Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kia svolává 56 tisíc cee´dů do servisu, musí překontrolovat brzdy

Nejoblíbenější evropský model korejské automobilky, který se vyrábí poblíž slovenské Žiliny, musí ke kontrole hlavního brzdového válce. Cee´dy vyrobené od dubna 2008 do března 2009 stráví v servisu maximálně hodinu. V Česku se svolávací akce týká jedenácti set aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

21. 6. 2010 10:01
Říkám to furt.

Rejže patří do hrnce, ne na silnice.

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 15:06
Re: Říkám to furt.

ono totiž svolávací akce maji téměř všichni výrobci - ale někteří (např. VW) je dělaj potichu, tajně....:-P;-D!!

i když "rejži" moc nemiluju, aspon se k tomu staví čelem....! takže spíše plus pro ně;-)

0 0
možnosti

Host

19. 6. 2010 14:22
Nemci

Tak by me zajimalo, kde udelali soudruzi z NDR chybu. Brzdovy valec v Ceedu je znacky Bosch. Kampak se podela ta povestna nemecka kvalita?8-oRv

0 0
možnosti

Host

21. 6. 2010 10:55
Re: Nemci

Velice se mýlíte pane.

0 0
možnosti

Host

18. 6. 2010 13:00
Že se na to nevykašlete

Já vám nevím, ale opravdu nějak nechápu ty výkřiky do tmy typu "pytlík rejže", "rikša" a podobně. Vždyt v dnešním globalizovaném trhu s automobily dostanete naprosto v KAZDEM autě bez rozdílu značky směs součástek z celého světa. A je na každém, aby si vybral, kterou "směs" si koupí. Komu se co líbí, jakou to má pro něj užitnou hodnotu.

Každá součástka může být poruchová. Místo co byste byli rádi, že existuje evidence podle VIN kde každá součástka je zaevidovaná a svázaná s autem a umožní vám identifikovat potenciální závadu, tak se rozčilujete nad tím co to je za šajsdrek. Navíc zrovna Kia není z firem, které by prošly nějakými echt bezpečnostními průsery. Na to jsou experti jiní.

0 0
možnosti

Host

18. 6. 2010 14:29
Re: Že se na to nevykašlete

to tady soustavně vykřikuje jeden zoufalec,kterýho vyhodili z nošovický fabrikyHiundai  pro neschopnost a vcelku se divím,že tam vůbec takovýho dementa přijali.

0 0
možnosti

Host

17. 6. 2010 7:44
Nevím jak ostatní

ale já bych prostě nemohl jezdit drožkou a koukat celej den na volantu na znak hundáje (i kdyby to z venku vypadalo jako ferrari).

0 0
možnosti

Host

17. 6. 2010 10:09
Re: Nevím jak ostatní

pořád lepší,než koukat na volant se skříženými lopatami -VW nebo šklebem na volantu -schadewerke a.g.

0 0
možnosti
-

-drb-

16. 6. 2010 16:44
ta diskuse...

Koukám, že prodejci mají malé prodeje, tak se vyžívají v diskusích a tlučou se navzájem. ;)

Co si takhle pánové přiznat, že neexistuje bezporuchová značka a bezporuchový model. V tomhle případě jde o chybu montáže, kterou nikdy stoprocentně neodstraníte - každý model auta se vyvíjí průběžně, obměňují se jednotlivé drobnosti v průběhu výroby, ladí se výrobní postupy a ne vš je ideální. Stává se to naprosto každé značce a zejména první větší svolávačka je vždy mediálně vděčná (mimochodem - asi je to fakt první svolávačka na ceedy od začátku výroby, žádnou jinou se mi nepovedlo najít).

Ovšem vytahovat tady srovnávání parametrů mimo dané téma je docela trapas. A hlavně ta věčná řevnivost všech proti škodovce a škodovky proti všem, ale zejména proti těm, kteří škodovku ohrožují na trhu. Užitné vlastnosti nechci posuzovat, protože jsou dost často subjektivní, případně trpí nejednodnou metodikou měření (typicky kufr, kde je objem jednou měřen s rovnou nakládací hranou a není zohledněn %pokr%

0 0
možnosti
-

-drb-

16. 6. 2010 16:53
Re: ta diskuse...

%pokr% prostor pod dvojitým dnem a jednou je to prostor až po rezervu), některé věci záleží na velikosti a proporcích řidiče (typicky posez za volantem - jsem drobnější, hubený, přesto se v každé škodovce mlátím do kolena, bratr má téměř dva metry a nemá s tím problém).

Sám jsem pár tisíc kilometrů jak s Fabií, tak s Octavií, tak i se ceedem (a ještě pár dalších aut, ale to není podstatné). Ideální auto bych si nejradši smíchal po kouskách, protože nikde to nebylo dokonalé, ale zase na druhou stranu nikde to nebyl vážný problém. Jak škodovky (kromě mé první š 120), tak i ceed mne vždy dovezli, kam jsem chtěl, neměl jsem problémy s podvozkem (ceed je výrazně tvrdší, ale zase subjektivně jistější), neměl jsem zásadní problémy s motory (i s HTP jsem po městě jezdil spokojen, ale na dálnice to je tak do 110; naftový 1.9 PD v octavii byl sice jak gumový, odezva na plyn mizerná, ale zase to jelo furt; benzínová atmosféra 1.4 v ceedu mne mile překvapila svou točivostí i nečekaným výkonem %%%%

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 16:36
Brzdy?

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 16:40
Re: Brzdy?

Třeba ty samé problémy může mít taky VW,jenom se to zamete.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 14:55
My jsme si to mysleli,

že v tom bude háček, v sotopade bez brzd zbyde pytel sra.ek.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 13:14
Kupte pané

fčesko levný, kvalitny, záruka, moc dobrá auto, moderní, čistapade moc, tak za dvěstě pade, super sleva.  

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 13:17
Re: Kupte pané

nebó kupté pané skodoufku Fobijíí za štodevadásáttisíc koruná, táky moc kvalitný autóó..

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 13:10
No já to říkal

už když to začali vyrábět, že se z toho bude sypat rejža.....

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 12:39
kia

Kia a podobné výrobky jsou pro vzorového českého občana nepoužitelné,protože se do kufru nevejdou vidle,dvě basy piva za 4,5 vedle sebe a též chybí prostor na 300 konzerv luncheonu a paštik z lidlu.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2010 12:51
Re: kia

Zas tak malej kufr to nemá (teda v rámci normálních aut, stěhovák chrochtávia TDI tvoří samostatnou kategorii). Ale zas má Kia oproti škodovce spoustu jiných nedostatků. Tak třeba na zadní sedadla si sedne i člověk starší 13 let, stejně tak řidičovo pravé koleno je v nezvyklé situaci, protože ho nemlátí středový panel. Dále nemůžete na každé křižovatce machrovat spolu s dalšími čtyřmi stříbrnými octaviemi. A dokonce je kryt přihrádky spolujezdce už v základu zdarma. 8-o

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...