- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, ale o tom, ze pri vytlacovani dulku muze dojit a dochazi k poskozovani vnitrni casti, respektive ochranne vrstvy na vnitrku plechu, se uz moc nemluvi. Nicmene jako technologie je to asi nejsetrnejsi, jen bych si dovolil poupravit, ze vozidlo sice jako nove vypada, ale oprava zanecha take sve stopy.
samozřejmě,ale pojišťovny to nepřiznají .Technicky jednoduché - kroupa plech vytáhla a zeslabila.Bez zázraku se do původního stavu nevrátí - jen se opticky jeden velký důlek rozloží do desítek malých,které nejsou tak vidět. Chcete mít auto poseté tisíci malých důlků ??? Co říkají výrobci na to,že největší pojišťovna v ČR tvrdí ,že vytahování důlků v garážích nemá vliv na záruku na karoserii ?
Malá technická poznámka redakci:
Živelný není totéž co živelní. Podívejte se prosím semhle: http://www.ujc.cas.cz/poradna/odpo.html#ziveln