- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
10 000 Euro za áčko by byla mooooooc hezká cena. vezmu jich tři vagóny...
Ale bohužel. Skutečné aktiální ceny jsou poněkud méně optimistické: Delta HF 4 WD kolem 8-10 000 Eur, Delta Integrale kolem 6-10 000 Eur, Delta Integrale 16v kolem 8-12 000 Eur, Delta Integrale Evoluzione kolem 12- 15 000 Eur, Delta Integrale Evo II kolem 16-20 000 Eur, limitované série od 25 000 do zhruba 60 000 Eur.
Vůz na obrázku je čistokrevné áčko, stavěné podle specifikace Abarth.
Ex-tovární Abarthy se prodávají kolem 100-150 000 Eur...
Více viz http://www.integrale.cz
tato lancia je pekna, asi to nebude rallye uprava, ale za 4000 celkom pekne...
http://lancia-delta.autobazar.eu/20-hf-t-integrale-id1586482.html
Mrzí mě že toto studio koupil WV, příští auto bude těžká volba, ale věřím že Italové i přes toto přeběhnutí budou mít pořád hodně navrch a zase si radší koupím pořádného Itala než neosobní německou kastli.
je pro mne Lancia Delta S4 (spolu s Audi Quattro, Peugeotem 205, Austinem Metro a Fordem RS 200), což byla neuvěřitelná bestie. Bohužel přemotorizovanost těchto aut a šílená neukázněnost špalírů fanoušků se sebevražednými tendencemi byl skutečně zaručený recept na tragédii...
http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk
to posledni auto na videu co tahaji z prikopy bylo co za znacku?
Nádhera, lehce mi to vrhklo slzy do očí. Negativní komentář může napsat jen ten co se nesvezl. Taky pojem "poruchovost" tady v té zemi lidi nechápou. Vadná součástka může být mezi volantem, sedadlem a pedálama.
"Možná to zní neuvěřitelně. Jeden z nejúspěšnějších závodních vozů historie pochází od značky, u které by si to dnes dokázal představit jen málokdo" Dělá si pr*el? Vždyť Lancia je pojem pro každýho, kdo aspoň trochu ví, jak vypadá auto! Lancia jako první na světě přišla se samonosnou karoserií a to už v roce 1922 u modelu Lambda. Lancia měla taky jako první evropský auto elektrickou výbavu. Lancia je ikonou automobilismu! A Delta? To je kapitola sama pro sebe. Šest titulů v řadě mluví samo za sebe... Ale zpět k tomu blbovi, co psal tento článěk:
"Motory EVO později překonaly hranici 200 koní a rychlosti přes 220 km/h." Žádný motor "EVO" neznám, znám pouze pozdější verze HF Integrale Evoluzione a HF Integrale Evoluzione 2 (zkráceně EVO a EVO 2), který měli motor 2.0 Turbo 16V, který měli motor vyladěný na 211, resp. 215CV. Další věc. Delta Integrale se vyráběla až do prosince 1994 (tedy né do dubna) a poslední verze nesli označení "Edizione Finale", měli vínovou barvu a žluto-modrý...
...pruh přes kapotu a střechu. A nakonec: " Cena upravené rallye verze se v současnosti pohybuje kolem 10 000 Eur a nejlepší kousky jsou prý v Itálii." To slovíčko "prý" krásně vystihuje, že o tom autě ví autor úplný ho*no. Za 10.000,-EUR se dá koupit v top stavu Delta 4WD, Delta Integrale 8V. Za 10-15tis.EUR se koupí v top stavu Delta Integrale 16V a verze EVO a EVO 2 stojí v perfektnim stavu od 15-20tis. EUR nahoru. Limitovaný edice jako Martini 5 a 6, nebo Blu Lagos stojí zhruba dvakrát tolik. A ona upravená závodní rally verze? Na tu by jste si pane redaktore musel připravit tak 50tis. EUR, pokud by jste chtěl auto s "historií", ve kterém jezdil třeba Miki Biasion, nebo Juha Kankkunem, tak ještě víc!
btw. Sám vlastním jednu Deltu Integrale 16v a na Lancie a italský auta všeobecně nedám dopustit!!! :-)))
pamatuji si na české jezdce kteří s tím zavodili, pokud dojeli, tak vyhráli, ale většinou to zhatila poruchovost těchto vozů.
Poruchovost? Píšeš o Deltě? Nebo o něčem jiným?
Nebo máš na mysli enkový (téměř sériový v tehdejších předpisech) Delty, který tu "jezdily" v Podhoranu, na který s nekoupilo nic v originále a všechno se zkoušelo nahradit ze socialistických zdrojů? Brzdový desky z Tatry, kliky pětkrát broušený z dieselů, sériový uložrní náprav a tlumičů, sériová elektronika dobastlená ve Slušovicích...
To ale nemělo s Lancií mnoho společnýho. Jen jedno auto této třídy se může s Deltou srovnávat ve spolehlivosti, a to Mitsubishi Lancer Evo. Všechno ostatní bylo prostě někde poddimenzovaný.
Je zvláštní, že vždycky nejlíp o nespolehlivosti italských aut vědí ti, kdož s tím nikdy nepřišli do kontaktu. Zvláštní nebo typický?