Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indové představili futuristický Range Rover. Kupé do terénu vyrazí za rok

Značka Range Rover oslavila 40 let své existence a jako dárek si nadělila nový model Evoque. Za kmotru mu byla Victoria Beckham a sláva to byla veliká. Co na tom, že značka už není britská ani evropská, ale patří indickému koncernu Tata.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

to je hnus, vubec to nevypada jako Range Rover

Nejdriv to pokazil Ford, ted to podela Tata. Fuj. At zije klasicky Land/Range Rover z dob, kdy jeste byl vyraben v UK.

0/0
13.7.2010 0:27

Dewils1

.

něco pro reperské videoklipy;-D

0/0
12.7.2010 16:40

Host

Re: .

Jo. Neuměl jsem to pojmenovat, děkuji. Hustá negerská kchára. 

No, obávám se, nejsem cílová skupina.

0/0
12.7.2010 23:16

Host

Mne se libi

Trend modniho a libiveho "mestskeho" designu aut je videt dnes snad u vsech automobilek a u tohoto Roveru to podle dopadlo mnohem lepe, nez jinde. Mne se teda hodne libi a to NE - nebudu si ho kupovat, NE - nemam na nej a NE - nemam rad, kdyz takovou kravu ridi blondyna na podpatkach, ktera si tak mysli, ze je panem silnice. Ja davam rozhodne R^.

Pobavilo me "...profesionalni manzelka..." ;-D;-D;-D

0/0
12.7.2010 15:41

Host

Bohužel

je to shit, stejnej jako Land i Range Rover. Kdyby angláni uměli dělat  auta, tak by to nepatřilo pod tatatatatata

0/0
12.7.2010 12:03

Host

Re: Bohužel

Napsat že range a landy jsou shity může napsat jen někdo, kdo o autech neví zhola nic. Že angláni neumí dělat auta? No, myslím, že proti pánům Rollsovi a Royceovi jsi jen flek od kafe na včerejším vydání blesku.

0/0
12.7.2010 23:28

Host

Re: Bohužel

Obávám se, že dělat nějaké závěry o průmysl jednoho státu, na základě kusové výroby malé části jedné firmy, která se jinak automobily nezabývá....

0/0
13.7.2010 21:52

Host

Re: Bohužel

No tak jde vidět, že zrovna ty jsi v range roveru nikdy nejel asi ani neseděl a pravděpodobně se toho ani nedočkáš...hodně štěstí

0/0
13.7.2010 0:17

Host

facemotors

videa z realizací polepu aut a redesignu

http://www.facemotors.eu/index.php?page=videa&hl=cs_CZ

0/0
12.7.2010 11:55

Host

no ono..

..to je trochu obráceně. Land Rover je terénnější verze. Range Rover je také dobrý terénní vůz, ale je v něm více "městského" nádechu na běžné silnice. Takže jste to trochu popletli ;-)

0/0
12.7.2010 10:02

Host

Re: no ono..

V článku se píše: "Na práci či dovádění mimo silnice má ale značka především tvrďáckou řadu Land Rover, což mluví za vše."

0/0
12.7.2010 10:20

Host

Re: no ono..

Range Rover je typová řada Land Roveru. Vlastně by se mělo správně psát třeba Land Rover Defender a Land Rover Range Rover Sport.

Prostě zjednodušeně, Range Rover je luxusní řada Land Roveru, patřící spíše do kategorie SUV, nicméně s velmi dobrou průchodností terénem (ikdyž to už dohánějí elektronikou více než by bylo zdrávo).

0/0
12.7.2010 11:50

Danny_Kay

Range Rover

...vypadal vzdycky priserne. Tohle uz vypada trochu lip, ale porad to neni ono.

0/0
12.7.2010 9:59

Levicový populista

Indicky koncern TATA

aha, tak na tohle je ta reklama TA-TA-TA-TA . No od indianu bych si auto rozhodne nekoupil...

0/0
12.7.2010 9:51

fsp

Mě se ten indickej design proste nelibí

vůbec nevychází z historické podstaty britských aut, což je mezičlánek mezi USA a Evropou. Range (Land) Rover byl vždycky mohutný, výrazný, nerespektující aerodynamické zákony. Díky tomu nešel přehlédnout a díky tomu si ho lidé kupují (velmi slušně mimochodem). Tohle je prostě jenom další šedá tuctovka. Za chvilku se značky poznají už jenom podle barvy.... :(

0/0
12.7.2010 9:43

Der Maschinist

Re: Mě se ten indickej design proste nelibí

az na to, ze tahle studie uz tu byla mnohem drive nez to prodali indianum.:-) Meziclanek mezi Evropou a USA? Videl's nekdy echt americky auto?

0/0
12.7.2010 13:01

Host

TATA Rover v dýzlu

o kolik tahle pixla zvedne MI (machr index)? A nesníží ho spíš ???

0/0
12.7.2010 9:22

Host

Re: TATA Rover v dýzlu

stejně jako TATA Nano R^

0/0
12.7.2010 9:40

PetrP7

Auto je stejně hnusný, jako "kmotra"

Prostě už žádný RR, ale Tata... Mít ty prachy, za tohle UFO je rozhodně vyhazovat nebudu...RvRvRv Jediný RR se mi z terénních aut líbil svými nerozteklými tvary, ale to všechno vodnes čas...:-/

0/0
12.7.2010 8:38

Glock Mark VI

achjo

... další "bunkrový" typ auta. Dyzajnová nuda, nuda, nuda ...

0/0
12.7.2010 8:02

old fashioned Vince IV.

relativně odporný design...

0/0
12.7.2010 6:53

Host

Re: relativně odporný design...

ti čeče, ale mame se vijadřovat k autu, ane k Victoriji Beckham!

0/0
12.7.2010 9:57

Host

***

Příšernost.

0/0
12.7.2010 6:35

smějící se bestie

Re: ***

chudák Beckham.

0/0
12.7.2010 8:04

Host

Městský tereňák -

další model pro lidi kteří si chtějí dokazovat své ego velkým autem. Neřeknu aby si takové auto kupovali lidi třeba jako geodeti, lesníci, zemědělci, případně do hor kde v zimě se jezdit pořádně nedá, ale na vožení dětí do školy a na kroužky je to jen velký kus železa a plastů. Pro město velké auto, které se špatně parkuje, hůř ůprotahuje dírami mezi auty apod. Kdo nevěří a´t se chcilku dívá co s  SUV řidiči vyvádějí před markety, v patrových parkovištích apod., když se ´mají trefit do parkovací kojě meze dvěmi auty.

Horší ale je, že tak velké auto dává jejich majitelům pocit bezpečnosti a podle toho se mnozí na silnicích chovají. 

Pro škarohlídy - jezdím s něčím podobným už řadu let (s ohledem na moji práci mimo zpevněné cesty), takže jen do mne.

0/0
12.7.2010 0:45

Host

Re: Městský tereňák -

A co kdybys každýho nechal, ať jezdí tím, čím chce.

0/0
12.7.2010 4:12

Host

Re: Městský tereňák -

Správně tak to má být! Zemědělci teréňák, do města nákupní tašku, na dálnici limuzínu, každému něco přidělíme! A běda jak si někdo dovolí koupit si za vlastní peníze něco jinýho, než to, co je podle názoru Nejvyšší Autority vhodné.

Není pán náhodou komunista? Rv

0/0
12.7.2010 4:16

Host

Re: Městský tereňák -

Bohužel komunista nejsem. Bohužel proto, že musím zklamat. Jen jeden fakt je, že SUV jsou hodně hloupá móda a pro mnoho lidí pocit bezpečí velkého auta je to i nebezpečná hračka.  Nemohu si pomoci, ale když mi někdo napíše, že se SUV dostal smyk, tak je zřejmé, že lidi neví jaké přednosti takové auto má.

Je proto otázkou kdo a pro koho je Nejvyšší Autorita. Pro někoho móda, pro jiné racionální výběr. Já osobně se tším, že až přijde čas, tak ze SUV odejdu k nějakému smysluplnějšímu autu. Zatím o výběru auta rozhoduje práce, kde automobilová klasika prakticky selhává, respektive je hodně drahá s ohledem na podmínky provozu. Změna práce zatím nepřichází v úvahu.

0/0
13.7.2010 0:24

Host

Re: Městský tereňák -

možná jste si toho nevšiml, ale bude to docela malé auto. jenže to člověk, který vidí rudě po každé, když na silnici potká někoho s novým autem - a to se mu děje dost často - prostě v článku přehlédne, že

0/0
12.7.2010 6:25

Glock Mark VI

Re: Městský tereňák -

5 m není malé auto, taktéž výškově to není "malé" auto (ale tady existují vysoké menší MPV). Spíše mi řekněte, NA CO potřebujete tak velkou světlou výšku? V UK nejsou silnice typu oraniště/tankodrom, takže stačí auta s nižší světlou výškou ....

0/0
12.7.2010 8:06

Host

Re: Městský tereňák -

.. a kyz pak timhle autem trefis dedka na babete, tak je dedek mrtvej a ty pujdes na par let do chladku a jeste te ceka nekolikamilionovy odskodneni

kdyz dedka sejmes normalnim autem, tak ma velkou sanci ze to prezije

mozna by pro tyhle auta meli zavest nejaky omezeni - napr. zakaz vjezdu do mest, omezena rychlost na dalnici, aby to bezmozky tak nelakalo

0/0
12.7.2010 7:09

Host

Re: Městský tereňák -

Bezmozka uvidíš v zrcadle a ještě chudáka nemocnýho od závisti... a řeknu ti to ještě jinak chudáčku.. range rover mám už 5 let a žádnýho dědka na babetě jsem nesrazil, zato zachránil mé dvě děti když to do nás napálil debílek co nepoznal přednost v jízdě. tak tohle mě na tom opravdu láká a lákat bude chytráčku

0/0
13.7.2010 0:13

Host

Re: Městský tereňák -

Je otázkou, zda by děti nezachránilo jiné v cene RR auto, ale ne typu SUV. Tyhle řeči o bezpečnosti dětí v SUV jsou celkem obvyklé, ale ne vždy taková auta mají perfektní nárazové testy.

Ale čeho se osobně celkem bojím, tak srážky s chodcem. Osobák chodce podsekne a on spadne na kapotu a potom na zem. Takže je větší šance na menší zranění včetně smrtelného. U SUV, dodávek apod, auto při nárazu chodce sráží před sebe, protože ho prakticky udeří do těžiště těla.

Pro mnoho majitelů SUV je to drobnost - "blbej chodec tam nemá co dělat" , nicméně kde je napsáno, že podobně uvažující řidič o "potřebě"  SUV nesrazí někde někoho z mé rodiny apod.

0/0
13.7.2010 0:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.