- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaujímalo by ma čo dotyční pán zo spol.DEKRA považuje za "normálnu rýchlosť bicykla v meste" a nemám tým na mysli len elektrobike ale aj "normálne" cestné kolo na ktorom ide závoďák na tréningový švih a musí sa nejako z mesta dostať von.Takže ak je v meste povolená max.50 km za hod. tak nevidím problem aby som išiel cca 48 km za hod. a myslím si že aj tak by ma vodič pri otváraní dverí nevšimol.Problem je skor v ohladuplnosti a nie v tom čo niekto považuje za normálnu rýchlosť bicykla v meste... Hold "vodič" auta je "pánom" cesty...
Minuly rok jsem byl v Xianu (ca. 8.5 M obyvatel). Jezdi zde plno skutru a k memu velkemu prekvapeni jich tak 90 % bylo elektrickych... Parkrat sem byl malem zajet (jezdi i v protismeru a nejsou slyset). Ale ze by bylo videt nejak extra bouracek, se neda rict. Vse je zrejme o zvyku....
ty dvere uvedeny v clanku ... souhlas ale jak a kdy se to stane? v provozu to clovek neotvira a kdyz jedu kolem zaparkovanejch aut, nejedu na tesno plnej kotel at mi to nekdo otevre pred cumak ...
Hm, elektrokolo nemám, ale když jezdím na kole do práce, mám průměrnou rychlost 17,7km/h. Cestou mám 34 křižovatek.
Nejsem ani zdaleka sportovec. Vtip je v tom, že cestou nepotkám kopec. (kromě mostu)
Nemyslím si že bych byl s elektrokolem rychlejší. Naopak by mi při 25km/h přestalo pomáhat, takže bych jezdil pomaleji.
Spíš mi přijde že se kolem elektrokol rojí hysterie, protože je začínáme potkávat na silnicích.
34? Mohl bys to prosim mne tvoju trasu ukazat na google maps nebo mapach? Dik
nevidim zadnou zmenu. Pokazde kdyz jedu na kole, tak mi nekdo otevre do cesty dvere, neda prednost, apod. Kazdy den bez vyjimek. :(
Jaky je problem v tom, ze je elektrokolo moc tiche? Jekoby moje kolo zpivalo, kdyz jede... A ze je rychlejsi? To je jenom dobre, mozna tak uniknu bezohlednym ridicum, kteri me kazdy den na silnici ohrozuji.
Jaký je problém v tom, že je elektrokolo moc tiché?
No, víš, jsou lidé, kteří v běžném životě používají i sluch. Ale to se tě zřejmě netýká...
jak se daji porovnavat cisla mezi staty kdyz to nema stejny zaklad? Melo by se uvadet napr. 5 mrtvych cyklistu na 100 000 obyvatel a ne to vztahovat na cely stat, protoze to tak dava cisla ktera se nadaji porovnavat! Odhaduji ze Cesko by nakonec vyslo jako vitez. Takovymhle radoby datum se rika demagogicka manipulace. Ale jinak clankem vesmes souhlasim.
netušil jsem, že elektrické kolo je méně hlučné než obyčejný cyklista. Brácha ho má a stejně jsem rychlejší než on.
Hlucnost ... jezdim MTB RB, vybava XT a musim rict ze si me lidi vsimaji az kdyz je objizdim, pokud na sebe neupozornim .... a elektrokolo je jeste tizsi ..... hmmm tak to me zajima jakej je to teda rozdil ....
Pravda, trochu jadrněji napsáno, ale jinak hezké počtení
to chce nějakou eurosměrnici pro elektrokola
to by v tom byl čert aby v tom euroúředník neudělal pořádek