Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová laciná škoda by mohla přijet už koncem léta jako „oholená“ octavia

Škodovka chystá na moskevský autosalon premiéru nástupce Octavie Tour. Alespoň to tvrdí slovenský zpravodajský portál sme.sk. Na dva roky prý v Mladé Boleslavi opráší formy na předfaceliftovou verzi stávající octavie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Psaní_jako_forma_extremismu

Lacina?

bude to stejne nalice, jako ta nova felicia co ma bejt? ;-D

0/0
19.8.2010 12:03

Kvíťa

Spíše zmenšená Fábie

Asi před 14dny při ukázkové jízdě s Yetim kolem sjezdu na D1 se podle prodejce Škody kolem nás otáčelo při nájezdu na D1 právě diskutované auto, a jako majitel II. Fábie bych to spíše velikostně přiřadil jako menší sourozenec II. Fábie než cokoli jiného  (už vůbec néé Octavie :-)).

0/0
18.8.2010 9:46

starej Brůna

Tyjo

Dyk ta na vobrázku je na hlínách, má mlhovky, blingry v zrcátkách, všechno v barvě, určitě i kopec pytlů, anténu pro dývýdý... To je zase nějaká vochcáfka ne? Ještě že nechtěj dělat levnější hnůjstr škodofka fůj.

0/0
17.8.2010 23:54

1000mb

Re: Tyjo

Kolik ti je,chlapečku?Radši si vytáhni ze skříně pár autíček a jdi si hrát:-P

0/0
18.8.2010 14:53

NumLock

heh

Počítám, že ten vámi zatracený motor 1,6 archaické konstrukce vydrží asi dvakrát tolik, než ty nové, poddimenzované TSI motory. Aneb, jak řekl hlavní motorář Škodovky: "Není pravda, že turbo vydrží méně než motor. Když po 200tis. odejde turbo, tak je na konci s životem i motor."

Možná ale vypouští v určitých režimech více Bursíkových prdů (rozuměj CO2), ale ten jak víme rostlinám prospívá a lidem neškodí. 

Jj, dobrá auta už vyrobena byla...

0/0
17.8.2010 9:25

1000mb

Re: heh

Fakt je,že kdo nemá potřebu na silnicích závodit,tak stará 1.6 74KW bohatě stačí.Jednoduchý motor,na kterém se nemá skoro co vysypat.A spotřeba pohodová.Do Bulharska a zpět za 6,2L/100km,2 dospělí+1 dítě.OCTAVIA TOUR

0/0
17.8.2010 11:45

vokoun6

Re: heh

Napadlo mne to samé, když jsem četl žblept o "archaickém" motoru 1.6... Stále ještě platí že objem ničím nenahradíš a absence turba je podle mne jen plus.

0/0
19.8.2010 23:59

avatar3

Myslím, že tenhle typ už měl dávno nahradit řadu tour,

která vzhledově patří devadesátých let. Octavia I byla sice po vzhledové stránce povedené auto, ale už je okoukaná a začíná působit trochu  zastarale.

0/0
15.8.2010 11:25

1000mb

Re: Myslím, že tenhle typ už měl dávno nahradit řadu tour,

Proč rušit něco,co se prodává?

0/0
17.8.2010 11:46

stefi_ul

Re: Myslím, že tenhle typ už měl dávno nahradit řadu tour,

Tohle me napadlo pri cteni taky

0/0
17.8.2010 17:19

honzasl

Re: Myslím, že tenhle typ už měl dávno nahradit řadu tour,

Nejspíš proto, že dodavatelům končí životnost např. lisovacích forem a nemá ekonomicky smysl vyrábět nové a ty stávající je dobré si šetřit na povinnou výrobu náhradních dilů (10 let ?).

Navíc prý škodovka platí dodavatelům ceny sjednané v roce výroby a od roku 1996 se přece jen zdražilo a dodavatelé se asi trochu cukají...

0/0
19.8.2010 7:59

1000mb

Re: Myslím, že tenhle typ už měl dávno nahradit řadu tour,

Tak to,že se cukají,to se vůbec nedivím.jenže podepsali Škodovce,že budou vyrábět,dokud bude model na trhu.Takže smolík.Ale je jasný,že nikdo nemohl tušit,že bude na trhu 13 let

0/0
20.8.2010 11:33

Holubstrainz

Eh?

ono to jde ochudit o výbavu ještě víc, než to je teď??....to jako chcou prodávat bez volantu nebo co?? ;-D[>-]

0/0
14.8.2010 23:23

bouky

Re: Eh?

Ale jdi ty brebto;-):-/

0/0
16.8.2010 21:59

Jarousheq

Žeby?

Konečně postřehli, že jak u Ochcávky 2 změnili ty světla, tak to akorát doprasili???

0/0
14.8.2010 11:52

Will83

Re: Žeby?

Jojo, starší maska se mi taky líbila víc, současná má blíž ke korejcům apod. taky nechápu, proč vždycky u faceliftu octavie zruší spodky nárazníků z černýho plastu a nahradí to vždycky spodkem v barvě vozu, je to unpraktisch, na černým není moc vidět, když se to orve o obrubník. Bylo to tak u OI i OII.....Ve výsledku na mě působí OII po faceliftu lacinějším dojmem než modely před faceliftem. U OI je tomu naopak.

0/0
14.8.2010 20:55

damianx

Garanční prohlídka

Otec mého kamaráda si nechal u škodovky udělat prohlídku a jelikož mu řekli,že to je na hodinku tak se tam posadil a čekal.Hodinu koukal na svou škodovku stojící před garáží,které se nikdo nedotkl.za chvilku přišel mechanik,že je kontrola hotová :--)

0/0
14.8.2010 9:27

tmf

Re: Garanční prohlídka

a?

Zaplatil a odjel. Nebo další UL?

0/0
14.8.2010 11:15

damianx

Re: Garanční prohlídka

To bohužel nevím.Tak jsme se smáli,že se nikdo nezeptal.

0/0
15.8.2010 9:34

1000mb

Re: Garanční prohlídka

A teď tu o Karkulce;-D

0/0
17.8.2010 11:47

Yarda.

Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Můžete to, páni manageři ze škodovky, porovnat cenově i výbavou třeba s Renaultem Thalie?

0/0
13.8.2010 22:50

hives

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Renault Thalia je ale nižší třída i pro verzi Tour.

0/0
14.8.2010 17:26

Yarda.

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Nižší třída než co? Připouštím, že oktávka je o něco lepší, ale Thalii bych ředil někam mezi fabii a oktávku. Ale máte pravdu, že co se ceny týká, tak Thalia JE nižší třída než fábie.

Já jsem z toho článku (možná chybně) usoudil, že škodovka chce nabídnout auto levnější než fábie.

0/0
15.8.2010 9:00

hives

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Thalia je auto rozměrově nižší třída než je Octavia, proto musí mít Thalia zákonitě nižší cenu.

Škodovka chce nabídnout nástupce Octavie Tour, takže větší auto než je Fabie a logicky za vyšší cenu.

0/0
15.8.2010 12:02

Kill censor faggots and comunist

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Thalie jako Dacie ;-D

-

to si děláš srandu srovnávat rumunský krámy se škodulí - přestože bych si ji nikdy nekoupil se ji musím zastat.

0/0
16.8.2010 18:59

BlkRider

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Presne tak, ty Rumunsky sou daleko kvalitnejsi nez ty nase nepovedeny kopie nemeckych socko mobilu ;)

0/0
17.8.2010 13:00

Jan9002

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

To jsi slyšel? Nebo jsi naštvaný, že na Oktávku nemáš?8-o

0/0
20.8.2010 13:12

BlkRider

Re: Co to je, když se řekne "laciná škoda"?

Oktavkach sem slysel tolik, ze to je asi posledni auto jaky bych si koupil. Ostatne dnes mam stejne auto o tridu vys a niz uz bych nesel...

A v rumusnku sem byl nekolikrat a vim, ze to zo vydrzi stara Dacie

vydrzi malo ktery auto. Na tech jejich silnicich i kdejakej zanovni

offroad vrzal jak starej zebrinak a 20-30 let stary Dacie porad v pohode

jezdej...

0/0
20.8.2010 13:59

MIR80

Coze

Coze..octavii jeste oholi na vybave ? Tak to muj historicky ZIGULI 2101 proti tomu bude uz luxusne vybavena karka

0/0
13.8.2010 21:19

u.boat

To si pomůžou

použitím předfaceliftových dílů neušetří - naopak. Jasně - je to kvůli odlišení "sociálního modelu", ale dle mého názoru budou hezčí než "korejská verze" octávky...

0/0
13.8.2010 19:01

;-)

Vysoké marže

Celé to ukazuje jen na to, že má škoda vysoké marže, a vyplatí se jí prodávat i za nižší cenu, a to dokonce i když jim kvůli oprášení starých forem a dvojí výrobě stoupnou náklady. Oholení výbavy nebude zdaleka tolik z úsporných důvodů, jak se budou snažit lidem namluvit, ale proto, aby nekonkurovali vlastní dražší Oktávii. Takhle se ale dobrá levná auta nedělají  - tak vyprodukují jen další holoauto alá Fabia Junior.  Cena nebude asi také nijak zářná - jako u Tour.

0/0
13.8.2010 15:00

Alik_balik

Re: Vysoké marže

Náklady jim sice stoupnou, ale také jim vzrostou výnosy. Staré formy už jsou dávno zaplacené, dodavatelé budou rádi dodávat. Pokud bude škodovka chtít, může dát dobrou cenu a rejžovat co to dá.

0/0
13.8.2010 15:53

;-)

Re: Vysoké marže

S tím souhlasím. Ale já si raději koupím jiné auto a zejména tuto škodovku rád přenechám jiným.

0/0
13.8.2010 16:13

JeFFik

Re: Vysoké marže

Třeba Dacii Logan, že? ;-D

0/0
13.8.2010 16:22

Stanislav_x

Re: Vysoké marže

;-D ... mně se tedy stejně líbí víc předfaceliftová OII, takže pokud tedy nebude oholená na kost, je to pro mě docela použitelná volba ...

0/0
13.8.2010 16:34

Alik_balik

Re: Vysoké marže

Tak není problém si to auto doma dodělat. Není to pro každého, ale dnes to není problém.

0/0
13.8.2010 22:19

1000mb

Re: Vysoké marže

Tak klimačku do toho budeš těžko dodělávat

0/0
17.8.2010 11:49

Hroznej_puberťák

Re: Vysoké marže

Dodělávat klimatizaci je sice poněkud opruz, ale vzhledem k tomu, kolik dílů se na škodovky všude válí a za jak směšné ceny to žádný velký problém není.

0/0
17.8.2010 12:08

;-)

Re: Vysoké marže

Proč ne, v kombiku vypadá docela slušně, a rozhodně ukazuje, jak se správně dělají levná auta - hledají se levná a praktická řešení, která nesnižují funkčnost, né že se jen nějaký model oholí tak, aby byl nepoužitelný. I když dnes je výběr v nejnižší cenové kategorii širší.

Jinak osobně momentálně přemýšlím spíš nad ojetým  Fiate Multipla nebo  Suzuki Ignis.

Nachce se mi teď dávat za auto tolik peněz. Né že bych neměl, ale prostě nejsem z těch lidí, kteří bydlí v nájemním bytě, parkují na ulici, ale nacpou všechny úspory do auta za 900 000 a víc, z kterého je za 10-15 let bezcenný šrot.  Prostě mám v současné době jiné investiční priority a nechci dávat tolik peněz do auta.

0/0
14.8.2010 16:03

Hroznej_puberťák

Re: Vysoké marže

Multipla je dost neoblíbená a dá se tak koupit dost levně. Pokud vám vyhovuje uspořádání...

0/0
16.8.2010 14:21

vortc

Re: Vysoké marže

Fiat ? Nebo Suzuki Ignis ? Si děláš snad kozy ! Fiat, to snad už lepší ten Logan.

0/0
20.8.2010 9:11

Deleter

Perličky z diskuse

"Škodofku proto, protože má u nás nejlepší servis. Na servisu záleží podstatně víc, než si většina lidí myslí. "

----

U škodofky určitě. ;-D

0/0
13.8.2010 14:21

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: Perličky z diskuse

buď je to provokatér anebo nikdy nebyl v autorizovaném Škoda servisu

0/0
13.8.2010 15:39

Hroznej_puberťák

Re: Perličky z diskuse

"Na servisu záleží podstatně víc, než si většina lidí myslí" - přesně tak, a proto si ten servis dělám zásadně sám a nedávám to žádným nedoučeným matlákům do servisů :-P

0/0
13.8.2010 16:03

JeFFik

Re: Perličky z diskuse

Urcitě, lépe servis za každým rohem než 4 servisy Saabu v celým Česku, že Deletere....

0/0
13.8.2010 16:26

Stanislav_x

Re: Perličky z diskuse

Po pravdě řečeno, radši jeden nebo dva dobré, než desítky špatných (a mezi nimi snad pár průměrných) ;-)

0/0
13.8.2010 16:32

JeFFik

Re: Perličky z diskuse

to že je jen jeden či dva vůbec nezaručuje, že jsou dobré a to že jsou třeba 100 km daleko už vůbec není dobré :-(

0/0
13.8.2010 16:46

Deleter

Re: Perličky z diskuse

Hochu zlatej, já mám kvalitní auto, takže servis na každým rohu nepotřebuju, víš?

0/0
15.8.2010 11:22

ufoun

Re: Perličky z diskuse

presne tak, k cemu tu chteji na toto auto servis, kdyz je ten koncernovy vuz tak kvalitni? neboji se ti mechanici v tech servisech te prazdnoty? ;-D

0/0
17.8.2010 12:05

Rob Halford

Škoda?

Škoda peněz.:-/

0/0
13.8.2010 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.