Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kia svolává 56 tisíc cee´dů do servisu, musí překontrolovat brzdy

Nejoblíbenější evropský model korejské automobilky, který se vyrábí poblíž slovenské Žiliny, musí ke kontrole hlavního brzdového válce. Cee´dy vyrobené od dubna 2008 do března 2009 stráví v servisu maximálně hodinu. V Česku se svolávací akce týká jedenácti set aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Říkám to furt.

Rejže patří do hrnce, ne na silnice.

0/0
21.6.2010 10:01

Host

Re: Říkám to furt.

ono totiž svolávací akce maji téměř všichni výrobci - ale někteří (např. VW) je dělaj potichu, tajně....:-P;-D!!

i když "rejži" moc nemiluju, aspon se k tomu staví čelem....! takže spíše plus pro ně;-)

0/0
23.6.2010 15:06

Host

Nemci

Tak by me zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu. Brzdovy valec v Ceedu je znacky Bosch. Kampak se podela ta povestna nemecka kvalita?8-oRv

0/0
19.6.2010 14:22

Host

Re: Nemci

Velice se mýlíte pane.

0/0
21.6.2010 10:55

Host

Re: Nemci

spíš vy pane. Německá nekvalita-bohužel..Rv

0/0
21.6.2010 16:09

Host

Re: Nemci

Nemám rejži. Mám německé auto, 100% spokojenost.R^

0/0
23.6.2010 11:04

Host

Re: Nemci

já mám taky německý auto - 50%:-P

0/0
23.6.2010 15:08

Host

Re: Nemci

..mělo být - s německým autem - 50% spokojenost:-/

0/0
23.6.2010 15:08

Host

Re: Nemci

ne, právě že se vůbec nemýlí... to jen ostatní nemaj potuchy, kde se ty součástky "berou" :o)):-P;-)

0/0
23.6.2010 15:10

Host

Že se na to nevykašlete

Já vám nevím, ale opravdu nějak nechápu ty výkřiky do tmy typu "pytlík rejže", "rikša" a podobně. Vždyt v dnešním globalizovaném trhu s automobily dostanete naprosto v KAZDEM autě bez rozdílu značky směs součástek z celého světa. A je na každém, aby si vybral, kterou "směs" si koupí. Komu se co líbí, jakou to má pro něj užitnou hodnotu.

Každá součástka může být poruchová. Místo co byste byli rádi, že existuje evidence podle VIN kde každá součástka je zaevidovaná a svázaná s autem a umožní vám identifikovat potenciální závadu, tak se rozčilujete nad tím co to je za šajsdrek. Navíc zrovna Kia není z firem, které by prošly nějakými echt bezpečnostními průsery. Na to jsou experti jiní.

0/0
18.6.2010 13:00

Host

Re: Že se na to nevykašlete

to tady soustavně vykřikuje jeden zoufalec,kterýho vyhodili z nošovický fabrikyHiundai  pro neschopnost a vcelku se divím,že tam vůbec takovýho dementa přijali.

0/0
18.6.2010 14:29

Host

Re: Že se na to nevykašlete

Jo, to je pravda! Hned je vidět, jeslti tu píše člověk, kdo "u aut" dělá, nebo jen rádoby znalec z časáků... a přitom o tom neví nic.

Některý modely (od rejže) jsou totiž víc evropský (německý) než to "skutečně" německý auto...  jenže z logických důvodů se o tom moc nemluví:-P a lidi budou zas hrozně chytrý ;-D;-)

0/0
23.6.2010 15:15

Host

Nevím jak ostatní

ale já bych prostě nemohl jezdit drožkou a koukat celej den na volantu na znak hundáje (i kdyby to z venku vypadalo jako ferrari).

0/0
17.6.2010 7:44

Host

Re: Nevím jak ostatní

pořád lepší,než koukat na volant se skříženými lopatami -VW nebo šklebem na volantu -schadewerke a.g.

0/0
17.6.2010 10:09

Host

Re: Nevím jak ostatní

však taky na takový auto nemáš peníze a na to abys měl řidičák nemáš dost inteligenceRv

0/0
17.6.2010 19:39

Host

Re: Nevím jak ostatní

Proto koukasna uslintanou tramvajenku, troubo.

0/0
19.6.2010 14:12

-drb-

ta diskuse...

Koukám, že prodejci mají malé prodeje, tak se vyžívají v diskusích a tlučou se navzájem. ;)

Co si takhle pánové přiznat, že neexistuje bezporuchová značka a bezporuchový model. V tomhle případě jde o chybu montáže, kterou nikdy stoprocentně neodstraníte - každý model auta se vyvíjí průběžně, obměňují se jednotlivé drobnosti v průběhu výroby, ladí se výrobní postupy a ne vš je ideální. Stává se to naprosto každé značce a zejména první větší svolávačka je vždy mediálně vděčná (mimochodem - asi je to fakt první svolávačka na ceedy od začátku výroby, žádnou jinou se mi nepovedlo najít).

Ovšem vytahovat tady srovnávání parametrů mimo dané téma je docela trapas. A hlavně ta věčná řevnivost všech proti škodovce a škodovky proti všem, ale zejména proti těm, kteří škodovku ohrožují na trhu. Užitné vlastnosti nechci posuzovat, protože jsou dost často subjektivní, případně trpí nejednodnou metodikou měření (typicky kufr, kde je objem jednou měřen s rovnou nakládací hranou a není zohledněn %pokr%

0/0
16.6.2010 16:44

-drb-

Re: ta diskuse...

%pokr% prostor pod dvojitým dnem a jednou je to prostor až po rezervu), některé věci záleží na velikosti a proporcích řidiče (typicky posez za volantem - jsem drobnější, hubený, přesto se v každé škodovce mlátím do kolena, bratr má téměř dva metry a nemá s tím problém).

Sám jsem pár tisíc kilometrů jak s Fabií, tak s Octavií, tak i se ceedem (a ještě pár dalších aut, ale to není podstatné). Ideální auto bych si nejradši smíchal po kouskách, protože nikde to nebylo dokonalé, ale zase na druhou stranu nikde to nebyl vážný problém. Jak škodovky (kromě mé první š 120), tak i ceed mne vždy dovezli, kam jsem chtěl, neměl jsem problémy s podvozkem (ceed je výrazně tvrdší, ale zase subjektivně jistější), neměl jsem zásadní problémy s motory (i s HTP jsem po městě jezdil spokojen, ale na dálnice to je tak do 110; naftový 1.9 PD v octavii byl sice jak gumový, odezva na plyn mizerná, ale zase to jelo furt; benzínová atmosféra 1.4 v ceedu mne mile překvapila svou točivostí i nečekaným výkonem %%%%

0/0
16.6.2010 16:53

-drb-

Re: ta diskuse...

%%%% ve vysokých otáčkách, ale nesedly mi převody 1-3, které jako by byly dělány na slabší motor, 4-5 jsou ok atd.). Zkrátka po vlastní zkušenosti řadím ceed mezi auta, která jsou přijatelná, spolehlivá a bezproblémová stejně jako zavedenější značky. Už to dávno není úroveň vyklepané a přitom houpavé Shumy či tragického Pride. Od ceeda (a i30) to jsou už opravdu auta, která jsou konkurenceschopná na evropském trhu.

Rád bych napsal, že i servisy jsou srovntalení, ale tam jsem měl tu čest poznat jak se škodovkou, tak i se ceedem jen v jediné situaci - poškozené dveře od zloděje. U ceeda bez problémů, u škody dohadování. Jenže to je ojedinělá věc, tak si spíš říkám, že jsem měl u škody smůlu na lidi.

0/0
16.6.2010 17:04

Host

Re: ta diskuse...

konečně jeden rozumný názor....R^

0/0
16.6.2010 19:36

picky

Re: ta diskuse...

Připojuji se. R^

0/0
17.6.2010 11:45

Host

Brzdy?

0/0
16.6.2010 16:36

Host

Re: Brzdy?

Třeba ty samé problémy může mít taky VW,jenom se to zamete.

0/0
16.6.2010 16:40

Host

Re: Brzdy?

Důvod pro toto sdělení, proč zrovna VW,proč ne Ford,např?

0/0
17.6.2010 18:07

Host

Re: Brzdy?

protože VW to tak dělá dlouhou dobu,zákazník je prostě zajímá jen do okamžiku,kdy si od nich koupí předražený střep.

0/0
18.6.2010 13:22

Host

My jsme si to mysleli,

že v tom bude háček, v sotopade bez brzd zbyde pytel sra.ek.

0/0
16.6.2010 14:55

Host

Kupte pané

fčesko levný, kvalitny, záruka, moc dobrá auto, moderní, čistapade moc, tak za dvěstě pade, super sleva.  

0/0
16.6.2010 13:14

Host

Re: Kupte pané

nebó kupté pané skodoufku Fobijíí za štodevadásáttisíc koruná, táky moc kvalitný autóó..

0/0
16.6.2010 13:17

Jan9002

Re: Kupte pané

Mám na fobii najeto 220 000. Mohu potvrdit, že je to dobré a spolehlivé auto. Má dvě blbé věci - mohlo by mít lepší sedadla a menší spotřebu. Na nic jiného jsem nenarazil.

0/0
16.6.2010 13:29

Mikesus

Re: Kupte pané

Koukám, tady někdo ani neumí název aut. Jak potom může něco říkat o kvalitě?

0/0
16.6.2010 15:28

HrubesaMares

Re: Kupte pané

Povazuji to za ferovejsi pristup k zakaznikovi nez napr. pristup Skodovky (oblibene vahy vzduchu - zadna svolavacka, predni napravy - opet nic, nefungujici airbagy atd. atd.). Pro Skodovku je bohuzel zakaznik kavka k oskubani Rv

0/0
16.6.2010 14:26

Host

Re: Kupte pané

blikače ti blikají a ostřikovače ostřikují?

0/0
16.6.2010 14:48

Host

Re: Kupte pané

myslis blinkry, odborniku? ;-D

0/0
16.6.2010 15:07

Mikesus

Re: Kupte pané

Myslíš směrové světlo? ;-D

0/0
16.6.2010 15:13

Host

Re: Kupte pané

tak srovnávat důležitost brzd a váhy vzduhu z hlediska bezpečnosti provozu to si žádá pozoruhodnou hodnotu IQ ;-D

0/0
16.6.2010 15:26

Mikesus

Re: Kupte pané

Vždyť teď svolávali fabie kvůli úchytům plat v kufru. To je přeci to samé, jako nefunkční jeden okruh brzd.

0/0
16.6.2010 15:27

Host

Re: Kupte pané

Přechod motoru do nouzového režimu například při předjížděcím manévru je samozřejmě nebezpečný. Zejména u vozů, u kterých je známé, že jim nefungují správně airbagy

0/0
16.6.2010 15:43

Host

No já to říkal

už když to začali vyrábět, že se z toho bude sypat rejža.....

0/0
16.6.2010 13:10

Host

kia

Kia a podobné výrobky jsou pro vzorového českého občana nepoužitelné,protože se do kufru nevejdou vidle,dvě basy piva za 4,5 vedle sebe a též chybí prostor na 300 konzerv luncheonu a paštik z lidlu.

0/0
16.6.2010 12:39

Host

Re: kia

Zas tak malej kufr to nemá (teda v rámci normálních aut, stěhovák chrochtávia TDI tvoří samostatnou kategorii). Ale zas má Kia oproti škodovce spoustu jiných nedostatků. Tak třeba na zadní sedadla si sedne i člověk starší 13 let, stejně tak řidičovo pravé koleno je v nezvyklé situaci, protože ho nemlátí středový panel. Dále nemůžete na každé křižovatce machrovat spolu s dalšími čtyřmi stříbrnými octaviemi. A dokonce je kryt přihrádky spolujezdce už v základu zdarma. 8-o

0/0
16.6.2010 12:51

Host

Re: kia

v Octavii II je místo na zadních sedadlech v rámci nižší střední třídy spíše nadprůměrné a stejně tak se koleno řidiče o nic nemlátí....

0/0
16.6.2010 12:58

Host

Re: kia

A ještě jeden důležitý parametr je u Octavie II v rámci nižší střední třídy více než nadprůměrný: cena! ;-D

0/0
16.6.2010 13:01

Host

Re: kia

ano to je jediný nadprůměrný údaj jináč vše podprůměr a navrhoval bych pro škodovky samostatnou třídu-škodovky ,protože tak obyčejná auta za tak neobyčejné ceny v čechách neexistují.

0/0
16.6.2010 13:04

Host

Re: kia

nebrzdici laciny auto za pouhych 230 tisic muze vyjit sakra draho.... :-)

0/0
16.6.2010 14:08

Host

Re: kia

tak cena je úměrná technické úrovni - když tam máte sedmikvaltovou převodovku DSG jako v Porsche Panamera, tak holt nemůžete čekat cenu jako u Kie, kde není ani prachobyčejnej mechanickej šestikvalt a tak se s tím po dálnici prakticky nedá jet  (leda do 130ti max)

0/0
16.6.2010 15:33

Host

Re: kia

Ty kokůtku, kdyby sis aspoň otevřel ten ceník u Kia, tak zjistíš, že šestikvalt samozřejmě je. Například v pořadu Autosalon mají Ceeda SW na dlouhodobý test a dost si ho pochvalují, hlavně spojení motoru 1,6 CRDi (85kW) a šestistupňové převodovky.

0/0
16.6.2010 15:44

Host

Re: kia

nazdar čuárku - o dieselových smradlákách se nebavím......

0/0
16.6.2010 17:10

Host

Re: kia

i kdyby tam byla pozlacená převodovka,tak to bude stejně pořád embéčko

0/0
16.6.2010 22:20

Host

Re: kia

kdyby byla cena úměrná technické úrovni,tak by chrochtávie musela stát pod 200000.

0/0
18.6.2010 14:31

Host

Re: kia

to je vidět,že si v jiném,než koncernovém autě-VW nejel,protože tak užasně málo místa v konkurenci rozhodně není a navíc ty trestný lavice,ty nemájí nikde obdobu,snad jen v trabantu.

0/0
16.6.2010 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.