- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby to tak skutečně bylo tak pochybuju že by Toyota platila nějaké paníze a opravovala auta bez závad. Největší problém všech automobilek je v tom, že šetří na všem a to se pak nevyplácí, proto raděj jezdím svým starým japoncem který jezdí bez poruchy od novoty.
Ono nebylo jasné, co je příčinou, a v rámci PR se holt Toyoda rozhodl tak, jak se rozhodl.
Jak kvalitní může být řidič, který si pořídí takový krám, jakým Toyota bezesporu je? Nutně špatný, když se nechá tak dobře zmanipulovat klamavou reklamou založenou na tradiční lidské vlastnosti - škrtství.
žesi uvažu levou nohu ksedačce, at si nerozbiju hubu hned na prvni křižovatce, a stejnak sem jednou podřazovala při předjíždění No dovedete sito přectavit* Haha* To nikdo v autě nepochopil , atosem tam žadniho americkiho černocha nevezla* Paksem s tim jezdila jak v reli-prava plin, leva brzda* No- to bilo fajn, do dobi, kdi se nějaci intelektujalove divili, jak stim tak dokažu jezdit* A zas to nebili američti černoši* No ale uvědomila sem si, že bude problem až kopnu ten automatickej kram dokuli a budu si zas řadit šaltrem* Tak sem začala stim jezdit jako s poranim šade a snad bich tojotu zvladla* Otazka zni, proč tojota začala do ameriki prodavat auta, kdiž to tam nema kdo řidit*
To je něco jak s automatem ... řidič si klidně jede a najednou auto brzdí šupem uprostřed křižovatky a další do něj zezadu bouchne ... prostě zvyk je železná košile.
se Toyotě v UK začalo říkat po příhodách s plynovým pedálem celkem vtipně kamikadze ...
taky na BBC pojmenovali (před 2lety) Škodu na Švejk,podle suverejních prodejů škody v ČR.
Něco podobného nemá v Evropě obdobu. V takovém Španělsku není nejprodávanější Seat,ale Ford.
...pořád leze do prvního příspěvku? Nebo prostě zapomněli optimalizovat pro můj nejběžnější prohlížeč....?
jo, leze. dost mě to štve. ale to je holt idnes. ještě že nemusíme platit koncesionářský poplatky za online zprávy. reklamu ti nacpou až do zadku a ještě by chtěli prachy za to, že ty jim vyděláváš tím, že ty jejich slinty čteš,
Nemám sice vůz této značky, mám sedm let staré auto a schválně jsem zkusil co se stane když během jízdy tlačím nohou nejen na plyn, ale zároveň na brzdu. Zkoušel jsem v noci na dálnici ve vysoké rychlosti a zjistil jsem toto. Jakmile jsem se dotknul brzdy, tak okamžitě spadla okamžitá spotřeba na 5l/100km a asi po jedné sekundě se ukázala nula. Tomu samozřejmě odpovídal i výkon motoru. Zdá se mi divné, že by Toyota neměla stejný systém, který při použití brzdy okamžitě vypne vstřikování paliva do motoru.
Divné to není, prostě to tak je u všech aut se vstřikováním. I se zaseklým (hypoteticky) plynem jde libovolná Toyota normálně zabrzdit.
Tak v toyotách si řidiči pletou pedály a v jiných autech ne. A jestli to tak skutečně je, tak je to chyba těch řidičů, co? Má toyota stejně umístěné pedály, jako jiná běžná auta? Tady něco smrdí, pánové z Japonska
Statisticky se stane určité procento nehod právě z důvodu záměny pedálů (sám jsem takovou nehodu viděl na vlastní oko, kdy se k tomu autobusu ten Trabant blížil z boku stále vyšší a vyšší rychlostí až to do něj napral - naštěstí téměř bez následků na zdraví zůčastněných). Tím nechci Toyotu srovnávat ausgerechnet s Trabantem, ale platí to pro úplně všechny značky. Já osobně si nejvíce pletu pedály (tedy když mám boty s tlustší podrážkou tak občas drnknu o ten druhý) třeba u Škodovek a obecně VW - na můj vkus jsou příliš blízko u sebe.
*
Jenže v době, kdy vrcholí konkurenční boj a všechny americké automobilky jsou před krachem a ještě Toyota čerstvě vystřídala GM v pozici světové jedničky, se podobné případy dají lehce vypíchnout a zneužít.
*
Ostatně, jak to, že se podobné případy nikdy neřešily u vozidel s plynem ovládaným lankem, kterých stále ještě jezdí drtivá většina....?