- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A bylo by po většině rizikových situací. Řidičák by nedostaly vyděšené brzdy, které se nechovají standartně a vytvářejí tak nebezpečné situace na silnici (které jim většinou díky ohleduplnosti řidičů projdou) a také by nedostali řidičák různá psycha co si musí své frustrace léčit agresivní jízdou (není to samé co rychlá jízda!).
-
Ale bohužel na to není politická odvaha. Abychom zajistili blaho všech, tak budeme všechny považovat za nesvéprávné hlupáky...
Třeba zlepšit vozovky. Střední Čechy, tady snad vypukla zákopová/výkopová válka. Povrch vozovek je zvlněný, popraskaný, plný děr, propadlých a vystouplých kanálů , jak jinak, vždy ve stopě kola auta. Komunikace jsou úzké, vystouplé neustálým nanášením dalších vrstev asfaltu, který se aplikuje vždy za deště, aby se nespojil s podkladem a v zimě popraskal. Prakticky žádná silnice nemá dostatečně široký odstavný pruh, nebo pruh pro cyklisty, chodce. Silnice mají po okrajích hluboké příkopy. Nevím proč, v Německu ani Rakouku nejsou. Značení je většinou přeplácané, chaotické, dost často i 5 nad sebou. Spousta všelijakých sloupů a reklamních návěštidel. Aby silnice byla bezpečná, je třeba aby obsahovala minimum překážek. To platí i o stromech kolem cest. Kolik by se ušetřilo lidských životů, kdyby byl kolem silnice volný prostor.
Ale zas neplatíte 30kč poplatek u doktora
tak proč ti američani na dva pedály nepoužívají dvě nohy, to se pak už snad nedá poplést, pravá přidává, levá brzdí
Protože pak se stává že šlapeš na oba pedály zároveň. Správně se má automat řídit jen jednou nohou
začínám mít opravdu pocit že amerika je vážně země plná pitomců. Chápu snahu Japonců pořád něco zlepšovat, ale většina američanů používá auta s automatickou převedovkou to znamená že v autě jim odpadá pedál spojky a mají jen brzdu a plyn a i tak jsou schopní je zaměnit. Tomu už se nedá ani říct slušně...jinak řešení otáčení plynu do strany jak tu popisují mi osobně připadá dost nepřirozené vemte si že pojedete na dovolenou třeba 1000km(příklad) a celou dobu máte vytočenou nohu...
rovnou muzou udelat automat kde bude jen jeden pedal. Seslapnu a jedu, vyslapnu a brzdi to. a je to. kdyz bude krize, tak staci pustit pedal a zavrit oci :)
Zdá se, že někteří japonští "vědci" už nepřišli na nic lepšího jak prokázat svou užitečnost a tím si podržet i flek. Jak již bylo níže napsáno, neumím si představit ujet několik set kilometrů s nohou vytočenou do strany. Myslím, že i lékaři by se velmi rychle ozvali, jak je to celé ne fiziologické a jak to ničí bércové klouby.
To je přece normální. Takhle jezdí většina řidičů u nás. Budou ještě rychlejší, protože budou místo dvou pedálů mít jen jeden.
Blbá řešení v automobilovém průmyslu jsou odsouzena k nezdaru, protože se musí ještě najít vždycky kupec. Já bych tenhle pitomej jednopedál nechtěl, už vidím, jak jedu do Paříže a deset hodin tlačím pedál do strany.
Neporovnávejte neporovnatelné, američané sice v mnoha státech dostávají řidičák automaticky, ale jejich cesta vede většinou přes mnohaproudé silnice s mnohem širšími pruhy, kde je i u semaforu napsáno "Wait for green light". V českých stepích a polích je opravdu nutné ty zkoušky složit. I přes to jakej jsme zapadákistán se k nám dostává automatická převodovka (konečně!), a protože vidím dole napsáno spoustu nesmyslů, uvádím nějaká fakta ohledně automatického řazení: 1. I u automatu lze podřadit. Přišlápnutím plynového pedálu dáte převodovce pokyn ke sportovnější jízdě, podle její inteligence může pak pedál mít několik úrovní. Protože se jedná o automat, lze z 5 podřadit třeba až na 2 (třeba 2000 Explorer to tak dělá). 2. Automat víc žere. Ano, je to tak, automatická převodovka má větší spotřebu. 3. Automatická převodovka řadí rychleji než vy. Je nutné si to přiznat. 4. Neremcejte o nějakém požitku z jízdy. Požitek z jízdy= manuální řazení a 500 koní. Cokoliv slabšího není žádný požitek
5. Automatická převodovka potřebuje silnější motor. Golf 2.0i s automatem je línej šnek, v manuálu jede o mnoho lépe. 6. Na křižovatce se nedává P jako parking, ale drží se brzda (dá se dělat obojí, ale "normální" je nechat D a držet brzdu). 7. Automatická převodovka má "plíživý efekt". Když zařadíte Drive a pustíte brzdu, auto se rozjede (krokem). Je to proto (mimo jiné) proto, abyste do kopce nezačali couvat při rozjezdu. 8. Američané používají často "nožní brzdu", je to něco jako ručka, ale mají to jako další malý pedál nalevo, položený tak, že o něj nejde náhodou zavadit. V českých servisech to moc neznají a nedoporučuji tam americké auto dávat. U Fordu nebyli s Explorerem schopní ani odjet. 9. Americké auto většinou nenastartuje, pokud máte převodovku v pozici Drive. Uveďte ji do stavu N, nebo P. Často také musíte před startem sešlápnout brzdu.