Diskuze

„Pan Microsoft“ Bill Gates investuje do vývoje revolučního dvoutaktu

Firma EcoMotors International získala dva významné investory. Tím prvním je Vinod Koshla, indicko-americký investor. Větší pozornost ale budí osoba Billa Gatese, zakladatele Microsoftu a donedávna nejbohatšího muže na planetě. Vyvíjený motor OPC je velmi zajímavý dvoutakt pro laciná auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wiki5.5

15. 8. 2010 4:54
wow

trabant turbo

0 0
možnosti

FiS95

13. 8. 2010 23:21
O emise s nestarejte. Není důvod.

Pusťte si jeden z těchto filmů. Velice hezky jsou v nich zpracovány důkazy proti globálnímu oteplení. Pokud věříte na GOa považujete je za propagandu co nemá smyls pouštět, tak se zamyslete. Je správné udělat si názor a rozšiřovat jej mezi ostatní, když jste nyvslechli a nezvážili argumenty proti němu? Není lepší seznámit se s argumenty obou stran a pak  je posoudit?

0 0
možnosti

Zapata

14. 8. 2010 20:40
Re: O emise s nestarejte. Není důvod.

Akorát že emise nejsou jenom CO2, ale taky spousta jiných látek, přímo zdraví škodlivých.

0 0
možnosti

u.boat

13. 8. 2010 10:38
Bude to také potřebovat

3x denně restart a jednou do roka demontovat a o5 namontovat do auta?

0 0
možnosti

oracle29

12. 8. 2010 23:17
To už snad radši turbíny

Vyrábějí se i poměrně malé dokonce modelářské. To by bylo už technologicky někde jinde.

0 0
možnosti

Deleter

13. 8. 2010 0:00
Re: To už snad radši turbíny

Jo? A jako kde? Ložiska, kravál, nicmoc účinnost?

0 0
možnosti

toono

12. 8. 2010 15:44
chjo..

dalsi multikulti blabol..;-(

0 0
možnosti

radik

12. 8. 2010 21:56
Re: chjo..

multikulti? 8-o uz to nehul prosimte, nedela ti to dobre

0 0
možnosti

Oerteplur

12. 8. 2010 10:54
2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt

akorát s těmi emisemi bych byl možná trošku opatrnější ;-)

0 0
možnosti

Zapata

14. 8. 2010 20:41
Re: 2 takt měl vždy vůči obsahu větší výkon než 4 takt

Ale neměl větší účinnost.

0 0
možnosti

RAT

12. 8. 2010 9:59
1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .

...  pohybují vlastně dva písty" - Proti komu se tedy pohybuje ten jeden pist, nebo ty dva jsou vedle sebe?

2.  "vysokého litrového výkonu" - To jako vykon se udava v litrech?

3. "ideálním spalovacím prostorem je prostor kulový a tomuto tvaru se může daná konstrukce v prvních fázích spalovacího procesu velmi přiblížit." -To jako valec uz neni valec ale koule? Nebo jsou vyfrezovane jamky a u klasickych pistu ta moznost neni? 8-o

To je zase snuška logickych a gramatickych nesmyslu a blabolu.

PS: Podle obrazku nevypada, ze by se krajni "pisty" mohli pohybovat a jestli, tak minimalne. Tik by se ani rychlost vzniku "potrebného" tlaku nezvysila. Ale to by stejne melo jen vyhodu vysokootackoveho motoru a pro vyssí zivotnost je lepsi nizkootackovy motor.

0 0
možnosti

radik

12. 8. 2010 10:09
Re: 1."jenže v jednom válci se namísto jednoho proti sobě .

1) pohybuje se pist proti pistu (pisty se pohybuji proti sobe)

2) litrovy vykon je vykon na litr

3) pokud se pohybuji pisty proti sobe, tak tvar spalovaciho prostoru se muze snadno priblizit kouli

0 0
možnosti

pettyo

11. 8. 2010 22:25
No vida...

...že to jde i bez řepky.

0 0
možnosti

Naprostá Nula

12. 8. 2010 11:45
Re: No vida...

Sparťan?

0 0
možnosti

Clancy Wiggum

11. 8. 2010 18:37
Protiběžné písty

Chápu správně, že největší inovace spočívá, u protiběžných pístů, v použití pouze jednoho klikového hřídele?

0 0
možnosti

radik

12. 8. 2010 10:17
Re: Protiběžné písty

Jednoho klikoveho hridele? ;-D Klikovka je vzdy jedna na jeden motor

0 0
možnosti

21TrAC

11. 8. 2010 16:08
Ad Sergej

Co se týče tady zmiňovaných Sergejů. Kolujou historky u ajzboňáků - pamětníků, že když Sergej startoval, v nádržích se dal pozorovat vír...

0 0
možnosti

Astaroth

11. 8. 2010 16:24
Re: Ad Sergej

Vzhledem k umisteni nadrzi mezi podvozky, odkud se cerpala nafta vzhuru bych to s klidem zaradil do kategorie mytu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...