Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další vlna levných aut. Vrátí se Talbot a Renault připravuje konkurenci pro Tatu Nano

Automobilový koncern PSA možná obnoví značku Talbot. Používat jí bude pro levné vozy, konkurence pro populární Dacii Logan se již chystá. Aliance Renault-Nissan zase bude v Indii konkurovat nejlevnějšímu vozu světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

;-)

Peugeot Pars

Peugeot již vyrábí jeden vůz pro rozvojové trhy - Peugeot Pars(dříve Persia)

0/0
2.8.2010 22:02

starej Brůna

Všichni na tu vlnu čekáme,

lidstvo prostě inklinuje k tomu neustále se obklopovat bordelem a francouzi nás prostě zavalí vlnou toho svého bordelu.

0/0
29.7.2010 15:02

**v

Peugeot a Citroen se posunuje k luxusnimu trhu

Vtip roku ;-D;-D;-D

neznam luxusnejsi auta nez od zabozroutu ;-D - vzdy to byly a zustanou jen levna presouvatka

0/0
29.7.2010 9:43

iuos

hmm

máš potíže s pochopení psaného textu?

0/0
29.7.2010 10:21

Homer _1

Re: hmm

Má. A zjevně to není jeho největší problém...:-P

0/0
29.7.2010 12:53

MatějMatolín

Re: Peugeot a Citroen se posunuje k luxusnimu trhu

A co třeba P607 nebo C6? ;-)

0/0
29.7.2010 11:04

DaM

Re: Peugeot a Citroen se posunuje k luxusnimu trhu

"Luxusni" by melo zaroven znamenat "hezke" a "kvalitni". Z vasich dvou variant je P607 jen hezka, C6 neni ani jedno. C6 je dokonce muj osobni (a mnoha mych kamaradu) adept na nejhnusnejsi auto roku. Tak si predstavujete luxus?

0/0
29.7.2010 13:46

paskundilek

Re: Peugeot a Citroen se posunuje k luxusnimu trhu

To je teda blábol! Luxusní věci mohou být klidně avantgardní (což C6 bezpochyby je), ale pro spoustu lidí jako jsi ty a tví kamarádi nemusí být hezké - hodnocení "hezké" je totiž značně subjektivní. A co se týká kvality, je evidentní, že o tom nic nevíš, natož abys měl osobní zkušenosti ;-)

0/0
29.7.2010 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.