Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Hoří má panenko. Horké léto v Amsterdamu

Stačí pár vteřin a automobil může být v plamenech. A stačí pár minut a z vašeho plechového miláčka je jenom škvarek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Kocour

u nás horko netřeba...

stačí nalít naftu do benzináku a ohen je tu.viz to BMW nedávno:-P

0/0
25.7.2010 16:50

________________________________

Re: u nás horko netřeba...

Na kocoura jsi docela chytrý, ale byl to benzin do nafťáku. :-P

0/0
25.7.2010 19:50

Xladi

Hasičák do auta

Neuhasí pomalu ani táborák, natož hořící auto, to by ten požár musel být opravdu ve velmi ranném stádiu, jednou jsem viděl na vlastní oči, jak někomu blaflo auto na parkovišti a i když tam rychle přinesli 2 velké hasicí přístroje tak to nestačilo, vystříkali je a i hasiči to tam pak hasili asi 20 minut

0/0
25.7.2010 14:09

Deleter

Re: Hasičák do auta

Ano, ve velmi ranném stádiu - než dojedou hasiči. Co jiného jste myslel? Jinak hasit auto není "namířit a stříkat."

0/0
25.7.2010 17:21

JimBob

Re: Hasičák do auta

Taky sem viděl... v Hradci na semaforech zastavil doutnající Peugeot 307, řidič vystříkal lehce pootevřenou kapotou svůj hasičák, pak ještě 2 další hasičáky od spolustojících řidičů a než dorazili hasiči (cca 12 min.) byla z auta stejně obrovská hořící koule...

0/0
25.7.2010 17:33

Neustále zvracející smajlík

Jak to může tak rychle shořet?

Nechápu, proč se interiér už dávno nevyrábí z nehořlavých materiálů. Na crashtestech se pracuje neustále a co nejmenší hořlavost auta nikdo neřeší. Rv;-€

0/0
25.7.2010 11:34

radik

Re: Jak to může tak rychle shořet?

Nejspíš protože cena takového auta by výrazně stoupla a většina lidí by stejně koupila to levnější (hořlavé)

0/0
25.7.2010 15:46

starej Brůna

Re: Jak to může tak rychle shořet?

Ale jo, nehořlavost se řeší ale některé (zejména technické) plasty se kvůli vhodným mechanickým vlastnostem nedají z nehořlavých materiálů vyrobit a spousta materiálů i když jsou nehořlavé vyvíjí jedovaté plyny. Navíc maziva a palivo vyteklé z auta kolem udělá uvnitř docela výheň. Než k tomu ale dojde má posádka dost času auto opustit- cca 5 minut pak ende schluss. Jinak souhlas.

0/0
25.7.2010 20:08

iuos

hmm

ono hodně záleží na tom, jestli už hoří nebo to teprve doutná. Jestli bych viděl pod haupnou plameny, tak bych asi stříknul tu srágoru ze spreje, co mu říkaj hasičák, skrz chladič a utekl ;-D

0/0
25.7.2010 8:37

________________________________

Re: hmm

Co je to hasičák? Myslíš hasičský přistroj?

0/0
25.7.2010 10:49

vetrník, pán prdů

Re: hmm

co je to za dotaz?

0/0
25.7.2010 11:30

________________________________

Re: hmm

Dotaz souvisí s textem článku: "Každý řidič by měl mít u sebe hasičský přístroj, pak má šanci zachránit celé auto," říká podporučík Jan Bradna, velitel směny hasičů na kolínské stanici.

0/0
25.7.2010 12:31

baloo90210

a já si vždycky myslel...

že je to hasicí přístroj, tedy že hasí a ne hasičský, koukám, že redaktor je pěknej trouba :-(

0/0
25.7.2010 0:43

old fashioned Vince IV.

Re: a já si vždycky myslel...

třeba myslel hasičův nástroj, co my víme...;-)

0/0
25.7.2010 7:27

vetrník, pán prdů

Re: a já si vždycky myslel...

;-D

0/0
25.7.2010 11:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.