Diskuze

První svezení s Hondou CR-Z: zapomeňte na hybridní nudu

Vychází z legendární Hondy CRX a i když jde o ekologické vozítko, chová se jako dokonalý sporťák. Elektrická CR-Z je rychlá, pevná a rozhodně pobaví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DW

Ahasver

24. 6. 2010 15:17
mhm

Tak už jsem ji taky zkusil.. špatná není, to ani náhodou, ale kouzlo CRX nemá taky ani náhodou.

Sice mi vadí vesměs detaily - příliš velký volant, digitální tachometr, elektrické stahování oken, přítomnost serva a ABS, ale právě díky těm detailům je CRX to co je :-)

Na druhou stranu velmi příjemně překvapil výhled (hlavně přes A sloupky) a podvozek, no ale měnit svou krasavici určitě nebudu, i když jí nežene VTEC ale jen pouhopouhý D16A9. Když už se dočkala plnoletosti... ;-)

0 0
možnosti
RV

AR-TU

24. 6. 2010 10:37
Jen můžu vzpomínat na CRX

CRX 1,6 VTEC EE8 110kW (150koníků) 7,600ot., 0-100km/hod něco kolem 8sec. a prima spotřeba, při normální jízdě cca 7l/100km, při sportovní do max.9l/100km = to jsou parametry Hondičky se kterou jsem měl tu čest se vozit dva roky. Tak nevím zda tato hybrida má šanci, co se jejích výkonů týká a spotřeba také není nějak oslňující.

Vzhled je pěkný, bohužel koníky budou chybět, sporťák s 10sec/100km/h :-/

0 0
možnosti

Host

25. 6. 2010 12:30
Re: Jen můžu vzpomínat na CRX

Ono ale nejde jen o ty parametry motoru jako takové, svých výkonu CRX dosahovalo skvělým podvozkem a nízkou váhou, ten motor sám o sobě žádná bomba není. Bude těžší a s menším výkonem = nebude to ta malá motokára jak jí známe, jen rádobyekologické stylové vozítko (Ne 92 kw i s elektromotorem sporťáček mít nemůže, to má dnes i podprůměrný sedan střední třídy. Ať zkusí radši udělat novou integru, S2000 nebo NSX, ale hlavně ve stejnym duchu jako ty starý.

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 23:59
Ja chci na jezdeni neco malyho...

... , relativne neokoukanyho a aspon trochu sportovnejsiho nez moje soucasna Felicia 1.9D, ale aby to zaroven pusobilo aspon trochu prakticky (coz jsou v podstate vsechna auta ;-D )... z minisouboje Audi A3, BMW 120d coupe a VW Scirocco mi nakonec vysel jako vitez prave zastupce Das Auto...... na koncernovy VW je to designersky hodne povedene auticko....

0 0
možnosti
MG

bitkar

24. 6. 2010 10:22
Re: Ja chci na jezdeni neco malyho...

a co to ma spolecnyho s crz?

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 22:12
HYBRID

Čas ukáže jesli hybrid byla správná volba.Jinak HONDA CR-Z R^.Vypadá pěkně.DOKTOR :-).

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 23:18
Re: HYBRID

Cas uz vi, ze hybrid je berlicka stejne jako katalyzator v 70 letech.

Kdyby tenkrat sel vyvoj smerem motoru s chudou smesi bylo by to zajimavejsi.

Proc nemam rad hybridy? Vybijes baterii sportovni jizdou a pak mas jen slaby 1,5l motor. A je po sportovnich ambicich.

Pro me je zajimavejsi reseni elektromobil s generatorem pod kapotou.

Do ujeti vzdalenosti 50km. (pro vetsinu nasich tras dostatecne) bezi jen na lektrinu z baterii. Jakmile se baterie vybiji, motor se nastartuje a my vesele pokracujeme dale.

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 21:58
z

:-) jak si to tady čtu nestačím. Zírat tvrdit, ýe hondy jsou poruchoví může ten kdo nezná statistiky nebo nemá zkušenosti s Hondou. A podobně je to s CR-Z. Výborně se sním manévruje ve sportovnám režimu perfektně akceleruje a výfuk má fantastický zvuk. Prostě perfektní hračka jenom nerad jsem ji vracel. Nejlepší je vlastní zkušenost. Pak má tahle debata smyslR^

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 22:50
Re: z

co vím,tak budeš mít asi poruchovííííí mozek,nejdřiv se douč češtinu a pak kecej do věcí,kterým nerozumíš.

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 19:54
krok kupředu

ale pro mě trošku malý, spíš krůček. CRXa byla vždy minikupátka se sportovním potenciálem a nezlobte se na mě, ale obdobný parametry jako tahle eko-Honda měla kdysi i stará Tigra A. Pochybuji, že tohle na plnej plyn bude mít od zmiňované Tigry (6,5l) výrazně menší spotřebu... Škoda, že to nedotáhli, snad přijde nějaká zajímavější CR-Z Type R verze, která ty kila navíc rozhýbe :-(

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 19:47
šalcka?????

bomba!! konečně něco v manuálu !!!

0 0
možnosti
C

cepij

23. 6. 2010 20:24
Re: šalcka?????

Hm, a proč ta radost? Zrychlení to má asi jako Ford Transit a ten je alespoň v dieselu. Lomcování s fofrklackem tě na jižní spojce brzy omrzí... :-)

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 19:16
podobně jako s čínskejma hračkama

jak se jednou rozbijí, oprava se vzhledem k jejich kvalitě a životnosti se nevyplatí a je tedy potřeba si koupit novou. Jaká je životnost takového šikmookého auta ukáže čas

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 19:31
Re: podobně jako s čínskejma hračkama

no stejná jako u šikmooké plazmy, LCD, LED, OLED TV ... jo pardon, na socky moc drahý :))

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 18:38
Za 5 let

s ní leda tak do šrotu....

0 0
možnosti

Host

23. 6. 2010 18:22
Chce-li psat ...

.. nekdo o Hondach a je schopnej napsat, ze to ma 1.5 i-VVTi misto 1.5 i-VTEC, a do toho evidentne chvali VTI, ktere CR-Z nema, by se mel zamyslet, zda nepsat radsi o vyletech duchodcu k mori a auta nechal na pokoji. DaM

0 0
možnosti

Host

24. 6. 2010 15:20
Re: Chce-li psat ...

Taky jsem se nad tim zarazil VVTi maji myslim toyoty i vtec je vtec zamerenej na spotrebu (narozdil od VTI)

0 0
možnosti