Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW na zbrojní pas vystřelí z 0 na 270 km/h za dvanáct sekund

BMW představilo opravdový supersportovní speciál: BMW S1000RR. Silniční motorku se skutečně těžko uvěřitelnými papírovými hodnotami. Litrová raketa na dvou kolech umí být i příjemná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbarosa1942

video

je brutus, jede to jak cert!  Na tomhle bych se o body nebal, tady uz je to jenom o strachu o kuzi.R^

0/0
14.8.2010 12:49

islandan

Bravo.

Další mašinka vhodná pro kandidáty sebevraždy:-/

0/0
13.8.2010 21:36

Dr.Ozd

Re: Bravo.

Každý tam jednou musí.Unudit se k smrti na lavičce v domově důchodců taky není to pravé ořechové.;-D

0/0
16.8.2010 8:37

starej Brůna

Tak to musím ještě dlouho

poctivě vydělávat.

0/0
13.8.2010 21:19

John_Matey

češtinářka umírá na infarkt

rozjížděla z takovou vehemencí (pane autore, tohle snad už není ani vtip ne?)

0/0
13.8.2010 16:50

streetwalker

Re: češtinářka umírá na infarkt

A má 193 koní v motoru:)

0/0
13.8.2010 20:47

kamasutra.novakova

Re: češtinářka umírá na infarkt

No to je hrozné, neslýchané - také jsem teď z toho málem omdlela - óóóó - :-))). John, doufam, že jsi to už rozdýchal tento opravdu hrozný, kolosální, nepochopitelný nedostatek :-)))

0/0
14.8.2010 11:13

FastDriver

Hm, jak nejsem moc na motorky obecně

tak tohle se mi docela líbíR^

0/0
13.8.2010 12:18

Lucik37

Mistr ČR 2010

Pane redaktore, proč se nikde nedozvíme, že na téhle motorce vyhrál letos Michal Filla Mistrovství ČR ve třídě Stocksport1000 i Superbike? R^

0/0
13.8.2010 10:16

sCZECH

hm

no ja jsem teda celkem laik, ale celkem dost mi to vzhledove pripomina Fireblada

0/0
13.8.2010 9:58

sCZECH

Re: hm

no mozna vic 6kilo

0/0
13.8.2010 10:01

paja.butcher

Re: hm

Jestli to nebude tím, že to je lehna a naprosto všechny lehny vypadají stejně (až na lak ;-))

0/0
13.8.2010 10:28

sCZECH

Re: hm

je to mozne

a taky mozna tim, ze hondy supersporty se mi hodne libi a tahle taky :-)

0/0
13.8.2010 10:53

Pjotr_Pjotrovic

Supersport

Příjde mi to jako japonský supersport s lepším a techničtějším německým vybavením. R^R^

0/0
13.8.2010 9:51

Chudým bral , bohatým dával

pěkné, váha je ok, koňů dost, ta by asi nevadla na mém

adrenalínovém městském okruhu R^;-D

0/0
13.8.2010 9:25

Cihla na plynu

Majitel této motorky si může

do smrti dělat na silnici co chce. Takového PČR nemá šanci chytit, pokud neudělá motorkář nějakou chybu :-)R^

0/0
13.8.2010 8:42

Marg

Re: Majitel této motorky si může

Takže stejně si moc dlouho vyskakovat nemůže ;-D

0/0
13.8.2010 9:03

flames828

Re: Majitel této motorky si může

Skutečně? A po kterých cestách tady bude unikat tou rychlostí????

0/0
13.8.2010 9:10

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Majitel této motorky si může

hele, ten měsíc to nějak vydržíme ;-)

0/0
13.8.2010 9:11

A22

Re: Majitel této motorky si může

PČR má kulky a daleko rychlejší EUR^

0/0
13.8.2010 9:48

Pjotr_Pjotrovic

Re: Majitel této motorky si může

No to určitě má.... ale ono není snadné se za vysoké rychlosti trefit zezadu do motorky, která je úzká a malá. Auto je snadnější cíl.

0/0
13.8.2010 9:52

gumidos

Re: Majitel této motorky si může

Jenom opravdovej tvrďák bude na "úzké a malé motorce ve vysoké rychlosti" unikat policejním kulkám. Znám pouze 2 takové  - Chuck Norris, který js samozřejmě kulkám odolný a pak Bruce Villis.

0/0
13.8.2010 12:13

Pjotr_Pjotrovic

Re: Majitel této motorky si může

No podle mě asi taky nebude moc "pomáhačů a chráničů", kteří se odváží po motorce střílet...

0/0
13.8.2010 12:21

chestburster

Re: Majitel této motorky si může

Na použití kulky, to chce míti kulky.

0/0
15.8.2010 6:34

abraxas22

Re: Majitel této motorky si může

spousta motorkářů si do smrti na silnici dělala co chtěla. Jenže ta smrt přišla krapet dřív, než si chlapci představovali....

0/0
13.8.2010 10:33

Jan9002

Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Pane redaktore, jak jste to myslel. Nerozumím pojmu pvodní tři vteřiny. Ty vteřiny bych ještě zkousnul, ale nerozumím proč úvodní.

0/0
13.8.2010 7:32

natvrdlý

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Předpokládám, že autor chtěl říci, že testovaný motocykl BMW je schopen zrychlení z nuly na stotisíc metrů v hodině v časovém horizontu přibližně tří vteřin, přičemž se jedná o úvodní tři vteřiny z dvanácti potřebných ke zrychlení z nuly na dvěstěsedmdesáttisíc metrů v hodině, závěrečné tri vteřiny potřebuje motocykl ke zrychlení z dvěstědvacetitisíc metrů na dvěstěsedmdesáttisíc metrů v hodině.

;-)R^

0/0
13.8.2010 8:12

Eric_Best

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Zajímavé. Zrychlení z 0 na 100km/h za 3 sekundy předpokládá, že součinitel smykového tření mezi pneumatikou a vozovkou je nejméně 0,944. To je, myslím si, docela hodně; Wikipedie uvádí klidový (!) součinitel smykového tření (tj. při uvádění do pohybu) pro materiály 'suchá vozovka-pryž' = 0,55, dynamický součinitel je ještě nižší...

0/0
13.8.2010 10:20

natvrdlý

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Zajisté, součinitel smykového tření však dle mého názoru může ovlivnit několik faktorů, zejména pak směs, teplota a tlak vzduchu pneumatiky, také její momentální zatížení, které se odvíjí od hmotnosti motocyklu a jezdce, chemické složení a teplota vozovky.

Jaký součinitel smykového tření bude mít testovaný motocykl BMW S1000RR se všemi provozními kapalinami (206 kg), jezdcem vážícím i s kombinézou, botami a přilbou 85 kg, na asfaltu řekněme kvality brněnského automotodromu při použití pneumatik Pirelli Diablo Corsa III nahuštěných na 2,5 barů zahřátých na teplotu 55°C, když jezdec dokáže zrychhlit z nuly na sto za 2,7 sekundy?

0/0
13.8.2010 11:00

Eric_Best

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Součinitel smykového tření v principu NEZÁVISÍ na normálové síle (třecí síla je tečná síla), tj. zde na váze (motocyklu, jezdce atd.)! Vliv by tudíž měl mít jen materiál třecích ploch.

0/0
13.8.2010 12:44

Eric_Best

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Součinitel by musel být aspoň 1,049

0/0
13.8.2010 12:46

Suché z nosu

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Guma z tužky(pryž) má asi jiný součinitel než lepivé pneu na motorku :-)

0/0
13.8.2010 13:10

natvrdlý

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

Děkuji za odborný posudek :-)R^

0/0
13.8.2010 13:31

pisatel69

Re: Stokilometrovou hranici pokoří BMW S100RR za úvodní tři vteř

vzhledem k tomu, že pneu na motocykly umožńují náklon až k 60°, tak součinitel tření nebude 0.55, jak uvádí wiki pro nějakou tvrdou pryž ze starého pásového dopravníku na uhlí:-)

0/0
13.8.2010 13:11

Rafaelou

Hodně nabušená brambora...

Tahle brambora se chlapcům povedla.Moc dobré.Je vidět,že když někdo po léta staví skvělé motorky a jednou se dokáže naplno odvázat vznikne skvělá mašina.R^R^

0/0
13.8.2010 6:25

Lemuz ze Sudet

Japonci...

museli nejprve "unest" Deggnera od MZ  aby v motocyklech zacali neco znamenat. Az potom zacali vyhravat na MS. Pred tim nemeli sanci ani proti NSU RenMax a MZ.

0/0
13.8.2010 5:27

Bubrak

Pecka

BMW vypalilo vsem rybnik, o tom neni pochyb. R^ Asi takovy prevrat jako v roce 2001 bylo GSXR1000.

0/0
13.8.2010 1:26

lamopes

Re: Pecka

GSXR je pořád jedna z nejlepších supersportů... Možná i nejlepší R^

0/0
13.8.2010 20:13

starej Brůna

Re: Pecka

Sorry zívám, existují takové věci s tuhými deskami, mají spoustu listů a říká se jim knížky. V nich je spousta zajímavých věcí. Taky neškodí mít doma pár starých motocyklů z dospívání, na kterých sis většinou nabil kokos, protože jsi chtěl zjistit, jaký je rozdíl mezi 50 a 250 ccm a tak dále. Trocha strojařiny a povědomí o motorech taky není k zahození. Málem bych zapoměl na sportovního ducha, respekt a naprostou oddanost pro motocykly, říká se tomu životní styl motorkáře. BMW je nádherný stroj a kdo má smysl pro detail, techniku a design zvolí právě BMW, z italů Guzzi, od angličanů Norton, od američanů prd (krom veteránů) ale nediv se, Harley Davidson to není.

0/0
13.8.2010 21:53

lamopes

...

Pěkný, ale v motorkách bych spíš věřil Japoncům nebo Italům...

0/0
13.8.2010 0:43

habr

Re: ...

Popravdě, mne víc zajímá, kde je u novinářů hranice sebecenzury, protože ta rychlost síly motocyklu hovoří o jednom - koupí si jí ten, kde nebude respektovat silniční zákon.

A nepište tu, že si jí někdo koupí na okruhy.

Nicméně ve své podstatě ale to je logické - silná motorka v rukách nezodpovědného - zas podklad pro mnoho "čtivých" článků - respektive napíši o motorce a článek se mi zhodnotí několika násobně v tématech o bezohledných motorkářích dopravních nehodách, apod.

0/0
13.8.2010 1:10

Bubrak

Re: ...

Na nerespektovani silnicniho zakona staci motocykly 30 let stare s tretinovym vykonem. Nezodpovedny clovek muze ridit cokoliv a je to spatne.

Motorkar ani nemuze byt bezohledny, protoze jde predevsim se svoji kuzi na trh. Nehod kdy chybou motorkare zemrel nekdo nevinny je naproste minimum, zato nehod, kde zemrel motorkar vinou ridice auta je drtiva vetsina.

0/0
13.8.2010 1:25

1000101110101100

Re: ...

To je hodně špatný vtip.

0/0
13.8.2010 1:52

mimouch

Re: ...

Začátek dobrej, ale tím koncem jsi to zazdil... Počítám, že minimálně 85% motorkářů se zabije vlastní vinou.

0/0
13.8.2010 7:56

Smarty

Re: ...

Ano, 85% se jich zabije samo. Těch 15% procent však zabijí řidiči aut. Kolik % lidí zabijí motorkáři z celkového počtu mrtvých na silnici?

Tak to podle mě bylo myšleno...

0/0
13.8.2010 8:52

habr

Re: ...

Je hloupé argumentovat jaké je % z celkového počut zemřelých na silnici díky motorkáři. Už  jenom fakt, že často při nehodě zemře spolujezdec, spolujezdkyně, je smutné, fakt, že z naší společnosti ročně odchází několik desítek poměrně mladých lidí, vzdělaných, pracovně šikovných, ale kteří si chtějí prožít svůj adrealin, je skličující. Je to i o společnosti jak děti vede ke společenským hodnotám. A řekl bych, že neustálá propagace rychlosti, respektive nepřímá informace k nerespektování zákonů, ohrožení vlastního zdraví je jednou z cest, proč je tolik pomníčků okolo cest, či mladých lidí na vozíčcích.

0/0
13.8.2010 9:02

Bubrak

Re: ...

Tak nejak to bylo mysleno, ac podle statistik UAMK je to prvni cislo 25%, tj 75% maji na svedomi ridici jinych dopr. prostredku, tusim 69% to byla osobni auta. Ridici aut nedaji prednost vlaku, tak jak muzou dat prednost motorce, ktera je mensi.

0/0
13.8.2010 9:39

starej Brůna

Re: ...

Máš pravdu jenže tak to prostě je. To, že je motorka rychlejší a obratnější než automobil je pravda ale: Každý účastník silničního provozu je povinen řídit se vyhláškou o provozu na pozemních komunikacích, musí přizpůsobit svou jízdu podmínkám provozu na pk. atd. Starám se o kvadrouše každý den a všichni motorkáři, které znám udělali nějakou chybu. Jeli neosvětlení, rychle, nebezpečně předjížděli, bylo mokro. Statistika mluví většinou o mladých motorkářích, je jednostranná, bez věkového průměru, znám dva staré enduráře (žijí a už nejezdí) a věřím, že jich je víc, ale ti do průměru nespadají. Je to o mladých a adrenalinu. O mladých a nedostatku respektu před sebou samým a možnostmi, které mám.

0/0
13.8.2010 22:25

.MichaL

Re: ...

A ještě jste zapomněl dodat, že nehody se smrtelnými následky, kdy se srazil motorkář s motorkářem, se stávají asi tak jednou za sto let, což je důkazem absolutní zodpovědnost motorkářů8-o

0/0
13.8.2010 9:23

Bubrak

Re: ...

No spis tak 2 za rok. Aut bude tak 1000 ?

0/0
13.8.2010 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.