- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nekde nedávno jsem četl, ze auta na el jsou nahoubec,protože velice záhy je kapacita akumulátorů nenávratně pryč, auta jsou po dvou letech neprodejná a nový akumulátory stojí majlant.ještě se začaly řešit nejaký půjčovny akumulátorů,ale ty nejspíš nebudou moct zajistit o mnoho lepší ceny, než prosté koupě,protože by na tom stejně půjčovny nevydělaly.
Zaráží mě, že se furt dělají NIMH, pamětovej efekt není u aut myslím to nejlepší řešení, doje do mrtě a zůstat stát kdesi?..to asi není to správné vybíjení NiMH baterek...musí se vymyslet něco nového.
peak oil už máme za námi, energie zdražují... do třiceti let budu nejčastějším městským dopravním prostředkem kolo či elektrokolo.
nojo ,ale to byl jen užasně zbastlenej prototyp,aby se neřeklo.
Takže i s baterkama bude mít auto pro učitele z německa 2 tuny.
Pokud toto bude příznivé, tak do města na nákupy a na dojíždění do práce to nebude špatné
Folcvágen přišel jako vždy s křížkem po funuse.Vyspělé světové automobilky mají na kontě miliony prodaných hybridů a jezdí mraky elektromobilů a folcvágen připravuje vývoj.Folcvágen je jakoukoliv technikou hodně pozadu ,jen v čem vyniká je značná poruchovost , zejména u motorů TSI.
Musím upozornit, že se nijak nezastávám Volkswagenu (byť Golfa můžu), ale tohle je trochu rána pod pás.
Miliony prodaných hybridů? Těch aut, co mají o litr nižší spotřebu a čistě na baterku ujedou tak 4km maximálně 50kilometrovou rychlostí, přičemž mají zmenšenou palivovou nádrž a vozí s sebou stovky kg baterek? To je teda terno jak prase, tady Volkswagen vyloženě zaspal Jestli stojí nějaký plný elektromobil za to, tak je to TESLA a u tý bych určitě neočekával miliony prodaných kusů ani masovou rozšířenost. Zbytek jsou jen trapné a téměř nefunkční prototypy, Volkswagen je může mít taky, akorát si s nima nehoní triko na veřejnosti
těším se na sídliště plná prodlužovaček z oken - možná se tím vytvoří krytý stání
jak to neni ftedeicku, neni to tak cool. :(
Ještě budou mít Octavii, ta taky táhne pěkně odspodu
VW přestal vyrábět elektrogolfa? Kdy?
A když už se píše v článku o Škodovce, stálo by možná za to zmínit elektromobily z MB. Sice je dělala Beta Ejpovice, ale auta to byla stejná.
Dokonce v Kanadě jezdí i jeden hybridní favorit. ...jestli se tak dá nazývat elektromobil s dieselagregátem na střeše.