Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chystá se start české šestiválcové motorky. Míry jsou zatím tajné

Nový český motorkový šestiválec z Ústí nad Orlicí už jezdí a dokonce finišuje před svou oficiální předváděčkou ve zbrusu nové motorce. Jeho objem potvrzen na 2,5 litru, výkon by měl přesahovat 200koňovou hranici. Projekt unikátního stroje podléhá přísnému utajení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jkmoto

za kolik

jednoduchá otázka kolik ta sranda celá stála a kolik s toho zaplatil daňovej poplatník proč FGR když je přesvědčená a smyslu projektu nefinancuje tu motorku sama partnerem totiž není MPO ale 10 000 000 lidí této země z keré utíkají lekaři a sestry pač není na jejich platy mosty nám padaj na hlavu silnice sou děravé že budem moct jezdit jen na crf k čemu nám všem bude zaprášený neprodejný FGR který na sebe nikdy nevydělá doufám že ten kdo na mpo na to poslal prachy příde aspoň vo praci když už tydle lidi nezavíráme jako to dělaj v USA

na motorkám jezdim 25 let a tleskám a klanim se každýmu kdo investuje čas a VLASTNÍ peníze do něčeho čemu věří takže pánům z MPO jednoznačně Rv je to v tomhle státě 1000krát vobehraná taškařice

0/0
21.12.2010 21:42

islandan

Během svého vývoje

byl člověk vychován k tichu. Nanejvýš slyšel řev medvěda nebo rachot hromu. Takže pokud takováhle motorka bude mít patřičně utlumený zvuk, tak proč ne. Jde jen o to, aby na takovou motorku uživatel měl - finančně, ale i svým uměním a fyzičkou. Jinak se brzy zabije.

0/0
14.11.2010 11:36

barbud o

Mám 30 let staré fotky ...

... české motorky s motorem z T613 ...

0/0
31.8.2010 15:52

Overball

vypadá to pěkně

váha taky ujde. Fandím a držím palceR^

0/0
25.8.2010 9:58

Dr.Ozd

200Nm?

Tak to bude potřeba na tom jezdit docela opatrně,jinak ta zadní guma bude po 2 tisících na výměnu.To by chtělo šunku aspoň jako na Rocketu,což podle snímků asi nehrozí.Ale s tou to zase nepůjde do zatáček,takže celkově to vidím na nesmysl pro pár exhibicionistů.

0/0
24.8.2010 19:06

t.a.d.y.d.a

Re: 200Nm?

Po silnicích se pohybují vozidla s přepočtem na váhu mnohem výkonější. Pokud bys měl přezouvat po 2tis. km, tak by tě to rychle omrzelo. U nás se říká, že "ťápeš zemákovicu". Jsou snad lidé na choperech s motorem 2lt. snobové? Mají ohoblovanou gumu na slik? Často stačí tak málo, aby člověk prozradil své IQ dnešního data.

0/0
27.8.2010 16:41

lukinoo

vypadá to jak kroska

0/0
24.8.2010 18:43

JeFFik

furt to tu říkají

objem ničím nenahradíš! Motůrek do Bedovi sekačky!

0/0
24.8.2010 17:14

islandan

Je to fajn.

Další sebevražedný nástroj na (našich) silnicích.

0/0
24.8.2010 9:59

mikookim

Re: Je to fajn.

v rukou dusevne chorého je zbran i kolo, ale to jistě víte

0/0
24.8.2010 14:29

tzn

6 valcu je malo

Musi mit minimalne 12 a vykon tak 800 PS. Fetisisti to zaplati. Tohle uz snad neni normalni. Kde s tim vehiklem chcete jezdit?

0/0
24.8.2010 9:54

1000mb

Re: 6 valcu je malo

O co jde?6-ti válce se už dělaly v 70.letech?Seděl jsem na Bebelli 750,6-ti vál a to je úžasná motorka.Rok 1978

0/0
24.8.2010 10:53

vincenzo

Re: 6 valcu je malo

Koukám,že tomu prd rozumíš a rozhled tak max,že má motorka 1000ccm.  Ale,že se dělají i 8L (8000ccm) i naftový,to asi už ne.

0/0
24.8.2010 12:41

mikookim

Re: 6 valcu je malo

k cemu je v autě 6 nebo 8 válců kdžy stačí 4 případně 3 ? zkuste si projet 3válec, 4válec 6 válec a 8 válec a uvidíte proč víc válců stojí za to, u motorky to je prostě technika a něco bavíc oproti jiné výrobě

0/0
24.8.2010 14:31

bitkar

Re: 6 valcu je malo

spis me zarazi takovej objem... to chapu tak maximalne u chopperu.

0/0
25.8.2010 10:34

A22

to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

to je teda hustej krumpl - největší "výhoda" bude zřejmě obří spotřeba

0/0
24.8.2010 9:52

nnyky

Re: to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

No, pro socky na ježdění do rachoty to asi nebude ;-)

0/0
24.8.2010 10:08

1000mb

Re: to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

A proč by to mělo při normální svižný jízdě chlastat,když to bude točit pár tisíc a budeš jen vrkat o plyn?

0/0
24.8.2010 10:59

mikookim

Re: to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

nejd eo to kolik Nm nebo koní to má ale od kolika otáček jich lze využít- ale chápu že rýpnout si je české

0/0
24.8.2010 14:33

A22

Re: to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

jako, že u motorky je důležité, aby táhla vocpodu? Tak to potom jo EU

0/0
24.8.2010 15:16

Pjotr_Pjotrovic

Re: to nemá ani 100 Nm z litru a dokonce ani 100 koní z litru?

No budete se asi divit, ale i mezi motorkáři jsou lidi, kteří mají raději, aby to táhlo "vocpodu" a nemuseli hledat potřebný výkon a krouťák někde při ječících 13 000 otáčkách.

0/0
24.8.2010 17:10

sambacoal

Držím palce

Jen tak dále,přeji Vám,at máte s motorkou takové výsledky jako s vaší 125 na závodech. Když jsem koukal na závody v Brně ,byl jsem rád,že se tam o Vaší motorce zmínili , je jen škoda, že motorka nedojela,a že se tím nezviditelnila.

0/0
24.8.2010 9:34

mikookim

Re: Držím palce

ano ano kéž by bylo v zájmu nového vedeni např jawa začít takto dělat motorky

0/0
24.8.2010 14:35

computer

Krásný technický kousek.

Držím palce, aby byl projekt úspěšný. Je vidět, že český um a technická dovednost ještě u nás nevymřela. Jen tak dál.

0/0
24.8.2010 8:51

Hynek Vilém Jarmila reloaded

proč jsou ty současný motorky tak hnusný?

Ten design motorek a lá kyborg mě teda fakt nebere, přijde mi to odporný. Ale každý zboží má svýho kupce. Jen to nechápu, neodsuzuju. Asi jsem už starej. :-/

0/0
24.8.2010 8:37

Atomike

Re: proč jsou ty současný motorky tak hnusný?

Proto si radši koupim Triumph Rocket, kterej vypadá jako motorka.

0/0
24.8.2010 8:42

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: proč jsou ty současný motorky tak hnusný?

Jo Triumphy jsou krásný, jám mám XJR a taky se za ní nestydím. I když má jen 110 koníků. :-P

0/0
24.8.2010 10:07

kníže Sternenhoch

Re: proč jsou ty současný motorky tak hnusný?

každá doba má svůj desing a materiály.nemůžou motorky vypadat 50let stejně,i když tenkrát byly asi nejhezčí jawa 500ohc,nortony,zetky,indiáni..........

0/0
24.8.2010 8:43

mikookim

Re: proč jsou ty současný motorky tak hnusný?

já ten cyborg design beru jako podtrhnutí samotné techniky- a kdoví co třeba příjde po tomto stroji za další design pro samotný motor- dokažu si to představit v nečem ala cestovní koráb jako jsou honda goldwing apod.

0/0
24.8.2010 14:37

vetrník, pán prdů

Proč tak velký obsah a tak malej výkon?

0/0
24.8.2010 8:35

1000mb

Re: Proč tak velký obsah a tak malej výkon?

Neznám gumu,která by přenesla na silnici třeba 300 kobyl a vydržela aspoň 2-3 tisíce km

0/0
24.8.2010 10:52

mikookim

Re: Proč tak velký obsah a tak malej výkon?

tak nelze porovnat vykon na motorce a na aute- tento motor potahne max 150 kg takže vzhledem k váze motorky to bude uz tak dost- v autě kde ten motor tahá 1-2 tuny ten vykon bude volnější

0/0
24.8.2010 14:43

________________________________

redaktor od koní

Když uvádíte výkon v historických koních namísto platných jednotek SI, kterou jsou (kilo)watty, buďte prosím důslední a přepočítejte i hmotnost z kilogramů na vídeňské centy.

0/0
24.8.2010 8:04

590130

Re: redaktor od koní

Motorka. Koně. Kdo by se mazal s pitomým SI systémem.

0/0
24.8.2010 8:11

kníže Sternenhoch

Re: redaktor od koní

u motorek se většinou bavíme v koních

0/0
24.8.2010 8:34

________________________________

Re: redaktor od koní

To mi přijde dost hloupé - výkon něčeho tak průmyslově technického jako motorky srovnávat s výkonem zapomenutého a dnes bezvýznamného zvířete, na kterém mnoho motorkářů stejně v životě nejelo.

0/0
24.8.2010 10:35

1000mb

Re: redaktor od koní

Prostě u motorek se řeší,kolik to má kobyl,tak se v tom nerejpej,když to nechápeš.

0/0
24.8.2010 11:00

Škubi

Re: redaktor od koní

1 koňská síla je průměrný výkon koně, který pracuje po celý den - při dostizích má kůň výkon i 12,5 koňské síly... Máš v tom alespoň zmatek :-DD

0/0
24.8.2010 12:58

Atomike

Re: redaktor od koní

Protože by to nevypadala tak majestátně, kdyby napsal hodnotu cca na 2/3 tohohle čísla.

0/0
24.8.2010 8:41

pefben2

Re: redaktor od koní

řekl bych, že u koní každý motorkář ví, vo co gou. U vcídeňských centů těžko. :-/Rv

0/0
24.8.2010 8:52

Gilth

Re: redaktor od koní

Kilowatty si reste ve svym inzenyrskym krouzku, muzete si zahrat treba nejaky ten SI scrable... Delam v "autech" a muzu vam garantovat ze 8 lidi z 10 nevi co to kilowatt je. "Kone" jsou jednotka pro sirokou verejnost, stejne jako clanek na Idnes...

0/0
24.8.2010 9:07

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: redaktor od koní

Přesně tak. Lidi holt pořád říkaj "Kolik vážíš?" a ne "Jakou máš hmotnost.?" - to by se jeden vzteknul.

0/0
24.8.2010 10:09

________________________________

Re: redaktor od koní

Ovšem vývoj by neměl jít cestou přizpůsobování blbcům. :-P Pokud 8 z 10 neví, snažím se o osvětu.

0/0
24.8.2010 10:28

1000mb

Re: redaktor od koní

Největší blb seš tady ty,když nechápeš,že nikoho od motorek kw nezajímaj,inženýre.Stejně jako třeba v Anglii,tam je zajímá jen HP a nic jinýho

0/0
24.8.2010 11:04

________________________________

Re: redaktor od koní

Tak Anglie. Porovnáváte (v ČR) rychlosti motorek v mph?

0/0
24.8.2010 11:17

1000mb

Re: redaktor od koní

Ach jo,zkuste si to přečíst ještě jednou a pomalu,když vám to mozek nebere.Jestli ta čára místo nicku zobrazuje vaší mozkovou aktivitu,tak se vůbec nedivím:-P

0/0
24.8.2010 11:50

________________________________

Re: redaktor od koní

To je hezký flame. :-P

0/0
24.8.2010 11:56

papas

Re: redaktor od koní

v kilovatech měřej elektrikáři ty pako

0/0
28.8.2010 9:20

Danny_Kay

Rekl bych...

...ze takovou motorku mohl uz davno postavit kdekdo (tedy kdejaky vyrobce motocyklu). Jedinym duvodem, proc to neudelal je,ze to proste nema smysl. Totez plati o tom americkem projektu - dvoumotorove auto s vykonem 2000 koni, co ma jet 483km/h a ma mit udajne 2700Nm, coz teda povazuji za holy nesmysl. Japonsti architekti spocitali, ze lze postavit konstrukcne bezpecny mrakodrap az do vysky 1.5 km. Samozrejme se takove mrakodrapy nikde nestavi, protoze to prave nema smysl. Nicmene taky je fakt, ze drive ci pozdeji se o to nekdo pokusi a zcela jiste to nebude v Evrope nebo USA, protoze Evropane a Americane jsou preci jen o neco racionalnejsi nez trteba Arabove, jejichz jedinym cilem je delani efektu a ohromovani druhych.

0/0
24.8.2010 7:55

kníže Sternenhoch

Re: Rekl bych...

to ste si jistě myslel i u motorek s obsahem větším jak 1600kubíků a kolik jich jezdí

0/0
24.8.2010 8:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.