- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pusťte si jeden z těchto filmů. Velice hezky jsou v nich zpracovány důkazy proti globálnímu oteplení. Pokud věříte na GOa považujete je za propagandu co nemá smyls pouštět, tak se zamyslete. Je správné udělat si názor a rozšiřovat jej mezi ostatní, když jste nyvslechli a nezvážili argumenty proti němu? Není lepší seznámit se s argumenty obou stran a pak je posoudit?
Akorát že emise nejsou jenom CO2, ale taky spousta jiných látek, přímo zdraví škodlivých.
3x denně restart a jednou do roka demontovat a o5 namontovat do auta?
Vyrábějí se i poměrně malé dokonce modelářské. To by bylo už technologicky někde jinde.
Jo? A jako kde? Ložiska, kravál, nicmoc účinnost?
akorát s těmi emisemi bych byl možná trošku opatrnější
Ale neměl větší účinnost.
... pohybují vlastně dva písty" - Proti komu se tedy pohybuje ten jeden pist, nebo ty dva jsou vedle sebe?
2. "vysokého litrového výkonu" - To jako vykon se udava v litrech?
3. "ideálním spalovacím prostorem je prostor kulový a tomuto tvaru se může daná konstrukce v prvních fázích spalovacího procesu velmi přiblížit." -To jako valec uz neni valec ale koule? Nebo jsou vyfrezovane jamky a u klasickych pistu ta moznost neni?
To je zase snuška logickych a gramatickych nesmyslu a blabolu.
PS: Podle obrazku nevypada, ze by se krajni "pisty" mohli pohybovat a jestli, tak minimalne. Tik by se ani rychlost vzniku "potrebného" tlaku nezvysila. Ale to by stejne melo jen vyhodu vysokootackoveho motoru a pro vyssí zivotnost je lepsi nizkootackovy motor.
1) pohybuje se pist proti pistu (pisty se pohybuji proti sobe)
2) litrovy vykon je vykon na litr
3) pokud se pohybuji pisty proti sobe, tak tvar spalovaciho prostoru se muze snadno priblizit kouli
Chápu správně, že největší inovace spočívá, u protiběžných pístů, v použití pouze jednoho klikového hřídele?
Jednoho klikoveho hridele? Klikovka je vzdy jedna na jeden motor
Co se týče tady zmiňovaných Sergejů. Kolujou historky u ajzboňáků - pamětníků, že když Sergej startoval, v nádržích se dal pozorovat vír...
Vzhledem k umisteni nadrzi mezi podvozky, odkud se cerpala nafta vzhuru bych to s klidem zaradil do kategorie mytu.