Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A7 Sportback: nový článek řetězu se začne prodávat na podzim

Audi oficiálně představilo svůj nový přírůstek. Novinka A7 Sportback se řádí do stále početnější kategorie luxusních čtyřdveřových kupé. Elegantní exteriér doplňuje skvěle zpracovaný vnitřek vozu a nechybí výkonné pohonné jednotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bender Rodriguez

...

Dalsi bezpohlavni auto, zde navic pochybuji i o klientele. Je to pro cloveka, ktery si nemuze dovolit A8 a A6 je mu mala? Nebo snad pro cloveka stydiciho se jezdit s kombikem?

Nemci uz ze strachu o ztratu klientu neumi udelat auto, za kterym by se nekdo otocil(ted nepocitam supersporty). Chapu, ze firemni klienti vyzaduji jistou ordinernost a sed, ale tady je to az prilis vyvedeno do extremu. Navic zad(fotky 13 a 15) je vylozene ohavna.

Kde jsou ty doby uzasnych aut jako Ur-S4, Audi V8 a treba klasickeho Quattra. To byly vozy vyjadrujici ducha doby, byly to vozy stojici na spicce, auta nad kterymi mohl clovek snit.

Posunme se do roku 2020. Po vozech jako A7 a 5GT nikdo ani nevzdychne, kdezto ta stara ohavna popelnice Ur-S4 bude tim nejzhavejsim zbozim na krame.

Celkove palec dolu.

0/0
2.8.2010 10:10

FastDriver

Re: ...

no já mám pocit, že u audi nebyl nikdy hlavním prodejním nástrojem avantgardní design jejich klíčových modelů. Právě konzervativní design a perfektní zpracování je ten důvod, proč se jejich zákazníci vrací. A proč vlastně A7? Asi reakce na úspěchy MB CLS a konkurenci v podobě BMW  5GT, které se mi mimochodem velmi nelíbí....

0/0
2.8.2010 11:01

Bender Rodriguez

Re: ...

Tak design by nemusel byt zcela avantgardni ve smyslu (nadherne) C6, ale mohl by alespon zahrnovat prvky, ktere by umoznily rozlisit jednotlive modelove rady. Podobne jako to ma treba Renault. Vsechna auta na jedno brdo, ale i behem okamziku rozlisis jednotlive modely. U Audi to uz neni mozne. Auta jsou mym konickem, presto obcas zavaham mezi A4 a A6 Avant, A4 a A5.

Tahle rada Sportbacku mi prijde naprosto zbytecna a samoucelna, MB zacal vyrabet auto se splyvavou zadi, behem chvile uz tu stoji i Audi a BMW.

Byl bych daleko radeji, kdyby si stali za svym a nesnazili se vyplnit i mezery, ktere ve skutecnosti neexistuji.

0/0
2.8.2010 11:12

Bender Rodriguez

Re: ...

Samozrejme od Nemcu necekam, ze se budou poustet do designovych experimentu, ale pokazde, kdyz kolem me projizdi Ur-S4, S2, stara A8 anebo treba BMW 5 E28, muzu si ukroutit hlavu.

Ta auta jsou usedla, ale maji neskutecnou pritazlivost a styl. O tehle A7 se to rict neda. Skoda.

0/0
2.8.2010 11:17

ben18

Re: ...

no nevim no, me se taky stale libi puvodni A8, tim vice se mi ovsem libi ta uplne nova. A7 uz tak ne, ovsem az kolem me projede, tak si hlavu urcite ukroutim zase. je  to auto porad dost vyjinecne, nebudu tak nadavat a kritizovet tento styl. naopak, budu drzet palec at jich uvidim co nejvice. Audi byly jsou a vzdycky budou nadharny auta V

0/0
2.8.2010 19:46

TTRX

Design

Desifn audy mi za poslední roky tedy kromě R8 přijde usedlý a nudný. Ale je to jen můj osobní vkus.

0/0
2.8.2010 9:30

ivabublan

Sirkou mi pripomnela legendarni mazdu 626.

Audinka se opet moc povedla. Prekrasne auticko. Asi jsem se zamiloval. V

0/0
2.8.2010 9:17

radimdrv

světla

Je příjemné vidět, že se stále ještě dělají auta, která nemají skla světel i na bocích, jak to mají např. pažouty, to je hnus.

0/0
2.8.2010 8:21

javim

Jedna chybka a jedna nejasnost

Cituji: Výjimkou je slabší naftové provedení, které je nabízeno pouze s pohonem všech kol a bezstupňovou převodovkou Multitronic.

Tam bude asi chybka, protože multitronic se dává pouze do aut s pohonem přední nápravy (což naznačuje i to "pouze").

A k té Audi 100 ... o kterou konkrétně se jedná? Mě napadá jen Audi 100 coupé (http://iedei.wordpress.com/2009/03/02/audi-100-coupe/audi_100_coupe_s_3jpg/) ... akorát tam mi nesedí označení Avant.

0/0
2.8.2010 7:28

Good Bad and Ugly

Re: Jedna chybka a jedna nejasnost

tady máš link

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Audi_100_C2_avant.JPG

0/0
2.8.2010 12:23

javim

Re: Jedna chybka a jedna nejasnost

Díky ... tak se přiznám, že C2 jako Avant mi nějak unikla ... více se mi do paměti vryla právě mnou zmíněná starší varianta coupé ...

Ale jinak souhlas s autorem článku - je tam znát podobnost :)

0/0
2.8.2010 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.