamaradem v lavici;-D

0/0
15.6.2010 16:23

Host

Re: Špatně, co to je?

je možné někde vidět vaše díla? nebo jen internetový tlučhuba?

0/0
15.6.2010 17:04

Host

Re: Špatně, co to je?

Kde se můžem podívat na vaší prezentaci?

0/0
15.6.2010 20:42

Honx

Moc hezké

Na rozdíl od toho "nového velorexu" si dokážu představit pořídit si něco takového a skutečně to používat.

Jasně že to s původním "vozidlem pro invalidy" už nemá moc společného, ale zachovalo si to jednoduchost a v mezích možností praktičnost. Není to jen honění ega.

0/0
15.6.2010 15:43

Host

desingerský nesmysl

desingerský nesmysl neschopný života.... Rv

0/0
15.6.2010 15:00

Host

Re: desingerský nesmysl

je prave ten co už byl představen jako oficialni nastupce, tahle studie je zcela jiná liga, doufejme že to opravdu i vyrobí R^

0/0
15.6.2010 15:52

Host

Vypadá jako

prkýnko od haj*lu. :-(

0/0
15.6.2010 14:29

Host

to je člun

na třech kolech

0/0
15.6.2010 13:37

cassul

design?

Já vůbec nechápu, proč se v souvislosti s Velorexem řeší design? To vozítko je úžasné právě tím, že má design stejně dokonalý jako kladivo, tam je absolutně všechno podřízeno funkci a nákladům. Absolutně jednoduchý stroj k přepravě z místa A do místa B. Maximálně jednoduchý, není na něm nic navíc, každá věc je maximálně zjednodušena. To je na tom to úžasné a geniální. Pokud chce někdo dělat nástupce, musí jít na to stejně, vzít jen to nejjednodušší a nejnutnější a smontovat to dohromady, aby to fungovalo. A jak to bude vypadat, takové to bude.

0/0
15.6.2010 13:35

Host

Re: design?

..tak tak.. funkčnost.. design je až na posledním místě..

0/0
15.6.2010 14:39

Host

Re: design?

bohužel, takto to bylo i u mnoha jiných modelů (Minicooper a nový minicooper či brouk od WW). První model byl oblíben pro "nulové" náklady a pokračovatel je "luxusní" vozítko...

0/0
15.6.2010 15:29

Host

Re: design?

Ano, dnes je pro "nulové" náklady oblíbená např. Dacia Logan. Možná za pár desítek let bude taky legenda a udělaj z ní luxusní retro.:-)

0/0
16.6.2010 14:30

Host

Re: design?

nechapes to, protoze nevis o cem design je:-)

0/0
15.6.2010 15:49

Host

Re: design?

Videl jsem hodne designeru (dobrych i spatnych) a dokonce i par mladejch kluku ktery by s nima sve vytvory mohli klidne porovnat a taky o designu nic nevi, jen vezmou tuzku a kresli co je napadne. Ve vysledku ten co studoval designerskou skolu je jen omezen jistymi pravidly a postupy, ktere se tam naucil a podle kterych postupuje. O cem teda ten design je?

0/0
16.6.2010 14:28

Host

Re: design?

pochop, že když plnohodnotná auta jako Spark, i10, fiat Panda a pod začínají cenou hluboko pod 200tis včetně DPH, není na trhu pro nějakého skutečného nástupce Velorexu místo! Pokud je něco ideový nástupce Velorexu, pak je to TATA Nano (v Evropě neprodejné). Nový Velorex může být leda něco jako NewBeetle, NewMini, NewF500 a pod. Tedy jen taková stylová retro připomínka dávné legendy za cenu vyšší než je v dané třídě běžné...

0/0
15.6.2010 16:10

Host

Re: design?

R^

0/0
16.6.2010 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.