Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Superb Combi v losím testu svlékl pneumatiku. Přidejte tlak, radí Škoda

Obří škodovácký kombík měl potíže při simulací vyhýbacího manévru, známému jako "losí test", který provedl švédský automagazín Teknikens Värld. Automobilka na základě testu, ve kterém se pneumatika na předním kole vysvlékla z ráfku, upravila tlaky huštění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

facemotors

videa z realizací polepu aut a redesignu

http://www.facemotors.eu/index.php?page=videa&hl=cs_CZ

0/0
12.7.2010 11:55

Host

Škoda Octavia

Superby první generace byly jedny z nejlepších autat. Dnes je ale zajímavější Octavia.

0/0
8.7.2010 13:36

charlie.sk

Re: Škoda Octavia

co na nich bylo dobrýho ultrahnusný nepohodlný poruchový křáp.Najel jsem v něm 2500 km a víc bych nemusel,dodnes na to s hrůzou vzpomínám .

0/0
10.7.2010 15:33

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

pročtěte si tuhle diskusi

a je jasný jaký tady máme zamindrákovaný řidiče

0/0
8.7.2010 3:09

Host

Škoda v Evropě kulhá!

Už jsem to tu jednou psal.Bohužel můj článek byl smazán.Zřejmě se nehodil do krámu.Tak to zopakuji.

Škoda je pro velkou část lidí v ČR modla.Bohužel to jsou z 90% lidé z vesnic,maloměst a lidi co si hrají na Pražáky a přitom to jsou většinou lidi z řad moraváků co se sem přistěhovala.To je ta nejhorší sorta lidí za volantem Octavek a Superbů!Navíc to má 80% z nich jako služebák a sama by na to finančně nikdy neměla!.Jak řiká kamarád je to taková rodina demen..!Já jsem rodilej Pražák a neznám nikoho kolem sebe kdo si za posledních x let kupoval Škodu.

V Evropě a to v té západní je Škoda uplná nula na úrovni Seatu spolu s korejcema!Přitom tam cenově podlejzá co to jde viz Nmecké šrotovné a Fabia!

0/0
6.7.2010 21:07

Host

Re: Škoda v Evropě kulhá!

V západní Evropě je nejrodávanější model u mal aut Fiesta,Polo,Corsa,Clio,Punto atd.Fabia neni ani v první 8!

Nižší s.Golf,Focus,Astra,Megane atd

Střední Mondeo,Passat,Insignia atd.

Ani v jedné stěžejní třídě nemá Škoda zástupce v první 8!Čím to bude že si Němec,Angličan,Francouz atd jde raději koupit toho Focuse nebo Astru př Mondeo nebo Mazdu 6?!

0/0
6.7.2010 21:08

Host

Re: Škoda v Evropě kulhá!

Jo, také jsem se nedávno rozhodoval, zda koupit Osctavii combi nebo Focuse Combi. A nakonec to vyhrál Focus. Jednoznačně lepší zpracování, vyšší výbava, lepší servis (ty škodovácký jsou fakt vyhlášený :-)), víc místa a lépe promyšlené za skoro stejné peníze. Škodovku? Ne, díky.

0/0
7.7.2010 15:06

Host

Re: Škoda v Evropě kulhá!

Tak pražáku, ani mi tak nevadí, že se naváží usmolenec z matičky Prahy do moraváků. Proč tady ale píšeš blbosti o škodovce nevím. Každá značka se snaží uspět nad ostatními a škodovcese to velmi daří. Nemyslím si, že superb je něco extra, ale je lepší než octava a to si myslím je důvod tak dobré prodejnosti ne jen u nás. Jestli máš na lepší buď rád, když si chceš platit benzin a servis - užij si to. Ale věz, že já se s vým superbem combi 3,6 FSI neřeším benzín, servisy, pneu a to za všech okolností. Tak si užívám služebáku a jestli jsem ta nejhorší sorta kvůli tomu, že jsem z moravy, nebo že mám škodovku, dám ti radu. Jelikož je nás mnoho, přišetři si a kup si pár vagónů v metru, tam tě moraváci se superby obtěžovat nebudou  (ale pozor, některé taky vyrábí škoda.....) A pro Tvé já jsem Pražák, kdo je víc, mám jen suché k...t, k...t, ko.ot 

Standa Moravák :-P

0/0
8.7.2010 23:08

Host

Re: Škoda v Evropě kulhá!

Myslim že ty si se 100% projevi jako typické hova.. co jsem popisoval;-) !!

0/0
11.7.2010 19:40

Host

korejsky auta

sou kramy a muzou s nima jezdit jen masochysti a idioti

0/0
6.7.2010 20:02

Host

americky auta

sou kramy a muzou s nima jezdit jen masochysti a idioti

0/0
6.7.2010 20:02

Host

Italsky auta

sou kramy a muzou s nima jezdit jen masochysti a idioti

0/0
6.7.2010 20:02

Host

francouzky auta

sou kramy a muzou s nima jezdit jen masochysti a idioti

0/0
6.7.2010 20:01

volic pravice

vse co tu je

je pouze tlachani na prazdno. dejte sem nekdo link

na seriozni test kde bude o skodovce vse co tu pisete a naopak test kterej hani i jine znacky ktere tady hanite. bez podkladu jsou to

jen bezpredmetne keci.taky vam sem muzu napsat ze sem mel 20

octavek 10 peugeotu a treba 8 fordu a vykrikovat jak je co

spatny ale bez dukazu se tu prosim nevyjadrujte

0/0
6.7.2010 19:55

Krucipajs

Poprosil bych skalní zastánce Škody -

 jednoho z nejhorších v Evropě vyráběných vozů, aby si zašli do ostatních autosalonů a nechali se svézt i v jiných značkách a jejich modelech. Auta jsou mi šumák, ale je mi líto českejch lidí jak utrácej za ten šrot takový prachy. Bohužel jsem měl tu čest jezdit skoro ve všech modelech a jen u Superba sedan, bych byl ochoten přimouřit oči, ale za ty prachy :-(.V[>-]

0/0
6.7.2010 19:37

volic pravice

Re: Poprosil bych skalní zastánce Škody -

jezdil jsem v hodne autech ale u me proste vede skodovka co se tyce renaulta nebo peugeota tak toho nemuzu kvuli extremne mekym sedackam forda mel znamej a nejvic najezdil mezi barakem a servisem ted ma octavku a bez problemu

0/0
6.7.2010 19:58

Host

Re: Poprosil bych skalní zastánce Škody -

Asi tak nějak. Nejenom, že člověk dostane za podobný peníz vyšší kvalitu, ale i lepší výbavu.

0/0
7.7.2010 15:03

Host

TOPkontakt

Taky se vám furt s.re do prvního příspěvku.....? ;-(

0/0
4.7.2010 14:03

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: TOPkontakt

někdy, asi záleží na prohlížeči (v IE každopádně), a zdá se že až v poslední době, asi je to nějaký dementní absolutní pozicování, jde to posunout změnou zobrazené velikosti písma

0/0
8.7.2010 2:57

rebbe

SuperB v standartním obutí je jistě trhák

a tyhle nafintěné pneu 18 ky nejsou pro praktické ježdění ani vhodné. Pro rozbité silnice v ČR jsou daleko vhodnější 16 s ocelovými disky.

Ve srovnání s Passátem je SuperB uvnitř daleko příjemnější a luxusnější, má řadu zlepšováků, které Passát nemá a hlavně je uvnitř prostornější.

0/0
3.7.2010 21:25

Host

Re: SuperB v standartním obutí je jistě trhák

Superb je v porovnání s Passatem úzký. EU

0/0
3.7.2010 23:19

Host

Re: SuperB v standartním obutí je jistě trhák

Skoda a luxus k sobe rozhodne dohromady nejdou.

0/0
6.7.2010 13:56

volic pravice

Re: SuperB v standartním obutí je jistě trhák

stale lepsi skoda a luxus nez treba renault a luxus nebo snat citroen??? lol

0/0
6.7.2010 19:59

Host

jen řeči a pomluvy

já mám dva roky Octávii 1.9 TDI PD a jiný auto bych nechtěl.

Superba neplánuju je zbytečně moc velkej ale kdyby se mi líbil tak si ho koupím i kdyby psali že nebrzdí.

losí test je hloupost a ty vyzutý gumy a zničený ráfky to je nějakej podvod !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !![>-]

0/0
3.7.2010 16:43

Host

Re: jen řeči a pomluvy

tak ti gratuluju k obludě s ultranepovedeným motorem,ať žijí masochysti.

0/0
4.7.2010 9:46

Host

Re: jen řeči a pomluvy

naopak 1.9TDI je jeden z nejodolnějších, nejúspornějších dieslů na světě. Ford může se svými 1.8TDci jen závidět VW koncernu.

0/0
4.7.2010 16:26

Host

Re: jen řeči a pomluvy

motor 1,9 tdi je poruchový nepovedený motor,který nesahá moderním motorům ani po kotníky,nic horšího,než P-D v evropě nejezdí,němci si s těmito šunty uřízli dost velikou ostudu a proto je taky přestali vyrábět.Jen hloupý vesnický ořech jako jsi ty se může domnívat,že má v autě dobrý motor.

0/0
5.7.2010 5:08

Host

Re: jen řeči a pomluvy

Losí test není hloupost, ale základní test chování vozu v nestandardní situaci. A Superb vzhledem k tomu, ža má podvozek asi o číslo menší než kastli, dle očekávání nepodal příliš dobrý výsledek. A to přesto že byl přetížený, protože vzhledem ke své velikosti je jeho užitečná nosnost poměrně nízká.

0/0
4.7.2010 14:05

rychloslimejs

Re: jen řeči a pomluvy

560 kg užitečné hmotnosti je málo? Éčkový mercedes - 575, šestková audina 600 kg, vládne BMW 5 se svými 650 kg. Přetížení vozu o 100 kg, tedy nějakých 17 % užitečné hmotnosti je při takto extrémním testu dost. Ale bohužel malí Čecháčkové, hlavně ti, kteří musí značkou vozu kompenzovat své nedostatky a nejsou schopni překousnout volbu jiného člověka, a pak se vyjadřuj o diagnózách apod.

0/0
5.7.2010 17:19

Host

Re: jen řeči a pomluvy

Já mám liftback nižší střední třídy, poměrně malý i ve své třídě. Nicméně užitečné zatížení má 520 kg. Losí testy zvládá, to už jsem nedobrovolně vyzkoušel (i když to nebyl přímo los). Takže ano: 560 kg na tak velké auto, jako je Superb, mi připadá málo.

0/0
7.7.2010 13:06

vozova.hradba

Re: jen řeči a pomluvy

Fakt je ten, ze auto bylo pretizene, takze test pekny, ale nahouby. Resp. otestovali akorat tak (ne)kvalitu informaci zastupcu skodovky v danem miste, ne kvalitu/spolehlivost/bezpecnost auta.

0/0
5.7.2010 21:57

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

Re: jen řeči a pomluvy

no neni to úplná blbost, ale myslímže kdyby už se někdo takhle vyhýbal, tak skončí někde ve škarpě a ta svlíklá guma nemusí být největší problém

0/0
8.7.2010 3:04

Host

Re: jen řeči a pomluvy

Souhlasím, mám také octavii 1,9 TDI PD, je služební, za 3 roky najeto 250 tis. km. Absolutně bez problémů, pouze výměny olejů, stejně tak i u kolegů (další 4 vozy). Nechápu, proč je v různých diskuzích taková averze vůči Škodovkám. Pokud srovnám jízdní vlastnosti a pohodlí i s jinými auty, tak v každém si něco najdete, že by ale byly rozdíly tak výrazné?   

V dnešní době si každá firma může zaplatit pozitivní i negativní článek a dát ho do časopisu nebo na internet, kdo pozná, co je realita? Já věřím na osobní zkušenost a zkušenost lidí v mém okolí, to je nedocenitelné.

Ty agresivní negativní reakce mne spíš utvrzují o nezkušenosti a neobjektivnosti diskutujících. Jsem zastánce věcné a konstruktivní diskuze, nemám potřebu psát vulgarizmy vůči jiným značkám a přispěvatelům diskuzí, je to opravdu slabost...

0/0
4.7.2010 17:44

Host

Re: jen řeči a pomluvy

škodovka a pohodlí,tento jev škodovky nenabízí pohodlí je něco úplně jiného o čem ještě nevíš

0/0
5.7.2010 5:10

Host

Re: jen řeči a pomluvy

Reaguj prosím konkrétně... Pokud srovnám s jinými auty z kategorie Octávie, které máme nebo mají kolegové ve firmě nevidím zásadní rozdíl. Jmenuji auta, se kterými se vozíme, Peugeot 308, 307, Ford Focus, Ford C-max, Audi A4 (ta je výrazně tišší, pohodlí podobné) VW Golf, Opel Astra. Je ještě něco o čem bych nevěděl???

Podobně mluví i ostatní kolegové z firmy když si půjčíme auta navzájem, dneska již tak výrazné rozdíly nejsou. Spíš bych řekl, že žádné...

0/0
5.7.2010 15:48

rychloslimejs

Re: jen řeči a pomluvy

jak škodovky tak volkswageny mají tvrdší naladění podvozku, což je snaha o vyšší bezpečnost. Mají i vcelku tvrdé sdačky, není to o tom, že bys tam zapadl jak do křesla, ale zase nehrozí, že tě po 200 km budou bolet záda a že v zatáčce z té sedačky vypadneš. Třeba Francouzi dělají auta o hodně měkčí, respektive dělali, v poslední době se snaží přiblížit německé cestě. Je to velmi zaímavé,jak tady někdo píše o pohodlí, které škodovka údajně nenabízí, přičemž se světové automobilky snaží přiblížit právě Němcům.

0/0
5.7.2010 18:07

vozova.hradba

Re: jen řeči a pomluvy

Veskere diskuse jsou pokrivene, lidi obecne radeji nadavaji, stezuji si a hani. Chvalit se tu nenosi. Ja taky nemam se skodovkama a koncernem obecne problem. Beru, ze nekdo takove auto nechce, protoze "ho tu ma kazdej", ale nechapu ty plivance - predpokladam, ze jde o trubce, kteri nekomu naleteli a koupili si nejak bourany, spatne servisovany nebo jinak zniceny kus a protoze stejne blbe se zachoval i jeho svara, tak je jasny, ze jsou vsechny skodovky ausus (a proc to jsou zrovna skodovky je prave dane tim, ze jich je nejvic). Taky gaussova krivka nam jasne rika, ze potkat se tu s nejak vyrazne inteligetnim jedincem je mene pravdepodobne nez to, ze tu narazis na blba.

0/0
5.7.2010 22:03

Host

to je fajn diskuse

Ach jo, to jsou zase kecy. Škodovkář=bezmozek???? Bezmozek je ten, kdo to napsal. Myslím si, že kdyby byly škodovky opravdu tak na nic, tak by jich nebylo všude tolik. Viz. Anglie, .... A předem říkám, že se mně líbí i Mondeo, atd. 

0/0
2.7.2010 21:48

Host

Re: to je fajn diskuse

jaký škodovky ? já si koupil Octávii hlavně proto že je to německý auto VW smontovaný v česku.!![>-]

0/0
3.7.2010 16:45

Host

Re: to je fajn diskuse

škodovkář je diagnoza nic víc

0/0
5.7.2010 5:15

Host

volvo

taky napalilo do kamionu vpredu 2x, kdyz si 100 novinaru fotitlo, jak v praxi funguji city safety system:-)ale i pres to se nove s60 bude asi prodavat dobre:-)

0/0
2.7.2010 20:29

Host

holt

pred kazdou cestou si vytahnete pumpicku a budik z kapsy a napsoukate svoje 4kola nebo nejezdete tam,kde maji radi losy.

0/0
2.7.2010 20:25

Host

vivat zadne gumy

no jo, ta jsou ty nizkoprofilove machrovaci drahy gumy.nejlepsi je obrovity auto postavit na kola, ktera nejsou z boku ani videt.ale trouba, kterej si to kupuje, ma na to,aby si pak koupil i rafek.chybi mi informace, jak dopadl los a jak ridic:-)

0/0
2.7.2010 20:19

Host

hmm

klasickej šunt od VV. OII s lepidlem přilepeným blatníkem na chassis OI a teď se dalšímu jejich šrotu v zatáčce slíkne guma,... asi chlapci od VV podělali výpočty a když se v testech ukázalo že je to poděl tak to ještě tají, hovada a melou kraviny o přetížení,... tohle se prostě nesmí nikdy stát a nějaký přetížení na to nemá mít vliv, prostě neexistuje že by se slíkla guma při prudkém zatáčení,..  v takovým autě to akorát vyválíte po škarpě když vám zmizí guma, a při tom válení zabijete dalšího člověka se kterým se srazíte. blijící smajlík;-O

0/0
2.7.2010 19:35

Host

Re: hmm

Hele ty chytrej viděl jsem jak se slíkla guma i z teréního auta. Je jedno o jakou jde značku tohle se prostě občas stává.

0/0
2.7.2010 20:13

Host

Re: hmm

bodejd, mas si auto zvazit a jednu skrin vylozit,nez se rozjedes, nemci to maji spocitany na gramy:-)

0/0
2.7.2010 20:30

rychloslimejs

Re: hmm

jo jo, ono naložit 660 kg místo 560 kg je běžné. A na tom autě to ani není poznat, co? Docela bych chtěl vidět stejný test jiných aut se stejným přetížením. Troufám si tvrdit, že by v mnoha případech dopadl stejně. A jestli jsi takový hlupák, že nedokážeš odhadnout, co do auta nakládáš, dost se divím, že vůbec umíš psát...

0/0
5.7.2010 18:27

vozova.hradba

Re: hmm

U vetsiny aut by bylo s podivem, pokud by na konci testu stal vuz na kolech a jen s jednou prorazenou gumou...

0/0
5.7.2010 22:05

Host

Re: hmm

u většiny aut by se utrhl zadek a auto by losa obkroužilo smykem

0/0
6.7.2010 10:26

Host

tywe

tywe, dyt mate vsici stejny sunky z jedny tovarny akorat vedlejsiho pasu :) stejne tak jako ja. Je to jen spotrebni zbozi, za par led se obmeni, tak vo co tady vsem de :D

0/0
2.7.2010 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.