Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Infiniti má první diesel ve své historii. Povedl se a sluší mu

Naftové infiniti je konečně tady. Pod hliníkovou kapotou má nový šestiválec, který se poprvé v historii značky založené Nissanem v roce 1989 živí z černé čerpací pistole. K nejprodávanějšímu modelu FX skvěle pasuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Kocour

nissan...

to auto u nás prodává?

0/0
6.8.2010 20:58

josnow

Re: nissan...

Ne. Ale dovézt se dá všechno.

0/0
9.8.2010 11:11

Bubrak

Nafta

Nafta patri do kamen. Co za humac leze z vyfuku 2-3 roky starych aut s dieselem je nechutny!

0/0
6.8.2010 17:33

Deleter

Re: Nafta

A to zoufalý chrochtání... Nechápu, proč si někdo koupí třeba do 7er naftu, boha.

0/0
8.8.2010 19:10

TristanTzara

Re: Nafta

Moderní dýzláky nerozeznáš od benzinu ;-D

0/0
10.8.2010 16:16

Deleter

Re: Nafta

Hochu, nejsem hluchej, takže rozeznám.

0/0
10.8.2010 19:57

josnow

Re: Nafta

Hluchej asi, ale ....  , však ty víš.

0/0
6.9.2010 13:51

radik

Re: Nafta

8-o  ...  ;-D  a co když to poznám? Asi sem věštec, nebo co?

0/0
10.8.2010 20:36

josnow

Re: Nafta

Kecy.

0/0
9.8.2010 11:12

BigpetBig

Re: Nafta

Asi myslíš 2-3 roky starý auta, ale nepočítáš do toho těch 10 let předchozích majitelů.

0/0
9.8.2010 12:24

ROSES_LIVE_REVIVAL

Cim vic traktor, tim vice sport

R^  To je heslo dnesni doby!! Aneb kdo nejezdi na mazut, ten jako by ani nebyl

0/0
6.8.2010 14:40

TTRX

Dnešní debata stojí za to

R^

0/0
6.8.2010 13:27

truthspeaker

Sportovní auto

má benzínový nejméně V6, náhon na zadní nebo rozumnou 4x4 (rozumnou myšleno s vypnutým ESP), hmotnost do 1,5 tuny, 2 místa, skoro žádný úložný prostor a malé rozměry. Takové auto nemá žádný jiný smysl, kromě cíle poskytnout potěšení z jízdy. Nezaměňovat prosím s rychlostí.

Velká těžká dieslová kráva narvaná elektronikou sportovní auto bez ohledu na nespochybnitelné kvality nebude, ať Infinity nebo X6 a nemá význam ji za to vydávat.

Stejně tak za sportovní vozy nepovažuju ani BMW řady M a Audi řady RS, i když jsou to nádherná, rychlá a kvalitní auta.

0/0
6.8.2010 12:38

TTRX

Re: Sportovní auto

Patrně si pleteš pojem sportovní a supersportovní.

0/0
6.8.2010 12:41

Bender Rodriguez

Re: Sportovní auto

Treba na Audi RS6 neni sportovni vubec nic, je to jen dalnicni expres(spis katapult)

0/0
6.8.2010 12:45

TTRX

Re: Sportovní auto

Tak se vrať zpátky na Zem.

0/0
6.8.2010 13:17

radik

Re: Sportovní auto

Ale on má pravdu, RS6 je rychlík na dálnici, Golf GTi stíhací nákupní taška. Tyhle auta nejsou sportovní ačkoliv se za ně vydávají.

0/0
6.8.2010 13:21

TTRX

Re: Sportovní auto

Tím pádem je sportovní pouze Ferarri, Lamborghiny, Bugatti....spokojen?

0/0
6.8.2010 13:25

radik

Re: Sportovní auto

Ne... chybí tu Lancer EVO, Impreza WRX STi a spusta dalších. Sportovní auto je auto pro požitek z jízdy a ne luxusní rychlík (RS6) nebo nadopovanej hatchback (Golf GTi). Zase to moc přeháníš. 

0/0
6.8.2010 13:28

TTRX

Re: Sportovní auto

;-)Aha takže luxus je na překážku. Když budu mít dvě stejná auta a jedno z nich bude mít luxusní výbavu už tím pádem není sportovní?. V kolika sportovních autech si jel, kolik jich vlastníš?

0/0
6.8.2010 13:30

radik

Re: Sportovní auto

Luxus patří do luxusních a ne sportovních aut, neříkám že když tam budeš mít klimatizaci navíc tak že auto už neni sportovní, ale ruku na srdce, opravdu do sportvoního vozu patří vymoženosti zlepšující jízdní komfort? Nepatří. Asi jako Aston Martin... neni to opravdový sporťák ale jen luxusní GT.

 

Jestli jsem v nějakym sporťáku jezdil? Měl sem Imprezu STi, teď 330ci (to už sice zrovna sporťák neni).

0/0
9.8.2010 14:30

TTRX

Re: Sportovní auto

Co je to požitek z jízdy? Komfort, rychlost, kultivovanost?

0/0
6.8.2010 13:32

jendabenda

Re: Sportovní auto

ani jedno, požitek z jízdy z auta bez ABS, EPS a všelijakých elektronických hračiček, bez synchronů, výkon umožňující prohrab i ve vyšších rychlostech apod.

0/0
7.8.2010 10:43

Cend_a

Re: Sportovní auto

Ve škodě 120?

0/0
29.9.2010 21:30

truthspeaker

Re: Sportovní auto

Zdá se že si to trošku pletete vy - Ferrari, Lambo, Zonda, Gumpert, Bugatti jsou supersporty.

Nissan 370Z, Porsche Boxter, Lotusy atd jsou sportovní auta.

Auta typu M a RS jsou kategorie obecně nazývanou "performence cars", do které padá většina výkonostně orientovaných nebo upravených modelů aut s jinak klasickou koncepcí sedan, hatchback atd.

0/0
6.8.2010 13:49

TTRX

Re: Sportovní auto

A kdo určí co už je a co není sportovní? Nějaký samozvaný spasitel? Přijde mi že se tu bavíme o totálně nesmyslných kravinách.

0/0
6.8.2010 13:53

truthspeaker

Re: Sportovní auto

To si asi určí každý sám, pro někoho bude supersportem jeho upravený Golf III. Důležitý je účel toho auta. Navíc to není důležité, smyslem mého příspěvku bylo ohradit se proti reklamě na infinity jako sportovní auto, protože infinity není pro tento účel určeno.

0/0
6.8.2010 14:01

TTRX

Re: Sportovní auto

V pořádku v tom se shodneme

0/0
6.8.2010 15:14

MasoxCZ

Re: Sportovní auto

Ale houbec. Sportovní auta podle definice (vše podřízeno jízdním vlastnostem, nízké hmotnosti a rychlé akceleraci) jsou např. Lotus Super7 (řídil jsem), Catterham, Lotus Elise / Exige (taky řídil), a podobná. Málokteré z nich váží přes tunu (většina se vejde do 800kg). Nižší střední, jako Golf, Astra, Impreza, nebo dokonce těžší auta do kategorie sportovních aut podle základní definice nespadá, bez ohledu na motor, maximální rychlost, nebo systém pohonu.

0/0
9.8.2010 13:00

radik

Re: Sportovní auto

Koukám že podle Vás zase neni sporťák nic jiného než Lotus, co? Žádný jiný auto jste totiž nevyjmenoval (ano i Caterham je jen kopie Lotusu Seven). Jinak obecně s tím souhlasím, ale tu váhu berete moc do extrému...

0/0
10.8.2010 16:13

MasoxCZ

Re: Sportovní auto

Ale řídil, jen mi přišlo zbytečné se vytahovat že jsem řídil např. Triumpha TR3 a Lancii Fulviu Zagato. Z moderních by do toho asi nejlíp padal už zmíněný Boxster, se zaťatými zuby Audi TT (protože to není sportovní auto, nýbrž videohra bez force-feedbacku). Bordel do toho navíc vnáší posun terminologie proti původní anglické, kde "sportscar" znamená auto, stavěné od počátku jako závodní pro amatéry, a zároveň provozovatelné na veřejných komunikacích, nebo v dnešní době výhradně k ostré jízdě bez zavazadel, nákladu nebo zbytečného komfortu na hranici fyzikálních možností. Prostě roadster. Tedy žádné přestavby nebo hybridy, vzniklé z "konfekčních" aut jejich nabušením steroidy, jako třeba zmíněné Evo, Golf, nebo Impreza.

0/0
11.8.2010 20:32

radik

Re: Sportovní auto

Tak promiň, ale zrovna u Imprezy a EVA se už od začátku počítalo s tím že se s ním bude jezdit Rallye. A Golf ;-D o něm sem nic takovýho netvrdil. Boxster? No... podle mě je to jen pro ty který nemají na pořádnou 911 (ať už finančně nebo řidičsky).

0/0
12.8.2010 10:38

TTRX

Re: Sportovní auto

Rád bys to prostě nějak zaškatulkoval ale sám vidíš že tvá teorie o sportovním autě má trhliny

0/0
6.8.2010 13:21

radik

Re: Sportovní auto

No až na ten počet válců a řadu M od BMW s vámi souhlasim. Jel ste někdy v M3 CSL? A kolik válců má Impreza WRX STi nebo Lancer EVO? To jsou bezpochyby sportovní auta, ale podle vašeho mínění tomu tak neni... kde je tedy chyba?

0/0
6.8.2010 12:47

truthspeaker

Re: Sportovní auto

Souhlas :-) Ty válce a V6 jsem uvedl jako příklad proto, že většina turbo čtyřválců má zpoždění při nástupu efektu a tím se diskvalifikují. Co se týká Imprezy a EVO, koukám na to jako spíš na "performance car", ale pokud je to jako běžné auto už nepoužitelné, máte asi pravdu.

0/0
6.8.2010 13:58

politicky nekorektní asociál

Mně by spíš

zajímalo, proč to auto v Evropě stojí skoro trojnásobek americké ceny :-/

0/0
6.8.2010 9:05

TTRX

Re: Mně by spíš

Doprava, DPH, homologace, clo...v USA mají i jiné specifikace...např u motorek se tam nemontuje kaalyzátor atd...

0/0
6.8.2010 10:07

TTRX

Re: Mně by spíš

Kdysi jse msi takhle chtěl dovézt nového harleye protože v USA stál o 300tis méně než zde. Když jse mvšechno posčítal zjistil jsem že bych ušetřil cca 40tis...což za ty problémy nestojí. Ale je fakt že když se podíváš na t ože v USA stojí 400 koňovej pontiac 600 tis nechce se tomu ani věřit

0/0
6.8.2010 12:35

Bender Rodriguez

Re: Mně by spíš

Ale kvalita tech jejich $30.000 sportaku a SUV je strasna.

0/0
6.8.2010 12:45

TTRX

Re: Mně by spíš

To nedokážu osoudit. Nicméně jel jsem jen v camartu a to je spíše na efekt než na jízdu

0/0
6.8.2010 12:45

Bender Rodriguez

Re: Mně by spíš

Prave. Byvaly spoluzak(ze skoly uz jsme dlouho) ma bile Camaro SS 2010 a milostive mi ho na den pujcil. Je sice pekny, ze to ma pres 400 koni, ale na okresce je to zoufaly(nijak jsem to nehnal00. Navic v interieru je prehlidka vsech sirek spar co si lze predstavit.

Ale auto je to efektni, to teda jo.

0/0
6.8.2010 12:48

radik

Re: Mně by spíš

Jo Camaro me taky celkem zklamalo. Na to ze ma viceprvkove zaveseni narozdil od jinych amerik jako mustang to je opravdu bida. Ale prece jen jeden sportak se jim povedl Ford GT - bohuzel vetsina prvku rizeni a podvozku pochazi z evropy.

0/0
6.8.2010 12:53

radik

Re: Mně by spíš

nebo mozna spis bohudik

0/0
6.8.2010 12:53

Bender Rodriguez

Re: Mně by spíš

Treba upravene Mustangy(Foose atd) jako mel Jeremy Clarkson v Good, Bad and Ugly taky nebudou spatne, docel bych si chtel nejaky vyzkouset. Ono je to tezky, kdyz si clovek takovato auta musi jen pujcovat od znamych.

Jinak na nevsedni auta doporucuju vyjet si do Dubaje. Stoji to par korun(letenky jsou ted k smichu, hotely stoji jako v Evrope) a v pujcovnach jsou auta jako RS4, M3, M5, jen si vybrat.

0/0
6.8.2010 13:00

radik

Re: Mně by spíš

dobrej tip, diky R^

0/0
6.8.2010 13:04

TTRX

Re: Mně by spíš

Spíš bohudík než bohužel

0/0
6.8.2010 13:20

Bubrak

Re: Mně by spíš

mam Pontiac Firebird 5.7 V8 a souhlasim, ale z efektu beha mraz po zadech jen to nastartuju :-) bohuzel sem taky loni skoncil v prikopu, ani sem nevedel jak;-D

0/0
6.8.2010 17:31

MasoxCZ

Fyzika

Autor se rozplývá, jak hmotnost nepoznáme při akceleraci. Dejme tomu, díky tahu možná 5 tisíc tun nepoznáme hmotnost ani v Saturnu V, u Infiniti zato hmotnost velmi nepříjemně poznáme v momentě, kdy musíme razantně brzdit.

Tyhle bláboly že to má megamotor a jede to jako drak a je jedno že je to těžké jak prasnice f*ckt miluju. Zvláštní že pisálci PR keců nikdy neřeší, jak tu hrůzu zastavit.

0/0
6.8.2010 8:50

Bender Rodriguez

Re: Fyzika

Na ctyriceti metrech to zastavi, takze neni co resit.

0/0
6.8.2010 9:01

MasoxCZ

Re: Fyzika

Za správných podmínek zastaví na 40ti metrech i letadlová loď. Ostatně o 40ti metrech by mohla vyprávět i Darinka.

0/0
9.8.2010 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.