- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Levnější než Fabie, hezčí než Fabie, novější(a postatně lepší) podvozek než Fabie, kdo si teda tu Fabii bude kupovat? nebylo by na čase snížit cenu? i když podle logiky některých diskutující zde, levnější = horší..
Může být klidně i dvakrát gti ale sporťák to nikdy nebude. Lepší by bylo, kdyby se vw omezilo na výrobu volkswagenů tj praktických spolehlivých a výrobně nenáročných aut s přijatelnou spotřebou a ne naopak. Takový byl i ve článku zmiňovaní golf1.
No je to mozna hezky, jen k takovyhlemu vykonu nevidim nikde vyuziti. Snad na okruhu??
pro takové auto, nebo třeba fabii RS ? Normálně zdravě uvažující člověk přece nemůže dát půl mega za plechovku s lepší motorizací ...
To snad nemyslíš vážně? Sice nemám takovýhle auto, ale za lepší a větší motor jsem si u svýho připlatil opravdu dost. Neboj se, zákazníků bude dost ať si onich myslíš co chceš.
Auto s přiměřenou cenou, porovnatelnou s konkurencí nabízí bez základů výbavy, jako je klimatizace, ESP, rádio, repro vzadu, atd, které konkurence má. Ani po přidání veškeré příplatkové výbavy ty auta nejsou žádný komfort(nemyslím audi A8 a takové), ale cena bývá i více než 2x auto v základu. O VW se kdysi řeklo, že narozdíl od všech ostatních je kvalitní a na tom se asi do dnes veze. Např proti francouzům. Ano druhé generace renaultů byly kvalitativně hrozné(jen 2. megane byl v TUV na úrovni VW golfa), ale 3. generace je parádní. Citroeny jsou teď také super a peugeot byl celkem vždy. My máme v rodině jedno VW a jednu škodovku, v dobrých výbavách a vidím, jak oproti ostatním automobilům jsou toto auta opravdu jen na převezení z A do B bez jakéhokoliv skvělého pocitu. Auta z koncernu prostě nemají duši.
Já si teď vybírám nové auto a konfigurátory VW mám prolezlé dobře a tudíž vím, že ESP má v základu opravdu každý model..... a co se kilmatizace tyce, tak treba Scirocco nebo Golf (od vybavy highline) maji v zakladu zakladni poloautomatickou klimatizaci. Za automatickou dvouzonovou si samozrejme musite priplatit, ale to i u BMW.... ale jiste, je to koncern tak se na to musi plivat :) Ja si teda koupim bezduche koncernove Scirocco, takovy studeny nemecky krabicoidni design, vime?
Clio III RS, 203 koni[atmosfera], CUP podvozek, priplatkova barva, navigace, sportovni paket stoji u dealera 520.000 korun(je to skladovy vuz).
Radsi budu mit pravy hothatch s plnou vybavou nez tohle Polo. Az mi nekdo ukaze, proc Polo stoji tolik(automat v hothatchi nechci), budu o nem treba uvazovat.
Naprostý souhlas. Clio RS je parádní hothatch a moje vysněný auto.
takže beru zpět je to stejná ludra jen o 5 % vzhlednější.taky má automat .FUUUj.
folcvágeny nemusím a pořád jsou hnusné ale pořád lepší jak fobie Radoby Sport s automatem