Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW chystá ostrou verzi 1. Jeli jsme v maskovaném prototypu M Coupé

BMW se spekulacím o nejostřejší verzi svého momentálně nejmenšího modelu dlouho bránilo. Při příležitosti oslav 25 let legendárního modelu M3 se ale nakonec s novým M Coupé pochlubilo. I když jen částečně. Prozatím bylo zamaskované, ohromí ale i na sedadle spolujezdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radik

Paradni auto

350 koni s takovym autickem musi opravdu slusne zacvicit. Tohle by se mi libylo ikdyz 1er nepatri mezi nejhezci.

0/0
29.7.2010 9:14

Veska - Milovník cenzora

No

Mě se líbí to auto s tím maskováním:-D

0/0
28.7.2010 23:08

Ar-ju-ded-jet

Maskování

Připadá mi, že teď maskování splnilo více než úlohu maskovací úlohu jako pořádné hustodémonsky krutopřísné tuzerské polepení ;-D

0/0
28.7.2010 21:53

TTRX

Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

Všichni danou značkou pohrdaj a píšou že jezdí v mercedesech, BMW, Audi.....když se tady ale objeví článek o těchto třech značkách vždy je pod ním maximálně deset příspěvků. Čím pak to asi je? ;-)

0/0
28.7.2010 11:13

f0rr35t

Re: Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

;-DR^

0/0
28.7.2010 12:35

FastDriver

Re: Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

jak píšeš, všichni tím jezdí tak nestřílejí do vlastních řad ;-D

0/0
28.7.2010 12:48

TTRX

Re: Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

Zajímavá úvaha

0/0
28.7.2010 12:49

JeFFik

Re: Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

Problém je v tom, že místní experti jezdi v BMW 5-15 let starých, takže k současným výrobkům se začnou vyjadřovat za 5-15 let ;-)

0/0
28.7.2010 22:19

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: Vždy v diskuzi o Škodovce nebo nějaký běžný značce

Tím, že všude vedeš ty svý zoufaly kecy?:-)R^:-P

0/0
28.7.2010 20:16

Maséér

bmw M1

Hmm... tak to musí být parádní svezení,sám mám 120d a je to taková malá raketa. to zase bude na diskuzích keců o tom,jaký jsou řidiči bmw hovada,ptž s takovou károu se snad ani podle předpisů jezdit nedá ;-D

0/0
28.7.2010 10:33

FastDriver

Re: bmw M1

d...je diesel ne? tak to opravdu jen "mala"

0/0
28.7.2010 10:48

xfilesbrno

Re: bmw M1

raketa jo?;-D;-D;-D pokud jsi přesedl z Favorita, tak to potom jo;-D

0/0
31.7.2010 12:17

ROSES_LIVE_REVIVAL

Re: bmw M1

s tim dieselem toho ale hodne na masééruješ , že ?;-D

0/0
28.7.2010 11:08

TTRX

Re: bmw M1

No není diesel jako diesel. 120d rozhodně není špatný. A pokud znháš třeba jen TDI tak tohle je něco o chlup jinýho

0/0
28.7.2010 11:12

Deleter

Re: bmw M1

Traktor od BMW je pořád traktor.

0/0
28.7.2010 12:01

TTRX

Re: bmw M1

V čem jezdíš ty kocoure? MYslím že o moderní naftě namáš ani páru. P.S. nejezdím dieselem

0/0
28.7.2010 12:10

Deleter

Re: bmw M1

Moderní traktor je pořád traktor.

0/0
28.7.2010 13:00

TTRX

Re: bmw M1

No asi z tebe nic smysluplnýho nedostanu. Tak hezkej den

0/0
28.7.2010 13:01

JeFFik

Re: bmw M1

Jezdi Saabem ;-)

0/0
28.7.2010 22:16

Deleter

Re: bmw M1

Nemám ve zvyku říkat (psát) to, co chtějí zoufalci slyšet. Prostě nafta patří do traktoru a do osobáku benzín, tečka.

0/0
29.7.2010 10:49

Nomad

a nebudete dát klíče nikomu

to kazdopadne

0/0
28.7.2010 9:35

Deleter

Re: a nebudete dát klíče nikomu

No já nevím, ale dávaj se vůbec k bavorákům ještě nějaký klíče?

0/0
28.7.2010 9:59

TTRX

Re: a nebudete dát klíče nikomu

Jo dávaj ale pouze elektronický

0/0
28.7.2010 10:16

Deleter

Re: a nebudete dát klíče nikomu

Ježišikriste ty seš TÁK chytrej! Jak to děláš? ;-D

0/0
29.7.2010 10:51

bitkar

turbo

tak a je tu konec atmosfer u M bmw...

0/0
28.7.2010 8:49

Deleter

Re: turbo

A to něčemu vadí?

0/0
28.7.2010 10:02

FastDriver

Re: turbo

je to škoda. není nad atmosferický V8

0/0
28.7.2010 10:46

TTRX

Re: turbo

Škoda to je jen pro melancholiky. Svez se s novým motorem 4.4 s dvěma turby a pak vynášej ortel

0/0
28.7.2010 11:25

FastDriver

Re: turbo

ale jo, plechový zvuk a pak to točíš a nic moc. vím o čem to je.

0/0
28.7.2010 12:47

TTRX

Re: turbo

Tak podle toho c ojsi napsal sis to přečetl maximálně někde v časopise ;-)

0/0
28.7.2010 12:48

FastDriver

Re: turbo

no myslet si to klidně můžeš, ale mám audi RS4 a svezl jsem se i v RS6. A rozhnodně bych neměnil.

0/0
28.7.2010 13:07

TTRX

Re: turbo

Zatím si ale neřekl s čím srovnáváš

0/0
28.7.2010 13:10

FastDriver

Re: turbo

srovnávám RS4 a atmosferickým 4.2 V8 a RS6 s V10 biturbo. RS6 má samozřejmě vyšší výkon i kroutící moment, nicméně hladký a konstantní zátah V8 spolu se zvukovým projevem se mi prostě líbí víc. Proto jsem psal, že je mi líto, že M řadě asi končí atmosféry a přijdou turba, tak jak je to avizováno u (snad už) blížící se nové M3.

0/0
28.7.2010 13:17

TTRX

Re: turbo

No tak to jeden mluvíme o koze a druhej o voze. Řeč byla o novém motoru od BMW.......

0/0
28.7.2010 13:18

TTRX

Re: turbo

A srovnání motorů od BMW....nepředpokládám že by BMW a Audi dělalo totožné motory :-)). Jinak v RS4 ani 6 jsem nejel nemohu tedy posoudit. Znám pouze R8

0/0
28.7.2010 13:20

FastDriver

Re: turbo

no opravdu raději nepředpokládej, ale mohl bys aspoň vědět, že RS4 4.2V8 a dosud poslední M3 jsou oba atmosferické osmiválce se standardním výkonem 309kW a velmi podobnou charakteristikou. A např. TT RS má třeba už turbo. Ale přededevším šlo o srovnání sportovně laděných atmosferických motorů a nových turbomotorů, které je nyní trendově nahrazují.

0/0
28.7.2010 13:25

TTRX

Re: turbo

Já tě chápu ale jak říkám bavil jsem se o motorech od BMW...o audi nic nevím. Zatím jsem kromě R8 na dva měsíce žádný neměl. S motory BMW zkušenosti mám. Takže k audi nemám co říct proto se nebudu plést

0/0
28.7.2010 13:30

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: turbo

Tak jste si je poměřili.. Povyrostly vám aspoň trochu? Rv:-P

0/0
28.7.2010 20:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.