Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Miláček milenek: první jízda s městskou miniaturou Audi A1

Auto pro milenky a audistický dorost, jehož rodiče jezdí ve velkých korábech se čtyřmi kroužky na čumáku. Kapesní novinka Audi se jmenuje A1. Zaměřením patří do města, netrápí se ale ani při svižnější jízdě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

facemotors

polepy aut a redesign

videa z realizací...

http://www.facemotors.eu/index.php?page=videa&hl=cs_CZ

0/0
12.7.2010 11:53

Host

Takže je to Franto prakticky Trabant

0/0
7.7.2010 15:41

Host

Malé?

Čtyřmetrová nepraktická obluda je MALÉ auto?

Malé auto do města má něco málo přes 3 metry.

Rv

0/0
5.7.2010 14:48

Host

cárach

Drahý a malý cárach. Ani v nemecku sa neuchytí a to hlavne kvoli tej cene.

0/0
3.7.2010 22:06

Host

polepy a redesign aut

videa z realizací polepu aut Facemotors.eu

http://www.facemotors.eu/index.php?page=videa&hl=cs_CZ

nové folie krokodýlí kůže,hadí kůže a další

http://www.facemotors.eu/index.php?page=vzornik_barev&hl=cs_CZ

0/0
2.7.2010 10:56

c99

Fabia X A1

Sranda o Fabii se mluví jako o rodinném autě a o A1 jako o autě pro milenky, přičemž jsou obě auta stejně velká.R^

0/0
2.7.2010 8:46

Host

Milenkám se kupují auta?

Nebo je to zase jedna ze zažitých nepravd.Normální chlap mění milenku tak po 2 letech,jinak je to v podstatě stejná nuda jako s manželkou,protože po delší době vše zevšední a celý milenecký vztah je vlastně zbytečný.A představa že každé 2 roky kupuji někomu nové auto,je k smíchu.Zvlášť když občas potřebuji auto pro sebe,případně pro manželku.Takže rádoby bombastický nadpis ale jinak o hov....A to auto samotné je škaredé,malé a přitom drahé,docela hloupá kombinace na to aby mne to zaujalo.Ciao!;-D

0/0
30.6.2010 21:59

Host

Re: Milenkám se kupují auta?

lakomče..:-P

0/0
1.7.2010 11:30

Host

Re: Milenkám se kupují auta?

Nedivil bych se, kdybys tu milenku do dvou let umořil hlady.

0/0
1.7.2010 15:06

Host

Re: Milenkám se kupují auta?

popravde milenka je prezitok, lacnejsi je verejny dom :-D

0/0
3.7.2010 22:07

Host

Re: Milenkám se kupují auta?

tak ty nemáš ani milenku, ani manželku, na to jsi moc sobec a lakomecRv

0/0
1.7.2010 21:59

Host

Tak milence

koupím raději Alfu Mito, nebo Mini Cooper, než toto. A  úplně nejraději snad nějakou 4 x 4..

0/0
30.6.2010 20:19

Jozxyqk

Re: Tak milence

tak milence raději koupím nějaký korzet nebo nějaké spodní prádlo než tohle ;-) zadeček si může vozit i v nějakém starším, luxusnějším autě za stejnou cenu ;-D

0/0
1.7.2010 22:40

Host

Jan Dvořák

Jan Dvořák šéfpičus diskusí

0/0
30.6.2010 17:27

Host

Re: Jan Dvořák

R^

0/0
7.7.2010 15:42

Host

?

Dnes zcela standardní bublinovitý tvar. Už několik let okoukané, však také autor správně zmiňuje třeba letité TT, ale zdaleka nejen to, ale budiž - ženským se to asi bude líbit.

Zajímavý je také postřeh s koeficientem cx. Něco nakreslili, obloučky, maso, no.... a ono se nakonec ukázalo, že je to pitomost: cx = 0,4.  Tím, že by to mělo respektovat fyzikální zákony se nikdo z návrhářů nezabýval. No, tušil jsem to. Ostatně i "vyladěná" cx = 0,32 nestojí za nic. Byť u městského popojíždědla se to asi snese. Horší je to třeba u modly všech cesťáků: Octavii s 0,33 - 0,34.

Otázka je, proč za tohle zk urvené (= zhoršené) Polo platit takové peníze. No, asi pro nějakou ženskou... Která nemá na dostatečně bohatého milence, aby jí koupil nějaké SUV od Poršeho. Hlavně to neskazit nevhodnými odstíny laku. Ale s tím už si asi poradí.

0/0
29.6.2010 23:35

Host

Re: ?

Octavia má Cx = 0,31

0/0
30.6.2010 9:26

Host

Re: ?

Octavia II má 0,30 a Greenline potom 0,29 !

0/0
30.6.2010 9:29

Host

Re: ?

No a no, O II je na tom mírně lépe, nežli O I. Ale ono i 0,30 je dost mizerné. Navíc kombi má 0,32.

Holt "daň" za tu mohutnou imitaci chladiče.... Schválně se podívejte, kde má Octavia, ale i Fabia atd. ve skutečnosti chladič, a odkud se k němu saje vzduch: štěrbinou v dolní části nárazníku... No, on to není jen ta imitace chladiče, ale i další prvky, opticky imitující větší vůz.

0/0
30.6.2010 12:57

Host

Re: ?

Nikoli. 0,32 a 0,34 kombi.

0/0
30.6.2010 12:53

Host

Re: ?

|0,54| Mercedes G-Klasse (W463, langer Radstand)| |0,50| Citroen 2CV| |0,48| VW Käfer| |0,39| Mercedes M-Klasse| |0,38| VW New Beetle| |0,37| Smart ForTwo| |0,36| Subaru Forester, Citroën DS| |0,35| Renault Megane II| |0,35| Mini Cooper| |0,35| NSU Ro 80 (1967)| |0,34| Ford Sierra| |0,325| VW Golf V (2003)| |0,32| Alfa 147| |0,32| Mercedes E-Klasse-Cabrio (bei geöffnetem Verdeck, 1991)| |0,31| Jaguar XJ, Renault R19| |0,30| Audi 100 C3 (1982)| |0,28 - 0,30| Mercedes CLK Cabrio (je nach Modell)| |0,29| BMW  1er (2004)| |0,29| Porsche 911 GT3 (997) (2006)| |0,28| Citroen C4 Coupé (2004)| |0,28| Opel Omega A| |0,28| Mercedes E-Klasse (W124, 1984)| |0,28| Rumpler-Tropfenwagen (1921)| |0,27| Mercedes-Benz CL-Klasse (2006)| |0,27| Lexus IS (1999)| |0,26| Toyota Prius, Opel Calibra, Honda Accord| |0,25| Audi A2 1.2 TDI (1999), Honda Insight| |0,212| Tatra T77 a (1935) (en:Tatra T77)| |0,2| Loremo Release 2009, Koenigsegg |0,19| Mercedes Bionic Car (Studie 2005), GM EV1| |0,18|

0/0
3.7.2010 12:19

Host

Re: ?

0,32 je u popojíždědla do 80ti km/h úplně v pohodě

0/0
30.6.2010 9:30

Host

vypadá jako šlapací

;-D

0/0
29.6.2010 23:01

Host

Me se A1 moc libi...

...pro jednoho cloveka tak akorat na vyblbnuti se :)

0/0
29.6.2010 21:22

Host

Re: Me se A1 moc libi...

ani na vyblití se.. za půl míče na to bliju..:-P

0/0
30.6.2010 19:51

Host

Nákupní taška

Tahle nákupní taška od Audi dopadne stejně špatně jako před pár lety Audi A2. RvRvRvEU

0/0
29.6.2010 19:36

Host

Re: Nákupní taška

presne kram nic vic od koncernu vwwRvRv;-D;-D;-D

0/0
29.6.2010 20:16

Host

No jo

Audi se specializuje na stření vyšší vrstvy,ale co se divíte,vždyť tomu tak vždy bylo. Snad kromě ranných začátků.... ;-)

0/0
29.6.2010 18:47

Host

Re: No jo

No nevím. Já žádného člověka z vyšší střední třídy, co by si to pořídil, neznám. Ty snad ano?

Vyšší střední třída jsou chytří a vzdělaní lidé. To vylučuje koupi koncernových střev za přemrštěnou cenu. Vyšší střední třída má sice relativně dost peněz, ale ty jí nespadly do klína snadno. Tak je přeci nevyhodí za průměrná střeva za nadprůměrnou cenu.

Vhodné pro politiky, restituenty a "podnikatele" na státních "zakázkách". Dříve, za minulého režimu, často vůz zelinářů a uzenářů - možná právě tyto považuješ za vyšší střední třídu.. podle tehdejších příjmů.

0/0
29.6.2010 23:42

Host

V OBCI

SMÍM JET V LEVÉM PRUHU, POKUD MĚ LZE OBJET PROSTŘEDNÍM ČI PRAVÝM PRUHEM. VŠICHNI, CO SE NA MĚ LEPÍTE A BLIKÁTE, A VPRAVO JE ŠIROKO DALEKO VOLNO, SI LASKAVĚ NASTUDUJTE PŘEDPISY.

0/0
29.6.2010 16:58

Host

Re: V OBCI

Nemas pravdu. Sice smis jet v levem pruhu ale MUSIS umoznit jizdu rychlejsim vozum!!!

0/0
29.6.2010 17:44

Host

Re: V OBCI

vždyť píše, že je vpravo volno !

0/0
29.6.2010 18:04

Host

Re: V OBCI

jo, ale pouze v případě, že je někdo i v púrostřednim a pravym pruhu. jinak si za mnou hoň péro jak dlouho chceš.

0/0
29.6.2010 19:47

Host

Re: V OBCI

Jistě, třeba sanitkám, požárníkům. To se obvykle dělá tak, že v levém pruhu odbočí doleva, v pravém doprava, a sanitka projede středem.

Ale u tebe se bude jednat asi o jinou neznalost předpisů, jak už tu zmínili kolegové. Nicméně školení se nechá v autoškole pořídit za několik set Kč. A až si budeš jednou sám vydělávat, tak tě možná zaměstnavatel pošle na školení řidičů, a těch několik set Kč ušetříš.

0/0
29.6.2010 23:47

Host

Re: V OBCI

Vždy platí nařízení dle zák. č.361/2000 sb. §11 odst. 1.  Sice můžeš jet v levém, nebo prostředním pruhu, ale nediv se, že se ti někdo lepí na zadek...

0/0
29.6.2010 17:59

Host

Re: V OBCI

V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznacených na vozovce v jednom smeru jízdy smí ridic motorového vozidla užívat k jízde kteréhokoliv jízdního pruhu; pritom se nepovažuje za predjíždení, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhu rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí soucasne ve všech jízdních pruzích bránila v jízde rychleji jedoucímu vozidlu, musí ridic jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdríve uvolnit; to neplatí, užívá-li ridic levého krajního jízdního pruhu k odbocování, otácení nebo pri soubežné jízde podle odstavce 3. Ridic nákladního automobilu o celkové hmotnosti prevyšující 3 500 kg, jízdní soupravy, jejíž celková délka presahuje 7 m, zvláštního motorového vozidla a motocyklu s nejvyšší povolenou rychlostí do 45 km.h -1 smí levý krajní jízdní pruh užít k jízde, jen jestliže je to nutné k objíždení, predjíždení, otácení nebo

odbocování.

0/0
29.6.2010 18:17

Host

Re: V OBCI

to se tedy pokaždé budu divit, pokud bude vedle mě prázdno.

0/0
29.6.2010 19:47

Host

Tak už si vyberte, koně nebo kilowatty, ale jen jedno z toho

V jednom článku uvádějí u benzínových motorů výkon pouze v koních, u dieslů zase jenom v kilowattech. Když odhlédnu od toho, že jednotkou výkonu podle SI je Watt, tak když už chce redaktor být za vopravdovýho vodborníka a znalce, tak by si měl vybrat a používat pro výkon důsledně stejné jednotky. Ideálně uvádět oboje současně. Tohle je silně zfušovaná práce.

0/0
29.6.2010 16:56

Host

Re: Tak už si vyberte, koně nebo kilowatty, ale jen jedno z toho

To mě ani tak nevadí, ale vadí mi že v polovině článků chybí ještě údaj o točivém momentu a váze vozidla. O tom jak svižné může auto být si uděláte představu jen pokud znáte všechny tyto údaje protože i osmdesátikoňové auto může být rychlejší než stokoňové protože bude mít o 300 kilo méně a 40 Nm více.

0/0
30.6.2010 15:25

Host

dacia je lepší

a na vyjížďky s milenkou je nejlepši oltcit !

0/0
29.6.2010 16:56

Host

Re: dacia je lepší

Má delší rozvor.  R^

0/0
29.6.2010 17:42

Host

Re: dacia je lepší

to je vůl

0/0
29.6.2010 20:25

Host

Re: dacia je lepší

nevím jak ty, ale já s milenkou na vyjížďky jezdím buď na koni, nebo jachtou..;-)

0/0
30.6.2010 8:50

Host

Re: dacia je lepší

a pak šukáte uplatlaní od těch koní? hnus 8-o

0/0
30.6.2010 9:35

Host

Re: dacia je lepší

ne mám nějaký pozemky, nějakou tu rekreační chatu... navíc takový vulgární výrazy není nutné používat, před aktem je samozřejmá sprcha či koupel v masážním bazénu..

0/0
30.6.2010 14:08

Host

Re: dacia je lepší

socki nemajý mylenky... a oldacita taki ne..!!

0/0
1.7.2010 11:29

Host

no..

By mě docela zajímalo ve kterých částech je to auto "šmrncovní" a  "nápadité"... Ale co už... Holt příznivci "das auto" jsou rozšířená skupina fanatiků...

A předpokládám, že 1,6 fTéDéÍčku fplný palbě na hlínách s čiptůningem bude táhnout pěkně vodspodu... OMG...

0/0
29.6.2010 16:07

Host

Re: no..

zase kecy nejake lamky co to ma jen f vevetecku a vocpoda mu to vubec netahne

0/0
30.6.2010 0:33

Host

já to chcíííííííííí

a v tom 1.6Tdi s chipem to bude hustá kára, za půl melounu je to cool imidžovkaR^

0/0
29.6.2010 16:01

legnaw

Re: já to chcíííííííííí

pol melona horedolu... toto napise len dealer drog

0/0
30.6.2010 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.