Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V roce 2013 se začne prodávat VW Golf na elektřinu

Německá automobilka Volkswagen hodlá v roce 2013 zahájit prodej vozidel s plně elektrickým pohonem. Očekává, že podíl elektromobilů na jejím celkovém prodeji do roku 2018 dosáhne tří procent. Uvedl to generální ředitel společnosti Martin Winterkorn během návštěvy ve Spojených státech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

siku

na co elektro

nekde nedávno jsem četl, ze auta na el jsou nahoubec,protože velice záhy je kapacita akumulátorů nenávratně pryč, auta jsou po dvou letech neprodejná a nový akumulátory stojí majlant.ještě se začaly řešit nejaký půjčovny akumulátorů,ale ty nejspíš nebudou moct zajistit o mnoho lepší ceny, než prosté koupě,protože by na tom stejně půjčovny nevydělaly.

Zaráží mě, že se furt dělají NIMH, pamětovej efekt není u aut myslím to nejlepší řešení, doje do mrtě a zůstat stát kdesi?..to asi není to správné vybíjení NiMH baterek...musí se vymyslet něco nového.

0/0
21.7.2010 16:21

phi

doba, kdy si auto mohl dovolit každý, už končí

peak oil už máme za námi, energie zdražují... do třiceti let budu nejčastějším městským dopravním prostředkem kolo či elektrokolo.

0/0
21.7.2010 12:37

panzic

Golf III

VW mělo jako elektromobil už Golf III...

0/0
20.7.2010 21:15

charlie.sk

Re: Golf III

nojo ,ale to byl jen užasně zbastlenej prototyp,aby se neřeklo.

0/0
20.7.2010 23:27

starej Brůna

Uáááá....

Takže i s baterkama bude mít auto pro učitele z německa 2 tuny.

0/0
20.7.2010 20:48

nnyky

Cena, dojezd, rychlost dobíjení.

Pokud toto bude příznivé, tak do města na nákupy a na dojíždění do práce to nebude špatné ;-)

0/0
20.7.2010 20:44

charlie.sk

folcvágen.

Folcvágen přišel jako vždy s křížkem po funuse.Vyspělé světové automobilky mají na kontě miliony prodaných hybridů a jezdí mraky elektromobilů a folcvágen připravuje vývoj.Folcvágen je jakoukoliv technikou hodně pozadu ,jen v čem vyniká je značná poruchovost , zejména u motorů TSI.

0/0
20.7.2010 20:22

tygr.karlos

Re: folcvágen.

Musím upozornit, že se nijak nezastávám Volkswagenu (byť Golfa můžu), ale tohle je trochu rána pod pás.

Miliony prodaných hybridů? Těch aut, co mají o litr nižší spotřebu a čistě na baterku ujedou tak 4km maximálně 50kilometrovou rychlostí, přičemž mají zmenšenou palivovou nádrž a vozí s sebou stovky kg baterek? To je teda terno jak prase, tady Volkswagen vyloženě zaspal ;-D Jestli stojí nějaký plný elektromobil za to, tak je to TESLA a u tý bych určitě neočekával miliony prodaných kusů ani masovou rozšířenost. Zbytek jsou jen trapné a téměř nefunkční prototypy, Volkswagen je může mít taky, akorát si s nima nehoní triko na veřejnosti R^

0/0
21.7.2010 13:03

charlie.sk

Re: folcvágen.

to by stálo folcvágen peníze a u něj jde především o zisk,vývoj a modernisace jdou stranou.Tu důchodci z vedení koncernu nepotřebují u nich se vývoj jmenuje oprašovna.

0/0
21.7.2010 14:28

JeFFik

Opravdu?

Odborníku, běž s těma flamerskýma kecama na lamparnu, tam ti budou věřit.

0/0
21.7.2010 16:37

Denny 17

Re: folcvágen.

Ty se asi moc nevyznáš, co? Když píšeš, že je Volkswagen s technologiemi pozadu. Koncernová značka Audi využívá nejnovější technologie, které jsou lidstvu vůbec známé, s podporou projektů od NASA a ESA se aplikují nejnovější poznatky z oblasti chemie a fyziky při vývoji motorů, karosářských součástí, elektroniky ... atd. přávě při vývoji v Audi. Někdy se svez v nové A8 a poznáš, co je auto, narozdíl od tvrdých nepohodlných Japonců. Když to ale shrnu, tak automobilky jako jsou BMW nebo Mercedes, které jsou na tom podobně se do vývoje moc nehrnou a pracujou na alternativním zdroji energie, jako je vodík (H) a to štěpením molekul kyslíku (O), kdy vodík získávají z vody (H2O). Ale ani tahle technologie nepřináší ovoce, takže se teď většina automobilek zaměřila na nanotechnologie, které přispějou k efektivitě získávání sluneční energie k pohonu. Samozřejmě, to bude v kombinaci s jednou ze zmiňovaných alternativ.

0/0
21.7.2010 19:08

starej Brůna

Re: folcvágen.

Audi? Pchachá!!! Myslíš třeba zdokonalení motoru od R.Diesela, ABS, ESP od Mercedesu, Led technologie (rok 1967), použití hliníku na karosérii (před1940) atd atd... naivko:-)

0/0
22.7.2010 15:27

iuos

hmm

těším se na sídliště plná prodlužovaček z oken - možná se tím vytvoří krytý stání ;-D

0/0
20.7.2010 20:13

Hagenbaden

Re: hmm

To nevadi, ale budeme "ekologicti".

0/0
21.7.2010 16:25

tokumara

a v cem budou jezdit rovnoksiltari?

jak to neni ftedeicku, neni to tak cool. :(

0/0
20.7.2010 18:28

Diskuzní kovboj

Re: a v cem budou jezdit rovnoksiltari?

Ještě budou mít Octavii, ta taky táhne pěkně odspodu R^

0/0
20.7.2010 18:32

iuos

hmm

si koupí takovej ten bazmekt s reprákem, co při sešlápnutí plynu vydává zvuk jako supersport ;-D

0/0
20.7.2010 20:14

Diskuzní kovboj

To není dobrý

0/0
20.7.2010 18:22

Kosta262

historie

VW přestal vyrábět elektrogolfa? Kdy?

A když už se píše v článku o Škodovce, stálo by možná za to zmínit elektromobily z MB. Sice je dělala Beta Ejpovice, ale auta to byla stejná.

Dokonce v Kanadě jezdí i jeden hybridní favorit. ...jestli se tak dá nazývat elektromobil s dieselagregátem na střeše. ;-D

0/0
20.7.2010 18:19

xfilesbrno

tak to je cesta

do pekel..

0/0
20.7.2010 18:13

________________________________

Re: tak to je cesta

A není naopak fajn, že se pracuje na vývoji i dalším směrem? Elektromotor a elektrický pohon má i spoustu výhod. Buď se neprosadí a o nic nepřijdeme - spalovací motory zůstanou - nebo se rozjede kolotoč "víc lidí to kupuje, proto si můžeme dovolit dražší vývoj a ten přinese lepší výsledky, takže to bude kupovat ještě víc lidí..." Já tomu fandím. Samozřejmě jsem proti umělým opatřením typu dotací.

0/0
20.7.2010 19:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.