Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Jak to dopadne, když objíždíte závory. Crashtest varuje

Na přejezdech umírá tolik lidí, jako snad nikdy. Policie, ministerstvo dopravy, správci železnice, nikdo si pořádně neví rady jak kritickou situaci řešit. Chystá se rozsáhlá kampaň nabádající k ostražitosti na přejezdech, za vjezd na koleje na červenou bude sedm bodů. Co dokáže rozjetý vlak, ukazuje ojedinělý crashtest.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

chicocheco

17. 7. 2010 15:27
Když mi bylo 15,

tak jsme si na trampu z mladické nerozvážnosti zkracovali cestu asi stometrovým tunelem "nepoužívané" železniční tratě někde v Jižních Čechách. Ještě jsme se ani nestačili vyškrábat na kopeček za tunelem, a slyšeli jsme ve tmě houkat vlak. Mrazí mě ještě doteď. Od té doby mám z vlaků respekt, a na každém přejezdu se rozhlížím několikrát.

0 0
možnosti
JS

jaroslav-s

14. 7. 2010 23:21
kdysi

kdysi mi kdosi rekl, ze na tom jak ridim auto se vemi dobre pozna osobnost ridice.  Myslím, že současné "černé" období dobře vypovídá o nás, o společnosti, o jednotlivcích. Vidím to kolem sebe každý den při svých cestách po českých silnicích. Začněme každý sám u sebe a ne u lokomotiv.

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

15. 7. 2010 8:18
Re: kdysi

Tak to je, ale několika nemyslícím ******, kteří si myslí, že jsou něco víc a jeich ***** nesmrdí, to prostě nevysvětlíš.

Ideální je, když jim to vysvětlí strom, lokomotiva nebo plně naložená Tatra.

0 0
možnosti
L

lks0079

14. 7. 2010 18:34
zrychlení

Kdyby ta lokomotiva měla na čumáku nějakou deformovatelnou překážku inteligentního tvaru, tak by zrychlení toho smetenýho auta nebylo tak kritický.

Dyť je to tak jednoduchý.....

Ale logika českýho policajta postaví radar před přejezd měřit rychlost přejíždějících aut a nikdo už neřeší že tam je křoví přes který neni vidět i když zastavim ...  RvRv

Pokladna se naplní, Policajti jsou vidět, tak se ovčani podívejte co pro vás děláme

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 22:17
Re: zrychlení

Jak inteligentní tvar by měla mít, aby pohltila energii kolosu vážícího 400 tun, v případě nákladního vlaku tisíce tun?

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 16:48
ubohe

jasně chudinku favorita a docela zachovalej .Co příště 120? .At tam daj fabii hnusnou a bude.Přihlouple testy k ničemu.RvRv;-D

0 0
možnosti
JN

termin

19. 7. 2010 14:41
Re: ubohe

Vlak pod sebe naroluje i LIAZKU. Souboj s kolejovým vozidlem NELZE vyhrát.

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

14. 7. 2010 16:28
Proč to pořád řešíte?

Když někdo není schopen pochopit fyzikální zákony o kinetické energii, je to jeho volba. Tohle jsou naopak dobře končící dopravní nehody, odnese to v 99,99% viník bez mozku. Možná mašinfíra má chvilku pár bezesných nocí, ale z toho se dostane.

Raději řešte, jak zabránit tomu, aby na silnicích neumírali nevinní.

0 0
možnosti
-KIP-

- Karel Infeld Prácheňský -

14. 7. 2010 16:52
Re: Proč to pořád řešíte?

R^

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 16:20
:))

koukejte , co frajer přežil , přejel ho kamion i s vlakem a on to rozdejchal8-o;-DR^

http://www.youtube.com/watch?v=ac4azyrUU9k

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 15:22
lidi když už jezdíte na červenou

tak se pořádně rozhlídňete a jeďte když je vlak ještě daleko nebo ještě není vidět R^

0 0
možnosti
PH

mrozh

15. 7. 2010 16:47
Re: lidi když už jezdíte na červenou

když není vidět Pendolino ve stošedesátce, tak Vám bude zbývat tak 10 sekund života.Rv

0 0
možnosti
MK

Dewils1

14. 7. 2010 15:05
.

:-P

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 14:57
nechápu

já to prostě nepochopim nehody na přejezdejch jak tam někdo může jed ty světla tam blikaj jak kráva a objíždět to to už vůbec ne

0 0
možnosti

Host

14. 7. 2010 14:26
vlak ma presilu

osobak je pro vlak malickost, vlak potrapi i kamion, viz:

http://www.sportovnivozy.cz/nehoda-162-vlak-proti-kamionu    :-/

Tohle me taky dostalo:

http://www.sportovnivozy.cz/nehoda-5-ferrari-vs-vlak 

;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...