- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je oč tu běží, ale čtenář se nedozví lautr nic o něm, ach jo. Dneska jde těm mladým fakt asi jen o ten rachot, ale ne o věc...
Taky jsem mladý, rachot mne nezajímá, ale o motoru bych si rád něco přečetl. Kdyby byl nějaký pěkný článek, hned bych ho zkoukl
důstojná, majestátní limuzína s nabušeným motorem a ještě k tomu česká! chci!
Mohl by autor doplnit nějaké technické detaily o motoru a autě? Omáčky je už dost.
Tatra 603 B5 je závodní vůz z roku 1967, který se mj. zúčastnil 84 hodinového vytrvalostního závodu na Nurburgringu a se kterým se v současnosti Tatra 603 team účastní závodů historických vozidel doma i v zahraničí.
Technické informace i fotky jsou k dispozici na http://www.tatra603team.cz
Nově zkoušený - ejektorový motor využívá k chlazení podtlaku vzduchu vytvořeného upraveným výfukovým potrubím. Tento sytém nahražuje dva původní ventilátory a tím šetří výkon asi 20hp. V současné době má motro výkon cca 180hp.
Systém úspěšně používaly už tatrovácké závodní monoposty v padesátých létech a objevil se i na několika závodních šestsetrojkách v roce 1966 a 67.
Jarda
http://www.ct24.cz/vysilani/2010/08/20/210411016000820-16:00-odpoledni-udalosti/
cas zaznamu cca 17:08 (m:s), cas skutecny 16:17 (h:m)
jezdí