- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tim vykonem do 75kW, kdo by si vubec chtel kupovat auto s tak nizkym vykonem, vzdyt to musi clovet roztlacit nez se to rozjede jako ty "zazraky z mlady boleslavi".
Kdyz auto tak jedine 100kW a vice aby to aspon trochu jelo.
Meli by se podivat spise na zapad, treba do Velke Britanie, mlady ridici si nemuzou koupit silne auto, protoze by se nedoplatili na pojistce a silnicni dani vypocitane spravne z emisi a ne jak nekteri "EKOLOGOVE" propaguji z objemu.
Tohle by u nas nefungovalo. Ti mladi v CR, co maji rychla a silna auta a jezdi jako prasata, si je sami nekupuji... Coz souvisi i s tim, ze jezdi jako prasata
Zdravim vas vsechny a predem se omlouvam,ale jak to doopravdy teda je...?nekde pisou ze od 18-24 let musi mit ´´VSICHNI,, lidi auto jen do 75 kw a nekde zase ze to plati jen pro chorvatske lidi,co ´´MAJI,, chorvatsky ridicak. Ja,jako budouci nastevnik Chorvatska uz bych chtel bejt v obraze,pac nevim co si mam vybrat a co je vlastne pravda..!a stou rychlosti to stejnak neprehanim,tudiz na to se neptam a neresim to...predem diky za odpoved
snizeni rychl. limitu je blbost, brani to plynulosti provozu, omezeni podle vykonu je super vec, kvitoval bych to i tady, Zvlast v dobe, kdy poridite 200konovy vrak za par tisicovek. U motorek to takhle funguje a je to jenom dobre. Jeste bych zavedl to, ze kazdy, kdo chce ridicak na velkou motorku musi mit nejdrive ridicak na auto. Nejhorsi (z ridicu motorek) jsou ridici motorek, kteri nikdy nesedeli v aute. Obracene by to nebylo taky spatne zavest, ale je to nerealne, pac ne kazdy se muze naucit ridit velkou motorku.
Není náhodou v HR na silnici povolen limit 80 kmh?
Ta fotografie z úvodního článku nemá chybu. Jde o starého Trabanta 600. Dnes na silnici už nepotkáte, v ČR jsou jich snad opravdu jenom raritní kusovky, pokud vůbec jsou v původním stavu. No řekněte kdokoli z Vás, kdy jste takové auto naposledy potkali na silnici? Já opravdu nepamatuji.
Všichni to předělávali na Trabant 601 aby byli IN, že mají nového trabanta, Taky motor T601 měl vyšší výkon, tak se všichni zbláznili. Dnes by za T600 v původním stavu dostali snad nového Mercedesa ale smůla, je ve šrotě anebo po přestavbě na T601.
Idiot dokáže nabořit i Velorex a před tím ho limit neochrání. Proč ale omezovat schopné, mladé řidiče ve výběru vozu a v povolené rychlosti. Takoví lidé si ale užijí troubení, jestli pojedou po padesátce 40. Je třeba zavést přísnější limity v autoškolách. Méně zkoušet předpisy a více se starat o to, jestli umí absolvent řídit! Škola smyku je třeba ve Finsku standard . U nás figuruje jen na seznamu adrenalinových zážitků. To je chyba. Člověk s řidičákem by měl být schopen uřídit svůj vůz i v horších podmínkách.
Problémem těch mladých synků za volantem není neznalost ale problémem je nerozvážnost a přeceňování svých schopností. Jestli je chorvatské rozhodnutí moudré se ukáže až časem. Neodvažuji se kritizovat. Přibude pomalých vozidel, jenže těmi jsou taky náklaďáky a traktory a nikdo rozumný na ně netroubí, vyjma českých vymaštěnců. Začínající řidiči se to někde musí naučit a omezení mladých řidičů ve výkonu vozidla taky není chorvatskou raritou. Taky u nás kluci do 18 let nemohou hned začí řídit litrový motocykl ale musí jen do 50 ccm omezeného výkonu. V Chorvatsku zřídili další kategorii řidičů. Čechů se to netýká ale musejí tam mladí kluci respektovat rychlostní limity. Přijet mohou třeba ve Ferrari ale v Chorvatsku s ním musí jezdit pomalu a to se našim chlapcům nelíbí, tak pindají. Měli by to zavést taky u nás ať mají kluci o čem diskutovat na iDnesu a učí se řidičské kázni.
No tak tam nejezděte, doba Trabantů je již dávno pryč.
A ty jejich silnice - světová hrůza. Klozají jako na ledě-
Stále nás média přesvědčují, o špatné kvalitě českých řidičů v Chorvatsku. Loni tam bylo údajně 219 nehod.
[Chorvatsko-008.jpg]
Jak je to ale s kvalitou chorvatských cest? Před 5 lety mi říkal známý, pracovník „silničního výzkumného ústavu“: „ To je zajímavé. V Chorvatsku mi neustále, i na suché vozovce, pískají gumy. Za deště je to jako na ledu. Je to tím, že Chorvati do silničního koberce melou vápenec. Tím se snižuje přilnavost pneumatiky“.
Snížení rychlostního limitu znamená zdržování a výkonná auta nemohou za to že je řidič idiot.
Máš recht! Proto tam jezdím, protože nenávidím snoby a ti obyčejní češi mi tam nevadí!