Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Polo žhaví gumy. Kapesní GTI je levnější než Fabia RS

Magická tři písmena, ke kterým se volkswagenáři modlí, se blýskají i na zadku nového pola. Značí příslušnost ke kategorii hot-hatchů, tedy nabroušených malých hatchbacků, kterou kdysi spoluzakládal jeho pradědeček golf. Polo GTI se vůbec v Česku nemělo prodávat, Volkswagen naštěstí změnil názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xfilesbrno

hm..

Levnější než Fabie, hezčí než Fabie, novější(a postatně lepší) podvozek než Fabie, kdo si teda tu Fabii bude kupovat? nebylo by na čase snížit cenu? i když podle logiky některých diskutující zde, levnější = horší..;-D

0/0
22.7.2010 20:05

radik

Re: hm..

R^

0/0
23.7.2010 8:59

starej Brůna

Kapesní auto

Může být klidně i dvakrát gti ale sporťák to nikdy nebude. Lepší by bylo, kdyby se vw omezilo na výrobu volkswagenů tj praktických spolehlivých a výrobně nenáročných aut s přijatelnou spotřebou a ne naopak. Takový byl i ve článku zmiňovaní golf1. 

0/0
21.7.2010 15:14

flajboj82

Re: Kapesní auto

Moje řeč....

Multivan R^

0/0
21.7.2010 15:47

radik

Re: Kapesní auto

Problém je ža za doby Golfa 1 byly i všechny ostatní hatchbacky téměř stejné - tak jako dříve, ani dnes se nijak neliší od konkurence. Tak kde je problém.

 

Mimochodem GTi se dělal i ten první Golf ;-) 

0/0
21.7.2010 15:54

starej Brůna

Re: Kapesní auto

problém je v tom, že první golf gti stavěl na precizní mechanice a z toho plynoucí spolehlivosti, vážil kupříkladu asi o 500 kg méně než současný golf. Samozřejmě, že ten současný je výkonější ovšem rozdíl ve hmotnosti hovoří jasně pro golf1.

0/0
21.7.2010 21:41

radik

Re: Kapesní auto

ehm... v jednom jsem jel, ale oproti jeho konkurentum to opravdu nic extra nebylo. A těch 500 kg? Neni to tím že ten novej je o velkej kus větší, bezpečnější a s nesrovnatelnou výbavou? Nejde jen o ten výkon a navíc rozměrama bych starýho Golfa přirovnal spíš k novýmu tomuhle novýmu Polu, který je stejně větší.

 

Doba jde dál a pokud sis nevšiml, tak ti musím oznámit, že 95% nástupců starších modelů je větších, těžších, výkonějších a bezpečnějších a s tím vším stoupá i hmotnost a náročnost na údržbu.

0/0
21.7.2010 23:37

radik

Re: Kapesní auto

Prostě si musíte uvědomit, že nejde vyrobit auto které je stejně výkoné, bezpečné a vybavené jako všechny moderní auta a zároveň zachovat hmotnost, jednoduchost a spolehlivost těch starých. Nikdo nic takovýho neumí.

0/0
21.7.2010 23:41

radik

Re: Kapesní auto

A jestli se Vám to nelíbí tak doporučuju koupit novou Nivu - jednoduchá, lehká, bez výbavy, bezpečnost nulová - to bude nejspíš něco pro Vás.

0/0
21.7.2010 23:45

starej Brůna

Re: Kapesní auto

Dokážete-li své tvrzení že nový golf je bezpečnější než ten starý, budete frajer. Když totiž vezmete v úvahu základní parametry jako rychlost, výkon a hmotnost, starý golf  už podle zákonů fyziky vyhraje i když je jeho konstrukce poplatná době. Myslím samozřejmě na srovnání nový gti1 versus nový gti x. Jistě, že výbava současných vozů je příjemná ale takovéhle auto se řídí s citem a rozumem. Když si hraje na sporťák mělo by být hlavně dost syrové, protože to k tomu patří. Taky k tomu patří člověk, který má závodění v těle a hlavně to umí a pak ostatní vymoženosti nepotřebuje stejně tak jako profesionální jezdec.

0/0
22.7.2010 15:16

radik

Re: Kapesní auto

ok, souhlasim s Vámi, až na tu bezpečnost. První Golf prostě nemůže být bezpečnější. Žádné deformační zóny, žádné pytle a hlavně se dříve při konstrukci aut nedbalo na bezpečnost tak jako dnes. Bohužel nemám nic čím bych to obhájil, ale jako příklad snad bude stačit tohle video z FifthGear - staré Volvo (vyhlášené svou bezpečností vs. Renault Modus) Tipoval jsem jako vítěze Volvo, ale výsledek mě dost překvapil.

http://vidrysek.blogspot.com/2008/01/crash-test-15-let-star-volvo-vs-nov.html

0/0
22.7.2010 20:08

Einstein

Polo - auto?

.

Volkswagina ;-D

0/0
21.7.2010 14:23

tonny.p2

starsi veze

a to i starsi verze je poradny zihadlo

R^

http://www.sportovnivozy.cz/8859-volkswagen-polo-hozpozinek 

!!

0/0
21.7.2010 11:08

stefi_ul

Re: starsi veze

No je to mozna hezky, jen k takovyhlemu vykonu nevidim nikde vyuziti. Snad na okruhu??

0/0
21.7.2010 12:09

Bender Rodriguez

Re: starsi veze

Na okruh je to pomaly, spis je to na okresky.

0/0
21.7.2010 12:13

radik

Re: starsi veze

8-o 180 koní na okruh? ;-D Je to paradni i na silnici, nemusim premejslet nad tim jestli ho nahodou stihnu predjet, ale jednoduse podradim a predjedu s prehledem - kdyz uz nic jineho, tak tohle je dost padnej argument.

0/0
21.7.2010 12:15

mstitel_vysehradskeho_jezdce

nákupní taška na steroidech

8-o8-o

0/0
21.7.2010 10:55

radik

Re: nákupní taška na steroidech

ano, říká se jim "hot hatch" :-P

0/0
21.7.2010 11:10

stefi_ul

Re: nákupní taška na steroidech

Omyl pane, do NAKUPNI TASKY se musi neco vejit. Tohle je proste maly sportacek a spatne to rozhodne nevypada.

0/0
21.7.2010 12:10

radik

Re: nákupní taška na steroidech

A jakym autum se rika nakupni taska? Temhle malym vozikum, ktere jsou na nakupy max. kratkou cestu do prace. Sportacek? ;-D To trochu prehanite - co je na tom sportovniho? Nic. Vetsi vykon v malym aute jeste neznamena ze je to nejakej sportacek. Ja jim rikam "stihaci nakupni tasky"

0/0
21.7.2010 12:19

Bender Rodriguez

Re: nákupní taška na steroidech

Stihnou slevy v Kauflandu i v Lidlu behem jednoho odpoledne.R^

0/0
21.7.2010 12:23

radik

Re: nákupní taška na steroidech

;-D tak to potom jo

0/0
21.7.2010 12:31

pepeanopepe

Kde se berou zákazníci

pro takové auto, nebo třeba fabii RS ? Normálně zdravě uvažující  člověk přece nemůže dát půl mega za plechovku s lepší motorizací ...

0/0
21.7.2010 9:24

radik

Re: Kde se berou zákazníci

;-D To snad nemyslíš vážně? Sice nemám takovýhle auto, ale za lepší a větší motor jsem si u svýho připlatil opravdu dost. Neboj se, zákazníků bude dost ať si onich myslíš co chceš.

0/0
21.7.2010 9:32

iuos

hmm

kdo tu mluvil o větším motoru? ;-D

0/0
21.7.2010 10:34

radik

Re: hmm

Ale ty víš jak to myslím, tak ze sebe nedělej ****

0/0
21.7.2010 10:56

iuos

hmm

já? Ty sem taháš jiný auto než o kterých je tu řeč

0/0
21.7.2010 19:35

radik

Re: hmm

OK, tak znova - klidně bych si připlatil za výkonější motor, stejně jako spousta jiných zákazníků. Kdokoliv jinej by to z mýho příspěvku pochopil. Stačí?

0/0
22.7.2010 0:13

FastDriver

Re: Kde se berou zákazníci

jsou i zákazníci, kteří upřednostňují možnost dopřát si radost z jízdy.

0/0
21.7.2010 9:47

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: Kde se berou zákazníci

Fabia RS je krutopřísnej vožeh, a kdo to nechápe, tak nerozumí autům.

0/0
21.7.2010 15:02

USB_hub

Re: Kde se berou zákazníci

krutoprisnej vozeh ;-D;-D;-DR^

0/0
21.7.2010 16:40

entony13

Klidně si to ta moje koupí

Nyní má polo za 420 000 kč, má ho již dva roky, ale líbí se jí DSG a ten motorek je něco jiné jako ta její 1400 ccm 16v s DSG, v plné palbě za 500 000 není tak hrozná cena, určitě lepší kup než Fiat :-).  Asi se jich neprodá u  nás mnoho, protože u nís se prodává veteš auta z Německa................ každý chce Audi A8 a potom se diví, že neutáhne opravy a brzdy nebrzdí atd. Kdo má automat poslední generace od VW, rychle si na něj zvykne

0/0
22.7.2010 15:29

Neonym

Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Auto s přiměřenou cenou, porovnatelnou s konkurencí nabízí bez základů výbavy, jako je klimatizace, ESP, rádio, repro vzadu, atd, které konkurence má. Ani po přidání veškeré příplatkové výbavy ty auta nejsou žádný komfort(nemyslím audi A8 a takové), ale cena bývá i více než 2x auto v základu. O VW se kdysi řeklo, že narozdíl od všech ostatních je kvalitní a na tom se asi do dnes veze. Např proti francouzům. Ano druhé generace renaultů byly kvalitativně hrozné(jen 2. megane byl v TUV na úrovni VW golfa), ale 3. generace je parádní. Citroeny jsou teď také super a peugeot byl celkem vždy. My máme v rodině jedno VW a jednu škodovku, v dobrých výbavách a vidím, jak oproti ostatním automobilům jsou toto auta opravdu jen na převezení z A do B bez jakéhokoliv skvělého pocitu. Auta z koncernu prostě nemají duši.

0/0
21.7.2010 9:21

Lafiel

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Já si teď vybírám nové auto a konfigurátory VW mám prolezlé dobře a tudíž vím, že ESP má v základu opravdu každý model..... a co se kilmatizace tyce, tak treba Scirocco nebo Golf (od vybavy highline) maji v zakladu zakladni poloautomatickou klimatizaci. Za automatickou dvouzonovou si samozrejme musite priplatit, ale to i u BMW.... ale jiste, je to koncern tak se na to musi plivat :) Ja si teda koupim bezduche koncernove Scirocco, takovy studeny nemecky krabicoidni design, vime? ;-D;-D;-D

0/0
21.7.2010 9:53

stefi_ul

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Preji pekne svezeni... R^

0/0
21.7.2010 10:02

Bender Rodriguez

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Pamatuju si, ze jsme se uz o tom bavili, ale proc nechces Megane III RS?

Skladovy vozy(coz je jedno, protoze maji stejne plnou vybavu) se prodavaji za cca 700.000 korun, coz je stejne jako to Siro se slabsim motorem :-)

0/0
21.7.2010 11:32

radik

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Nemuzu mluvit za nej, ale ja bych Renault uz nikdy nechtel. Mam s nim spatne zkusenosti, aspon ty vyrobene pred rokem 2000 jsou vylozene plecky, ty novy nemuzu soudit. Navic jsem ctyrikrat trefil srnku a pokazde s jinym Renaultem (2x Clio, 1x Espace, 1x Safrane) - a protoze sem povercivej tak to znova riskovat nebudu. 

0/0
21.7.2010 11:42

Bender Rodriguez

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Ja mam prave Renaulty docela rad.

Laguna 2 GT byla super[R.I.P], ted Laguna 3 GT je uzasna[snad vydrzi]. Neco jsem najel i v G.Espacu a obcas se projedu v Meganu 1. Ani jedno z tech aut nijak nezklamalo, obcas jsou to drobnosti, ale nikdy se nestalo, ze bychom nedojeli[asi stesti, no].

Ta aureole nespolehlivosti se tahne od R19, pak si to strasne pohnojili L2. Ted uz mi prijdou v pohode.

0/0
21.7.2010 11:52

Lafiel

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Protoze kdyz uz teda pujdu do benzinu, tak zase nechci zivit dvoulitr... 1.4 TSI twincharging od VW mi plne vyhovuje, navic vyhral oceneni Engine of the Year 2010 napric kategoriemi....  nejde mi o ten sportovni vykon, ale o pohodove jezdeni s peknym malym hotchem, protoze jsem sam... a navic mi prijde Clio takove trochu moc vajickovite, Siro se mi mnohme vic libi...

0/0
21.7.2010 14:11

whitemagic

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

ale no tak,kup si samolepku tuzing extereme  a lipni si ji na svůj kháár fmetle na hlýnách co táhne vocpoda.podle tech cintů v diskusích by tech touaregů , Q7 a sciroko,i jiných podobných muselo být všude plno;-D;-D

0/0
21.7.2010 12:23

Royal

Re: Cenová politika VW(koncernu) mi fakt nesedí

Sa zobuď, ukáž mi malé auto so 6-stupňovou prevodovkou, 5 dverami a výkonom viac ako 70 kW... Napoviem ti, Hyundai i20, 1,6 CRDi, VW Polo 1,2TSI, rozdiel ceny 2000€ ale vo VW máš xenóny, tempomat, LED...;-D

0/0
31.7.2010 22:05

Bender Rodriguez

Clio

Clio III RS, 203 koni[atmosfera], CUP podvozek, priplatkova barva, navigace, sportovni paket stoji u dealera 520.000 korun(je to skladovy vuz).

Radsi budu mit pravy hothatch s plnou vybavou nez tohle Polo. Az mi nekdo ukaze, proc Polo stoji tolik(automat v hothatchi nechci), budu o nem treba uvazovat.

0/0
21.7.2010 9:12

skipp

Re: Clio

Naprostý souhlas. Clio RS je parádní hothatch a moje vysněný auto. R^V

0/0
21.7.2010 12:12

whitemagic

aha

takže beru zpět je to stejná ludra jen o 5 % vzhlednější.taky má automat .FUUUj.RvRvRv

0/0
21.7.2010 8:47

whitemagic

sice

folcvágeny nemusím a pořád jsou hnusné ale pořád lepší jak fobie Radoby Sport s automatem8-o8-o8-o

0/0
21.7.2010 8:46

lordhelma

pro me

momentalne nejlepsi male auto vubec.. :-) parada

0/0
21.7.2010 8:32

alčawirth

Pane Dvořáku ...

Mohl by jste vysvětlit jakým způsobem nebo stylem jízdy se dá docílit toho, aby se rozžhavila pneumatika ? 8-o

0/0
21.7.2010 6:57

radik

Re: Pane Dvořáku ...

Že by třeba burnout? :-P Satčí dupnout na plyn a pustit spojku, pokud má motor dostatečný výkon a spojka to přežije, tak mužeš žhavit gumy než začnou hořet a prasknou.;-)

0/0
21.7.2010 9:27

FastDriver

Re: Pane Dvořáku ...

anebo si dát pár ostrých kol na okruhu, a gumy se nedá dotknout. Proto se taky před jízdou snižuje tlak.

0/0
21.7.2010 9:49

radik

Re: Pane Dvořáku ...

R^

0/0
21.7.2010 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.