Diskuze

Autofotka týdne: Legenda legend, královna rallye, Lancia Delta Integrale

Před dvaceti lety ovládla závody a dodnes se na její vítězství vzpomíná. Jeden z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších vozů světa ve skutečnosti podpořil prodej modelu, který se z trhu už pomalu vytrácel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

29. 6. 2010 10:56
http://www.integrale.cz/

:-)

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 14:02
10 000 Eur? Kéž by!

10 000 Euro za áčko by byla mooooooc hezká cena. vezmu jich tři vagóny...

Ale bohužel. Skutečné aktiální ceny jsou poněkud méně optimistické: Delta HF 4 WD kolem 8-10 000 Eur, Delta Integrale kolem 6-10 000 Eur, Delta Integrale 16v kolem 8-12 000 Eur, Delta Integrale Evoluzione kolem 12- 15 000 Eur, Delta Integrale Evo II kolem 16-20 000 Eur, limitované série od 25 000 do zhruba 60 000 Eur.

Vůz na obrázku je čistokrevné áčko, stavěné podle specifikace Abarth.

Ex-tovární Abarthy se prodávají kolem 100-150 000 Eur...

Více viz http://www.integrale.cz

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 12:37
lancia

tato lancia je pekna, asi to nebude rallye uprava, ale za 4000 celkom pekne...

http://lancia-delta.autobazar.eu/20-hf-t-integrale-id1586482.html

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 7:14
Příběh o nákupu Lancie v Itálii

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009050406

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 2:53
DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

;-)

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 2:55
Re: DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

AUUUUUUUUUUUUUUU;-D

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 17:39
Giugiaro

Mrzí mě že toto studio koupil WV, příští auto bude těžká volba, ale věřím že Italové i přes toto přeběhnutí budou mít pořád hodně navrch a zase si radší koupím pořádného Itala než neosobní německou kastli.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 14:57
legenda legend rallye 80. let

je pro mne Lancia Delta S4 (spolu s Audi Quattro, Peugeotem 205, Austinem Metro a Fordem RS 200), což byla neuvěřitelná bestie. R^ Bohužel přemotorizovanost těchto aut a šílená neukázněnost špalírů fanoušků se sebevražednými tendencemi byl skutečně zaručený recept na tragédii...

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

 

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 19:10
Re: legenda legend rallye 80. let

to posledni auto na videu co tahaji z prikopy bylo co za znacku?

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 12:41
okamzik

Nádhera, lehce mi to vrhklo slzy do očí. Negativní komentář může napsat jen ten co se nesvezl. Taky pojem "poruchovost" tady v té zemi lidi nechápou. Vadná součástka může být mezi volantem, sedadlem a pedálama.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 10:56
Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

"Možná to zní neuvěřitelně. Jeden z nejúspěšnějších závodních vozů historie pochází od značky, u které by si to dnes dokázal představit jen málokdo" Dělá si pr*el? Vždyť Lancia je pojem pro každýho, kdo aspoň trochu ví, jak vypadá auto! Lancia jako první na světě přišla se samonosnou karoserií a to už v roce 1922 u modelu Lambda. Lancia měla taky jako první evropský auto elektrickou výbavu. Lancia je ikonou automobilismu! A Delta? To je kapitola sama pro sebe. Šest titulů v řadě mluví samo za sebe... Ale zpět k tomu blbovi, co psal tento článěk:

 "Motory EVO později překonaly hranici 200 koní a rychlosti přes 220 km/h." Žádný motor "EVO" neznám, znám pouze pozdější verze HF Integrale Evoluzione a HF Integrale Evoluzione 2 (zkráceně EVO a EVO 2), který měli motor 2.0 Turbo 16V, který měli motor vyladěný na 211, resp. 215CV. Další věc. Delta Integrale se vyráběla až do prosince 1994 (tedy né do dubna) a poslední verze nesli označení "Edizione Finale", měli vínovou barvu a žluto-modrý...

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 11:03
Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

...pruh přes kapotu a střechu. A nakonec: " Cena upravené rallye verze se v současnosti pohybuje kolem 10 000 Eur a nejlepší kousky jsou prý v Itálii." To slovíčko "prý" krásně vystihuje, že o tom autě ví autor úplný ho*no. Za 10.000,-EUR se dá koupit v top stavu Delta 4WD, Delta Integrale 8V. Za 10-15tis.EUR se koupí v top stavu Delta Integrale 16V a verze EVO a EVO 2 stojí v perfektnim stavu od 15-20tis. EUR nahoru. Limitovaný edice jako Martini 5 a 6, nebo Blu Lagos stojí zhruba dvakrát tolik. A ona upravená závodní rally verze? Na tu by jste si pane redaktore musel připravit tak 50tis. EUR, pokud by jste chtěl auto s "historií", ve kterém jezdil třeba Miki Biasion, nebo Juha Kankkunem, tak ještě víc!

btw. Sám vlastním jednu Deltu Integrale 16v a na Lancie a italský auta všeobecně nedám dopustit!!! :-)))

0 0
možnosti

generál.MacArthur

27. 6. 2010 9:03
joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

pamatuji si na české jezdce kteří s tím zavodili, pokud dojeli, tak vyhráli, ale většinou to zhatila poruchovost těchto vozů.Rv

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 14:16
Re: joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

Poruchovost? Píšeš o Deltě? Nebo o něčem jiným?

Nebo máš na mysli enkový (téměř sériový v tehdejších předpisech) Delty, který tu "jezdily" v Podhoranu, na který s nekoupilo nic v originále a všechno se zkoušelo nahradit ze socialistických zdrojů? Brzdový desky z Tatry, kliky pětkrát broušený z dieselů, sériový uložrní náprav a tlumičů, sériová elektronika dobastlená ve Slušovicích...

To ale nemělo s Lancií mnoho společnýho. Jen jedno auto této třídy se může s Deltou srovnávat ve spolehlivosti, a to Mitsubishi Lancer Evo. Všechno ostatní bylo prostě někde poddimenzovaný.

Je zvláštní, že vždycky nejlíp o nespolehlivosti italských aut vědí ti, kdož s tím nikdy nepřišli do kontaktu. Zvláštní nebo typický?

0 0
možnosti