- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nafta patri do kamen. Co za humac leze z vyfuku 2-3 roky starych aut s dieselem je nechutny!
A to zoufalý chrochtání... Nechápu, proč si někdo koupí třeba do 7er naftu, boha.
To je heslo dnesni doby Aneb kdo nejezdi na mazut, ten jako by ani nebyl
má benzínový nejméně V6, náhon na zadní nebo rozumnou 4x4 (rozumnou myšleno s vypnutým ESP), hmotnost do 1,5 tuny, 2 místa, skoro žádný úložný prostor a malé rozměry. Takové auto nemá žádný jiný smysl, kromě cíle poskytnout potěšení z jízdy. Nezaměňovat prosím s rychlostí.
Velká těžká dieslová kráva narvaná elektronikou sportovní auto bez ohledu na nespochybnitelné kvality nebude, ať Infinity nebo X6 a nemá význam ji za to vydávat.
Stejně tak za sportovní vozy nepovažuju ani BMW řady M a Audi řady RS, i když jsou to nádherná, rychlá a kvalitní auta.
Patrně si pleteš pojem sportovní a supersportovní.
zajímalo, proč to auto v Evropě stojí skoro trojnásobek americké ceny
Doprava, DPH, homologace, clo...v USA mají i jiné specifikace...např u motorek se tam nemontuje kaalyzátor atd...
Autor se rozplývá, jak hmotnost nepoznáme při akceleraci. Dejme tomu, díky tahu možná 5 tisíc tun nepoznáme hmotnost ani v Saturnu V, u Infiniti zato hmotnost velmi nepříjemně poznáme v momentě, kdy musíme razantně brzdit.
Tyhle bláboly že to má megamotor a jede to jako drak a je jedno že je to těžké jak prasnice f*ckt miluju. Zvláštní že pisálci PR keců nikdy neřeší, jak tu hrůzu zastavit.
"Sportovní vůz. Diesel. Dokonalá souhra." A u toho vyfocený tohle SUV.
pokud by to stlačili na půl mega, dalo by se o něm uvažovat.