Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Legenda legend, královna rallye, Lancia Delta Integrale

Před dvaceti lety ovládla závody a dodnes se na její vítězství vzpomíná. Jeden z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších vozů světa ve skutečnosti podpořil prodej modelu, který se z trhu už pomalu vytrácel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

http://www.integrale.cz/

:-)

0/0
29.6.2010 10:56

Host

10 000 Eur? Kéž by!

10 000 Euro za áčko by byla mooooooc hezká cena. vezmu jich tři vagóny...

Ale bohužel. Skutečné aktiální ceny jsou poněkud méně optimistické: Delta HF 4 WD kolem 8-10 000 Eur, Delta Integrale kolem 6-10 000 Eur, Delta Integrale 16v kolem 8-12 000 Eur, Delta Integrale Evoluzione kolem 12- 15 000 Eur, Delta Integrale Evo II kolem 16-20 000 Eur, limitované série od 25 000 do zhruba 60 000 Eur.

Vůz na obrázku je čistokrevné áčko, stavěné podle specifikace Abarth.

Ex-tovární Abarthy se prodávají kolem 100-150 000 Eur...

Více viz www.integrale.cz

0/0
28.6.2010 14:02

Host

lancia

tato lancia je pekna, asi to nebude rallye uprava, ale za 4000 celkom pekne...

http://lancia-delta.autobazar.eu/20-hf-t-integrale-id1586482.html

0/0
28.6.2010 12:37

Host

Příběh o nákupu Lancie v Itálii

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009050406

0/0
28.6.2010 7:14

Host

DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

;-)

0/0
28.6.2010 2:53

Host

Re: DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

AUUUUUUUUUUUUUUU;-D

0/0
28.6.2010 2:55

Host

Giugiaro

Mrzí mě že toto studio koupil WV, příští auto bude těžká volba, ale věřím že Italové i přes toto přeběhnutí budou mít pořád hodně navrch a zase si radší koupím pořádného Itala než neosobní německou kastli.

0/0
27.6.2010 17:39

Host

legenda legend rallye 80. let

je pro mne Lancia Delta S4 (spolu s Audi Quattro, Peugeotem 205, Austinem Metro a Fordem RS 200), což byla neuvěřitelná bestie. R^ Bohužel přemotorizovanost těchto aut a šílená neukázněnost špalírů fanoušků se sebevražednými tendencemi byl skutečně zaručený recept na tragédii...

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

 

0/0
27.6.2010 14:57

Host

Re: legenda legend rallye 80. let

to posledni auto na videu co tahaji z prikopy bylo co za znacku?

0/0
27.6.2010 19:10

Host

Re: legenda legend rallye 80. let

pane bože, další znalec;-D ;-D I kdyby to auto bylo na šrot k nepoznání, tak už jen podle barev Martini Racing je jasný, že je to Lancia! Tentokrát další slavný model Lancia 037 Rally, která vyhrála šampionát v roce 1983R^ 

0/0
27.6.2010 19:47

Host

Re: legenda legend rallye 80. let

Asi ppoto, že tazatel není znalcem, tak se ptá. Úsměvů v proto snad netřeba.

0/0
28.6.2010 1:03

Host

Re: legenda legend rallye 80. let

jak tu již bylo uvedeno, jedná se skutečně o Lancii 037. Třída B byla ukázkou toho, když technika předběhne schopnosti člověka. Auta jako Peugeot 205, Lancia 037, Audi S2 Quattro, Renault 5, Ford Escort RS2000 atd... to byly skvělý auta. Z toho co si matně pamatuju, P205 měla asi 465koní (když si člověk vezme, co je to za pidi auto), Audina měla ofíko asi 550kobyl (skutečně ještě asi o stovečku víc, zrychlení 0-100km/h za 3,1 vteřiny). Miluju tyhle auta. Kdo zná a vzpomene na Lancii Stratos, musí mi dát za pravdu.

0/0
27.6.2010 23:25

Host

okamzik

Nádhera, lehce mi to vrhklo slzy do očí. Negativní komentář může napsat jen ten co se nesvezl. Taky pojem "poruchovost" tady v té zemi lidi nechápou. Vadná součástka může být mezi volantem, sedadlem a pedálama.

0/0
27.6.2010 12:41

Host

Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

"Možná to zní neuvěřitelně. Jeden z nejúspěšnějších závodních vozů historie pochází od značky, u které by si to dnes dokázal představit jen málokdo" Dělá si pr*el? Vždyť Lancia je pojem pro každýho, kdo aspoň trochu ví, jak vypadá auto! Lancia jako první na světě přišla se samonosnou karoserií a to už v roce 1922 u modelu Lambda. Lancia měla taky jako první evropský auto elektrickou výbavu. Lancia je ikonou automobilismu! A Delta? To je kapitola sama pro sebe. Šest titulů v řadě mluví samo za sebe... Ale zpět k tomu blbovi, co psal tento článěk:

 "Motory EVO později překonaly hranici 200 koní a rychlosti přes 220 km/h." Žádný motor "EVO" neznám, znám pouze pozdější verze HF Integrale Evoluzione a HF Integrale Evoluzione 2 (zkráceně EVO a EVO 2), který měli motor 2.0 Turbo 16V, který měli motor vyladěný na 211, resp. 215CV. Další věc. Delta Integrale se vyráběla až do prosince 1994 (tedy né do dubna) a poslední verze nesli označení "Edizione Finale", měli vínovou barvu a žluto-modrý...

0/0
27.6.2010 10:56

Host

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

...pruh přes kapotu a střechu. A nakonec: " Cena upravené rallye verze se v současnosti pohybuje kolem 10 000 Eur a nejlepší kousky jsou prý v Itálii." To slovíčko "prý" krásně vystihuje, že o tom autě ví autor úplný ho*no. Za 10.000,-EUR se dá koupit v top stavu Delta 4WD, Delta Integrale 8V. Za 10-15tis.EUR se koupí v top stavu Delta Integrale 16V a verze EVO a EVO 2 stojí v perfektnim stavu od 15-20tis. EUR nahoru. Limitovaný edice jako Martini 5 a 6, nebo Blu Lagos stojí zhruba dvakrát tolik. A ona upravená závodní rally verze? Na tu by jste si pane redaktore musel připravit tak 50tis. EUR, pokud by jste chtěl auto s "historií", ve kterém jezdil třeba Miki Biasion, nebo Juha Kankkunem, tak ještě víc!

btw. Sám vlastním jednu Deltu Integrale 16v a na Lancie a italský auta všeobecně nedám dopustit!!! :-)))

0/0
27.6.2010 11:03

Host

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

A málem bych zapoměl: nejlepší kousky jsou dnes většinou v Japonsku, kde tamní boháči umí docenit kvalit italských vozů a proto ty nejlepší Delty Integrale, ale třeba i Themy 8.32 Ferrari, nebo Alfy Romeo SZ/RZ jsou k sehnání v zemi vycházejícího slunce. Třeba je na těchto stránkách je nějaká Lancia na prodej každou chvíli:

http://www.auto.co.jp/

0/0
27.6.2010 11:11

flajboj82

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

To je krásný, jak se někdo dokáže rozčílit kvůli neznalosti ostatních...ale já to chápu....když už něco věřejně píšu, tak upozorním na to, že tomu 2x nerozumím a že data jsou převzatá...R^

0/0
28.6.2010 13:50

Host

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

"Jeden z nejúspěšnějších závodních vozů historie pochází od značky, u které by si to dnes dokázal představit jen málokdo" Dělá si pr*el?"

Autor to asi myslel tak, ze taková legendární značka je DNES ve velkým útlumu. Loni vyrobila Lancia cca 120.000 aut, 100.000 se prodalo v Itálii, ve světě ji v podstatě už nikdo nechce.

0/0
27.6.2010 17:13

Tom Hagen

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

Klid, vždyť je to jenom pseudožurnalista z i-Heute. Ten o autech nic neví, jiank by ho nenasadili do motoristické rubriky. Myslí si, že historie značky Lancia začala s těma hrůzama, co mají ve výrobním programu nyní a jeho největším motoristickým zážitkem bylo, když ho v Boleslavi posadili do "supersportu" Fabia RS a nechali ho dvakrát objet blok lakovny.   ;-D;-D

0/0
28.6.2010 9:07

Host

Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

;-D R^

0/0
28.6.2010 9:49

generál.MacArthur

joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

pamatuji si na české jezdce kteří s tím zavodili, pokud dojeli, tak vyhráli, ale většinou to zhatila poruchovost těchto vozů.Rv

0/0
27.6.2010 9:03

Host

Re: joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

Poruchovost? Píšeš o Deltě? Nebo o něčem jiným?

Nebo máš na mysli enkový (téměř sériový v tehdejších předpisech) Delty, který tu "jezdily" v Podhoranu, na který s nekoupilo nic v originále a všechno se zkoušelo nahradit ze socialistických zdrojů? Brzdový desky z Tatry, kliky pětkrát broušený z dieselů, sériový uložrní náprav a tlumičů, sériová elektronika dobastlená ve Slušovicích...

To ale nemělo s Lancií mnoho společnýho. Jen jedno auto této třídy se může s Deltou srovnávat ve spolehlivosti, a to Mitsubishi Lancer Evo. Všechno ostatní bylo prostě někde poddimenzovaný.

Je zvláštní, že vždycky nejlíp o nespolehlivosti italských aut vědí ti, kdož s tím nikdy nepřišli do kontaktu. Zvláštní nebo typický?

0/0
28.6.2010 14:16

Host

Naprostý souhlas

Tyhle vozy ukázaly, kdo je opravdu řidič a kdo blb.

Do dnešních elektronikou natřískaných kár jako je Subaru si může sednout kdejakej poloamatér a vyhraje s tím republikový závod..

0/0
27.6.2010 3:15

regazzi

Re: Naprostý souhlas

Ty toho moc o rallye....no koneckoncu i o autech jako takových moc nevíš, viď ? ;-D

0/0
27.6.2010 9:02

chleba namazanej z obou stran

Re: Naprostý souhlas

R^;-D

0/0
27.6.2010 9:37

iuos

hmm

ty o nadsázce asi taky moc ne ;-D

0/0
27.6.2010 11:35

Host

Re: hmm

to nezachráníš

0/0
27.6.2010 12:36

Host

Re: Naprostý souhlas

Subaru je elektronikou natřískaný auto? Tady ho někdo viděl jenom z hodně velký dálky ;-D, Subaru naopak používá mechanický pohon všechn kol (a ne třeba haldex jako nějaké pseudočyřkolky) a s další elektronikou taky nějak nad ostatní nevyčnívá - kvalůita Subaru je někde jinde...

0/0
27.6.2010 12:26

Host

Re: Naprostý souhlas

Optej se nekoho, kdo jezdil/zavodil s Lancii, Subaru a Mitsu. Rekne ti asi kazdej, ze Lancia vydrzi vic a ty dily na ni, jsou i ted levnejsi. Hlavne to auto je o par set kilo lehci (bezpecnost tam bohuzel asi takova nebude) a tak jizdni vlastnosti jsou nekde jinde. A vyhoda je ta, ze ji stoupa cena a nikdy uz levnejsi nebude. Kup 5 verzi EVO a za 10 let ses bohac ...

0/0
28.6.2010 8:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.