Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzský playboy vyráží na lov: první svezení s Peugeotem RCZ

Peugeot RCZ vypadá skvěle. Uděláte s ním obrovskou parádu a kromě ženských se za vámi budou otáčet i chlapi, sportování ale v povaze nemá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Franto Dvořáků,

takto se píší testy ty nudlo   http://magazin.auto.cz/testy/test-peugeot-rcz-2-0-hdi.html

0/0
11.7.2010 10:26

Host

Ten Dvořák má z Peugeotu nějakej mindrák nebo co....

0/0
7.7.2010 15:13

nonick

Audi TT začali vyrábět místo Maďarů Francouzi?

8-o

0/0
7.7.2010 14:55

Petrakrone

Levný benzín a levná nafta - bude či nebude?

http://www.facebook.com/pages/Chci-pro-auto-levny-benzin-a-nezadreny-motor-Stop-biopalivum-Stop-repce/138281072848600

0/0
2.7.2010 20:23

Host

Peugeot je pohoda auto

Takový Citroën ve WRC, nebo Renault ve F-1 je pojem, tak proč urážet frantíky ? Co by za to dalo VW, nebo její montovna Skoda, kdyby měli takové úspěchy ve vrcholovém motorsportu. Peugeot RCZ je pěkné a povedené auto.  [>-][>-]

    

0/0
1.7.2010 23:38

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

Tak třeba VW udělal velkej úspěch s Touaregem na Rallye Paříž Dakar, Audi (VW) sklízí na poli LE MANS úspěchy pravidelně a kdyby Škoda neupustila od účasti na WRC tak by to byl pro Citroena plnohodnotnej soupeř - bohužel už je vidět většinou max na IRC a tam o ní neni tolik vidět.

0/0
2.7.2010 13:37

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

prej rallye Peříž Dakar a VW ...............

hochu vem si prášek a vrať se až bude VW ve F-1 nebo WRC .

VW je plebs  RvEU

0/0
2.7.2010 21:33

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

;-D Rallye Paříž Dakar je prestižnější soutěž než celé WRC dohromady kamaráde. Prášek bys potřeboval spíš ty.

0/0
3.7.2010 11:31

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

Šak Peugeot Dakar vyhrál několikrát  s 205 i 405, citroen dakaru kraloval několik let s modelem ZX, takže co se týče motorsportu, PSA má mnohem lepší výsledky než VW!

0/0
11.7.2010 11:08

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

směšný škoda soupeřem pro citroen,navíc ve škodovce wrc byl z koncernový produkce snad jen ten znak,citroen je z výroby PSA skoro komplet.

0/0
4.7.2010 10:51

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

8-o To auto vyvíjely technici od škodovky, takže nechápu řeči že tam byl koncernovej jen znak. Možná nepoužily všechny díly přímo od VW, ale to je úplně jedno. Myslíš si že to wrc má stejný díly jako tvoje civilní C4?

0/0
5.7.2010 21:06

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

to je absolutní  blábol,konstrukce je bohužel německá,s francouzským polomotorem jináč vše nadnárodní sportovní výrobci snad jen zapalování magneti mareli.Nesnaž se mě poučovat o motorsportu,kde jsem dělal 29 let.

0/0
5.7.2010 21:19

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

;-D ne tak docela, kdo to auto dával dohromady? Ano byly to technici od Škoda Auto (šéfem vývoje byl myslím nějaký Belgičan). Motor byl od AUDI (ještě z Octavie WRC) Taky měla jako jedna z prvních ve startovním poli systém řízení diferenciálů UNIC. Jestli si dělal v Motorsportu 29 let tak bys mohl vědět aspoň tohle. ;-)

0/0
6.7.2010 12:09

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

Samozřejmě se teď bavím o Fabii WRC o S2000 se bavit nebudu, protože to neni žádný čistokrevný WRC ale je stavěná podle pravidel třídy S2000 proto je srovnání s jakymko WRC mimo. Už jen těmi vákony co dosahuje - Stará Fabia WRC byla o dost silnější než nová S2000 a kdyby škoda chtěla pokračovat ve WRC určitě by nepostavila slabší auto.

0/0
6.7.2010 13:14

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

Ještě bych dodal že i v IRC se Škodovka neztrácí na zadních pozicí ale třeba za rok 2009 byl druhý Jan Kopecký s Fabií S2000 (jako zančka druzí za Peugeotem). Letos si Kopecký drží stejné druhé místo (celkově) ale na prvním je Hänninen Juho také s Fabií a jako značka se dostaly před Peugeot a to dost velkým rozdílem.  Peugeot 55 bodů, Škoda 98.

 To jsou dobré výsledky a řekl bych i úspěch pro Škodovku.

0/0
6.7.2010 18:04

Host

Re: Peugeot je pohoda auto

Ještě jedna drobnost, ta francouzká firma pomáhala při vývoji motoru - to neznamená že je to francouzký polomotor. Mimochodem zapalování Magneti Marelli má i ten Citroen.

0/0
6.7.2010 18:35

Host

Z těchto diskuzí

mám pocit, že auta libovolné značky jsou tak špatná, že by vlastně všechna měla stát někde v servisu. Přesto jsou ulice plné aut ... aháááá, jasně, všechny jedou do servisu!

0/0
1.7.2010 17:46

Host

Re: Z těchto diskuzí

To neřeš. Tady se každý musí vyblít, aby vyprovokoval nějakou reakci a pak to vypadá takhle...

0/0
1.7.2010 17:51

Host

AUDI TT

Tak nějak podobný, ne? Auto pro 4% minoritu a pro ženský...

0/0
1.7.2010 16:58

Host

kecy

prej že to není sporťák... jsem s tím jel do Grazu a normálka jsme předjížděli Porše a Ferary !

0/0
1.7.2010 16:58

Host

Re: kecy

;-D a napadlo tě že s těma Porsche a Ferrari ty lidi nezávodí. On by jinak pažout neměl žádnou šanci předjet takový auto.

0/0
1.7.2010 18:31

Host

každý den je tu článek o francouzském sazometu

to je jako reklama na časté návštěvy servisu , nebo co?

0/0
1.7.2010 15:56

Host

Kdyby tu kastli namontovali na podvozek nastojato,

vypadalo by to jak Fabie kombi RS :-P

0/0
1.7.2010 15:51

Host

Re: Kdyby tu kastli namontovali na podvozek nastojato,

Nejsem žádnej příznivec Škody ale tohle už je trochu moc trapný Rv

0/0
1.7.2010 18:41

Host

Re: Kdyby tu kastli namontovali na podvozek nastojato,

Ma pravdu, precedo. Ten ceskej sportak pro poctive pracujici je vyssi nez sirsi. R^

0/0
2.7.2010 17:40

Host

Re: Kdyby tu kastli namontovali na podvozek nastojato,

JJ souhlasim je to vysoky opravdu moc, ale kdyz to nekdo vykrikuje v diskusi o Peugeotu ajeste takhle trapnym zpusobem tak to neni vtipny a ikdyby mel pravdu, tak je to trapny. Mimochodem abys to nazval "sportakem" muselo chtit hodne odvahy.

0/0
2.7.2010 20:27

Host

Re: Kdyby tu kastli namontovali na podvozek nastojato,

ty mas dobrej komplex ;-D

0/0
8.7.2010 14:55

Host

uz jen ten 1. odstavec.

Uděláte s ním obrovskou parádu a kromě ženských se za vámi budou otáčet i chlapi,... a to jen proto, že si budou říkat, které s prominutim "hovado" koupilo takovejhle krám:-))))

0/0
1.7.2010 15:41

lucky_24

Re: uz jen ten 1. odstavec.

Je to hodně hezký autíčko a povedlo se jim do toho dát docela šikovnou techniku. A je pravdou, že máloco je tomu podobný, je to auto pro lidi, co chtějí něco jinýho, než mají miliony ostatních. A ta nafta v kombinaci s elektromotorem, naftový motor pohání přední nápravu, elektromotor zadní a když prokluzujou přední kola udělá se z toho 4x4 nafta+elektro. No ale holt někdo nedá na design a techniku Škody 120L dopustit

0/0
1.7.2010 15:47

Host

Re: uz jen ten 1. odstavec.

co mas furt s tou sade??? mel jsem uz 2 peugeoty...nejhorsi napravy + radsi nechtej vedet, co delala elektrika...neskutecny...nehlede na velmi pofidérní výkon, nestabilitu...

0/0
1.7.2010 16:04

Host

Tato diskuze pod článkem

by měla být smazána protože hanlivé výrazy na francouzská auta už nelze chápat jednotlivě což vypovídá o jejich kvalitě, přesněji řečeno současná auta nic moc a bez nápadu, ta s kosočtvercem, lvem a šipkami ve znaku zase šmejd.

0/0
1.7.2010 15:10

Host

Re: Tato diskuze pod článkem

jenze co chces po ceskem zaprdenci jezdicim ve skoda 120- takovy ma vzdy nejvic kecu na francouzske auto tluchuba typu jedna pani povidala

0/0
1.7.2010 15:22

Host

Re: Tato diskuze pod článkem

Jsem ceskej zaprdenec jezdici v aute japonske vyroby (6 let stare) a plnou hubu kecu mam z vlastnich zkusenosti z francouzkymi auty ;-)

0/0
1.7.2010 15:28

Host

Re: Tato diskuze pod článkem

Prostě my český zaprděnci, co nejezdíme v českých autech nadáváme na kvalitu aut francouzských, protože jsme se o ní něco dozvěděli od těch chudáků, co si to koupili, aby byli in a měli toho pežóta.....;-D

0/0
1.7.2010 15:43

lucky_24

Re: Tato diskuze pod článkem

Když budete mít štěstí, tak i Octavie i Mazda a Toyota může stát za houby. Ale nový "pežóty" už jsou dobrý auta. Co bylo bylo

0/0
1.7.2010 15:48

Host

Re: Tato diskuze pod článkem

Jasne u kazdyho auta je kus od kusu jinej, ale nic to nemeni ze celkove jsou japonske auta kvalitnejsi a technologicky dale. (kdyz uz nadavate na zastaraly nemce, tak Vas nekdo musi umravnit - oproti japoncum mate zastarale auta vy) ;-)

0/0
1.7.2010 16:04

Host

Re: Tato diskuze pod článkem

No počkej tejden, Tojota si tě pozve do servisu, páč máš 90% pravděpodobnost, že se ti z toho začne sypat rejža...

0/0
7.7.2010 15:17

Host

aaa

a táhne to pěkně wod spodu jak ochcáfka?

0/0
1.7.2010 14:32

Host

Re: aaa

Jakmile se v příspěvku objeví výrazy jako škodivka, fóbie, fóblije, hrůmstr, ochcáfka, superblb, chrochtávka, vocpodu, f metle, na hlínách, stádo, marketingem vymytý mozky, pepici v hospode, traktorista, trestná lavice nebo popřípadě hrubka v každém druhém slově, je naprosto zbytečné s autory těchto příspěvků diskutovat, neb kreténismus těchto autorů již přesáhl mez návratu k normálnímu chápání skutečností.

0/0
1.7.2010 14:46

Tuřínek

proč ten zadek vypadá jak předek?:

člověk neví, ze které strany se na to dívá...

0/0
1.7.2010 14:20

lůvejroznec

Slabý zrychlení

Pokud to nedá 360Km/h za 1,3 s, tak to je nuda. ;-)

0/0
1.7.2010 14:09

Host

Re: Slabý zrychlení

;-D

0/0
1.7.2010 15:18

Host

Další kočkopes

Kdo chce sportovní auto za rozumnou cenu šáhne po Fábii RS. X

0/0
1.7.2010 13:38

Host

Re: Další kočkopes

až na to, že Fabia RS není žádné sportovní auto!!

0/0
1.7.2010 14:12

Host

Re: Další kočkopes

Jde o to, co si kdo představuje pod pojmem sportovní. V čistém významu slova sportovní, tj určeno pro sport (okruhy, rallye apod) nesplňuje toto kriterium téměř žádný auto vyráběný ve větších sériích, jelikož pro toto využití jsou nutný další úpravy.

Ale pokud si někdo pod slovem sportovní představí rychlé auto s velkou dynamikou, tak to Fabia RS splńuje dostatečně.

0/0
1.7.2010 15:05

Host

Re: Další kočkopes

Ne, nestačí když je rychlé s velkou dynamikou, musí mít taky "sportvovní" podvozek a řízení. Musí to bejt s toho auta cejtit. Nestačí tam dát silnej motor, tak se sportvovní auta nedělají. To můžem označit za sportovní auto témeř každou limuzínu - protože má přece velkej silnej motor. Zkrátka nemáš pravdu. 

0/0
1.7.2010 15:22

Host

audi TT a tahle plecka

kdyz porovnate vykonostni parametry audi a tyhle plecky, tak

pezot zacina na 115kW / 8.0sec  a konci na 147kW / 7.5sec

audi zacina na 118kW / 7.2sec a konci na 250kW / 4.6sec

takze ani nejvykonejsi pezot zdaleka nedosahuje takovych vykonnostnich parametru jako nejlinejsi audi TT

0/0
1.7.2010 13:25

Host

Re: audi TT a tahle plecka

ta tohle může srovnat jen magor...Rv

0/0
1.7.2010 13:26

Host

Re: audi TT a tahle plecka

k audi TT to tady prirovnava kazdej druhej

ale vykonostne to srovnat nejde ani nahodou, to mas pravduRv

0/0
1.7.2010 13:32

Host

Re: audi TT a tahle plecka

nesrovnávej tohle s Audi TT, tohle je jen P308 s karoserií kupé..AudiTT je primárně vyvíjeno jako sportovní,Peugeot jako cestovní/rodinný vůz..

0/0
1.7.2010 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.