Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První obrázky Peugeotu 508

Prozatím neoficiálně se na internetu objevily obrázky nového velkého peugeotu. Na podzimním autosalonu v Paříži se představí sériová verze modelu, který letos začátkem roku předznamenal prototyp 5 Concept.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Bohuzel

Peugeot je ma oblibena znacka a i kdyz spouste lidi se ta lvi tlama nelibi a prijde odporna az ohyzdna ja to obdivuju a jsem rad ze se u peugeotu nebali a experimentovali, aspon je v tom kus originality a aspon necim se odlisuji od ostatnich, spousta jinych vyrobcu ma jeden tvar uz 20let a vypadaji jeden jako druhej.

Ted odpurci francouzu pustte se do mne.

0/0
14.7.2010 14:38

Host

Re: Bohuzel

kdyz se podivam na pezota, tak od roku 1998 (uz trinactej rok) vidim jeden uniformni tvar s kterym zacal v te do hezky P206. od te doby jsou vsechny novy pezoty podobny - P207, P307, P308, P407 - je se lisi rozmerama, vcice ci mene sikmejma ocima a vetsi ci mensi tlamou, dyzajnerum od pezotu evidentne chybel napad

P508 je po hodne dlouhy dobe konecne hezkej pazout

0/0
14.7.2010 17:16

smějící se bestie

Re: Bohuzel

podle tvého popisu ten nápad chybí prakticky všem automobilkám.

0/0
15.7.2010 6:34

Petrakrone

Levný benzín a levná nafta - bude či nebude?

http://www.facebook.com/pages/Chci-pro-auto-levny-benzin-a-nezadreny-motor-Stop-biopalivum-Stop-repce/138281072848600

0/0
13.7.2010 19:47

Host

pro redakci

Dobrý den,

turbodiesely budou 1.6HDi, 2.0HDi a 2.2HDi (162kW) třílitr nebude, protože o něj byl malý zájem a tak ho nahradí 2.2HDi

0/0
12.7.2010 23:15

Host

Re: pro redakci

to je docela škoda, protože 2.7 hdi mám ve 407 sw a ten motor nemá chybu.  tahle řada by si šestivál zasloužila, aspoň v benzinu.

0/0
13.7.2010 12:03

Deleter

Re: pro redakci

No tak pokud ta 2.2 bude mít 162 kW tak bude silnější než vaše 2.7, ne? A čtyřvál je holt levnější, nedá se svítit.

0/0
13.7.2010 12:19

Host

Re: pro redakci

jo jo, ale V6 tak krásně přede.....

0/0
14.7.2010 7:28

Host

Re: pro redakci

O tom není sporu.:-)

0/0
14.7.2010 8:22

Host

Re: pro redakci

ten novy 1.6HDi se mi docela zacina libit, mam 2.0HDi 100kW v 407 sedan a jsem plne spokojenej, neni to supersport, ale tah to docela ma, dokonce i udrzba je v pohode mam jej uz 3 roky a ted ma najeto okolo 100tis Km ale jeste nikdy me nenechal ve stichu, ani jedina zavada, bud mam kliku, nebo proste to ti francouzi umi, nemluvim o zbytku vozu, kdy mi nekdy zustava rozum stat nad slozitosti nekterych reseni a pouzitych netypickych "sroubu". Pristi auto zase peugeot.

0/0
14.7.2010 14:46

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: pro redakci

Ten třílitr snad už je, ne? Protože nahrazuje právě ten 2,7HDi.

0/0
15.7.2010 6:29

starej Brůna

Další nudné auto

Kde jsou ty doby, kdy se na auta dalo koukat a podle osobitého designu i jednotlivé značky rozeznat. Teď když sundám znak lva bude to noname plechovka podobná korejci, němci, švédovi...

0/0
12.7.2010 23:05

Deleter

Re: Další nudné auto

Trh si to žádá.

0/0
13.7.2010 12:19

Host

tady je zas jasnovidců

objeví se první foto, nejsou známé žádné oficiální technické údaje a už tu kdejaký tupec vykřikuje, co za auto je lepší než toto a jak tady ten nový model bude poruchový. Musím se smát nad některými ubožáky zde.. jj, typicky České- mít něco konstruktivního, či pozitivního, tak to ne, natož se pod něco podepsat. Ale jak je to anonymní, tak jen být sprostý, nadávat, kritizovat, ale hlavně nemít žádný rozumný argument.. no není vám co závidět, kde nic není, ani smrt nebere.. Všem ostatním mnoho šťastných km, ať už řídíte cokoliv a vždy důvod k úsměvu..

0/0
12.7.2010 22:36

Host

Re: tady je zas jasnovidců

jo a ještě jméno- Petr D.;-)

0/0
12.7.2010 22:37

Dewils1

pěknééé

KONEČNĚ to má normální světlaR^R^

0/0
12.7.2010 16:37

Host

Infiniti

Jak se vám líbi Nissan Infiniti ??

0/0
12.7.2010 15:52

Host

Re: Infiniti

http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C11942855

Prostě dokonalost :)

0/0
12.7.2010 16:04

lordhelma

Re: Infiniti

pro me snad az prilis extravagantni a futuristicke, potrpim si na nemecky konzervativni design.. ale jinak bez pochyby obrovska sila a kvalita

0/0
13.7.2010 12:30

Homer _7

Re: Infiniti

hnus

0/0
13.7.2010 18:07

Host

u nás na firmě máme 17 Peugeotů

máme 308 a 407. Motory 1.8 benzín 92 kW bez problémů, 2.0 HDI nafta 103 kW občas problém ale nikdy potupný odtah , !! ale prokletý 1.6 HDI nafta 80 kW to je propadák a past na pěněženku po 100.000 kilometrech se prostě 1.6 HDI rozpadá hlavně ve 407 !  !!

Asi nejlepší je 407 s motorem 1.8 benzín 92 kW R^R^

0/0
12.7.2010 15:47

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

92 kW to tu plecku utahne??

0/0
12.7.2010 16:44

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

jakou plečku máš na mysli? tu co máš v garáži? já vím že máš jen malotraktor a že Tě lidi, co mají auta dráždí, ale měl ses líp učit a mohl jsi si na auto ušetřit..;-D;-D

0/0
12.7.2010 16:58

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

ja mam normalni auto s 1.8TSI 118kW

ne zadnej upocenej atmosferickej 1.8 92kW v aute co si hraje na stredni tridu - rozmerama mozna jo, motorem patri o tridu niz

k tomu mam jeste maly francouzsky auto s 1.6 82kW a takze vim jaky netahlo ten motor je...

koupit si slabej motor do auta stredni tridy muze snad jen nejakej setrilek

0/0
12.7.2010 17:03

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

takže máš obyč. oktávku, která aby vůbec jela, musí mít u motoru 1.8 turbo, to mělo i moje subaru Leone 1.8 z roku 1986,a to je nějakých 24 let zpátky, tak nevím čím se chlubíš..Motor 1.6 s výkonem 82 kw v malým autě ti nejede? a teď tu o perníková chaloupce..;-D;-D

0/0
12.7.2010 17:44

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

proti ty 1.8tsi je 1.6 atmosfera lenoch

morad se musi tocit nad 4tsi aby se to hnulo z mista

1.8tsi sice taky neni zadnej divoch, ale jede od 1500ot do 6500ot

subaru je trochu jina kategorie, ja mam normalni rodinny/firmeni konzervativni vuz

0/0
12.7.2010 17:46

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

tak to je snad jasný, když jednou auto má turbo a výkon 118kw a druhý atmosféru s 82 kw, tak o čtvrtinu vyšší výkon se na jízdních vlastnostech projeví,ne? V těch letech bylo subaru taky obyčejný sedan, nebo kombík rodinného typu.. nesrovnávej hrušky s jablkama,nevíš co plácáš..experteRv

0/0
12.7.2010 17:51

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

nejde o to ze to ma o 44% vyssi vykon, ale o to, ze ten motor ma maximalni tocivy moment uz od 1500 otacek a nepolevuje dalsi 3tisice a maximalni vykon ma v rozpeti 4500-6200ot a vpohode toci k 7tis

ta 1.6 ma maximalni tocivy moment az kolem 4tis, takze se to porad musi tocit, ale od 5 tis to hodne slabne

ta 1.8tsi neni na zadny zavodeni, ale na pohodovy jezdeni

0/0
12.7.2010 21:04

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

tak ještě jednou jako pro žáčka první třídy, jo? srovnávat můžeš atmosféru s atmosférou a turbo benzín s turbo benzínem:-) takovou Hondu můžeš taky točit k 8tis a to nemá turbo. Na pořádné svezení je tak od 200kw nahoru, na běžné ti stačí i 75 kw v pohodě, v rámci povolených limitů v Čr..

0/0
12.7.2010 22:26

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

nezajima me jestli je motor atmosfera nebo turbo, zajima me jak to auto jede a jaky ma prubeh tocivyho momentu.

a jestlize 82kW v atmosfere u nizsi stredni je zoufalstvi, pak 92kW u stredni neni o nic lepsi a takovy motor do auta stredni tridy nepatri

ja nikde netvrdim, ze tech 118kW me rve do sedacky ty ajnstajne

75kW v ramci povolenych limitu sice staci, ale znamena to ze motor ve 130 toci pres 4tis otacek a o zadne pohodove jizde se mluvit neda. a o nejakym bezpecnym predjizdeni si casto muzes nechat jen zdat...

0/0
12.7.2010 22:49

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

hm, mám auto 76 kw, při 130km/h točí 3000-min, druhý auto má 90 kw, točí při 130- cca 2800, třetí auto/103 kw) mi při 130 točí 3900 , nebude to spíš převodovkou?:-P

jinak jako vždy jsi opět mimo mísu...Rv jen se tu ztrapňuješ..!!

0/0
12.7.2010 23:01

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

tak to prvni je nejaka stara plecka nebo sazomet. ja mel kdysi davno 55kW, pri 130 tocilo 3tis otacek, byl to 2-ventil na valec, ten motor tocil max do 5tis otacek a nejvyssi tocivej moment byl necelych 3tis otacek. 4-ventily na valec tocej vic, maximalni tocivej moment maj az kolem 4tis otacek a vys. motor 90kW je nejspis turbo motor, ty maj tocivej moment uz od nizkych otacek, mam neco podobnyho se 118kW

prevodovkou to samozrejme je, ale ta je delana tak, aby nejlip pasovala k motoru.

neni ti podezrely ze 76kW to ci pri 130 jen 3tis, 90kW 2800 ale 103kW toci skoro 4tis?? bude to nejspis tim ze ten prvni je dvouventil, druhej turbo a ten treti klasickej ctyrventil, takze co se tyce tocivejch momentu uplne jiny motory a tomu odpovida i jinak odstupnovana prevodovka.

zkus pouzit mozek nez neco napises hlupaku

0/0
13.7.2010 5:53

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

tak ty auta jsou Mercedes A 160 2006, Subaru Impreza 2.0i16 v,

1998 a Renault Laguna 2.0i 16 v 1999, takže netrefil:-P poslyš blbísku nebudu se tu dohadovat s negramotným a nechápavým troubou. Pokud chceš aby to jelo na úkor životnosti, tak si kup turbomotor s benzínem. Na druhou stranu těm tvým 118 kw ujedu v jakémoliv moderním turbodieselu podobných parametrů kdykoliv.. ale nesrovnávej nový auto se starším a motor bez turba s turbem, když každý má jiný vlastnosti..8-o

0/0
13.7.2010 10:44

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

nenapadlo me ze mluvis o starych kramech, myslel sem ze pises o soucasny produkci. ja za stary kram povazuju megana z roku 2006, ktery mam ted jako druhy auto

takze podle tebe turbo nafta s vyssimi plnici tlaky a kompresi je drzak, ale min namahany turbobenzin nevydrzi???

kdyz porovnam muj turbobenzin 118kW z meganem coupe 2.0dCi 118kW, tak ja mam zrychleni 0-100 za 7.8sec, stejne vykonny megan za nekonecnych 8.5sec, tj. skoro o 10% horsi. jak by jsi me s tim chtel ujet kdyz by ses mi uz od rozjezdou koukal jen na brzdovy svetla??

ty tomu asi moc nerozumis tvrdoline...

0/0
13.7.2010 11:44

Deleter

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

Neexistuje důvod, proč by měl turbodiesel 118kW ujet turbobenzínu 118kW.

0/0
13.7.2010 12:23

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

když myslíš.. je vidět že tomu prd rozumíš... na rozjezdu ti ujedu vždy..

0/0
13.7.2010 16:05

Deleter

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

Ne, neujedete. Pokud si myslíte, že ano, tak napište proč by tomu tak mělo být. Turbobenzin o stejném výkonu, jako turbochrocht má přibližně stejnej maximální krouťák ale taky podstatně vyšší horní hranici otáček. Takže na rozjezdu nikomu neujedete. Možná to taky bude tím, že a) jste nikdy žádný 120kW turbo benzín nepotka b) málokdo s normálním motorem má chuť závodit s briketometem.

0/0
13.7.2010 21:16

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

když myslíš...

0/0
14.7.2010 7:20

IRACZ

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

BRIKETOMET je krásný výraz :-):-)

Z větší části s Vámi musím souhlasit,jen bych dodal,že stejné vozy s totožným výkonem,ale jeden turbobenzín a druhý turbodiesel se trochu budou lišit v hmotnosti,samozřejmě v neprospěch "dýmovnice"

0/0
18.7.2010 4:23

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

kde by na ní vzal,zatím si před fotkou ochcávie po večerech honí péro.

0/0
12.7.2010 18:10

Host

Re: u nás na firmě máme 17 Peugeotů

kdyz si muzes odecist DPH, tak ta cena je mnohem prijemnejsi

0/0
12.7.2010 21:08

TTRX

Peugeot je dobrá volba

Pro méně náročného uživatelé který toho za rok extrémně moc nenajezdí a to i díky více než příznivé ceně R^

0/0
12.7.2010 15:31

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

tak ti nevím:-P nekecáš tak náhodou?;-D

0/0
12.7.2010 17:52

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

Proč by měl kecat?

0/0
12.7.2010 18:45

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

protože canabis.. páč má zkratku jakou má, místo nicku.. asi nějaká nicka??;-D:-P;-D

0/0
12.7.2010 19:48

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

Kanabis je THC ty vole

0/0
13.7.2010 0:36

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

kanabis se píše s c, čili canabis.. a teď k tomu THC, má prostě podobnou zkratku,no.. už?;-D

0/0
13.7.2010 10:46

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

Aha takže THC je podobné jako TTRX? Seš zhulenej ty vole blbej?

0/0
13.7.2010 12:17

Host

Re: Peugeot je dobrá volba

TeTRahydroX;-D vole chytrej;-)

0/0
13.7.2010 16:12

Host

Božee

Renault,Peugeot,Octavia----

Renault,Peugeot auta pro homosexualy hlavně Peugeot :)

Nejlepší ....BMW X6,BMW GT 5

                     Audi Q5

No je to tak Německá auta jsou nejkvalitnější :D Podívejte se na recenze :D

0/0
12.7.2010 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.