Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen by měl rád v harému Alfu Romeo, Fiat ji nechce pustit

Německý koncern Volkswagen už skoupil vše co se dalo ve svém okolí. Německou fortelnost se ale snaží také trochu zjemnit. Oblíbeným loveckým revírem je v posledních letech Itálie. Teď prý krouží kolem legendární Alfy Romeo. Italská značka letos slaví století existence, moc se jí ale v posledních letech nedařilo. Poslední šancí je nový model Giulietta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xfilesbrno

pro nýmanda

už vím, cloumá s Tebou puberta(zastydlá), nic nemáš, nic nejsi, nic neumíš..to bude vono, Tebe žere závist,že jo?;-D o autech asi nevíš nic, určitě jezdíš jen MHD, nebo na kole, vysedáváš na netu a nudíš se.. běž se raději vzdělávat, ať z tebe něco pořádnýho je, takhle jsi jen směšný až k pláči.. mám z tebe akorát tak srandu..:-)

0/0
2.9.2010 16:48

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: pro nýmanda

Hezky ses otituloval ;-D:-P Popsal ses tu parádně, lépe bych to nezvládl ;-D:-P Když teda nejsi z Brna, odkud pocházejí vidle tvého ražení? :-):-P

0/0
2.9.2010 16:53

xfilesbrno

Re: pro nýmanda

ano na rozdíl od tebe nějaký ten titul mám, ale vzhledem k tomu, že se vyjadřuješ jako plebs, asi budeš nízkého původu.. tudíž není o čem s tebou diskutovat, kde kromě nadávky není argument, je jakákoli polemika zhola zbytečná..

0/0
2.9.2010 19:25

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: pro nýmanda

No je pravda, že tvé rodině prvoku se nikdo nevyrovná :-P Titul ti samozřejmě všichni věříme a závidíme ;-D:-P

0/0
2.9.2010 19:45

xfilesbrno

Re: pro nýmanda

cože vy už jste ve zvláštní škole brali prvoky? to je úspěch, co? po kolikáté už jsi v osmé třídě??;-D;-D;-D

0/0
2.9.2010 21:04

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: pro nýmanda

Nesmíš to brát podle sebe, ne každý touží po "titulu" ze zvláštní školy jako ty 8-o:-P

0/0
2.9.2010 21:42

xfilesbrno

a pád říše Římské znáte?

jj jen ať koncern nakupuje, stejně jim to nakonec zlomí vaz... a nebude to dlouho trvat...

0/0
28.8.2010 17:01

Centurion

Je konec

Já bych se o Alfu nebál, protože vlastně už stejně skončila sama. Jak můžete číst ve článku, skončila výroba GT (které mám s benzínovým dvoulitrem JTS - nádhera) a blíží se konec Brery a Spidera, tedy asi brzy i 159ky. Co bude následovat poté je naprostý mainstream, jen s trochu lepším a osobitějším designem - tedy Giulietta a MiTo. Ještě než něco řeknete - oběma jsem se svezl - je to typické sportovnější auto současnosti - na papíře vysoký výkon (155k) ale v reálu superultra přeplňovaný minimotor s počátečním zátahem, po kterém následuje prázdno a přeřazení za řevu - elegance Alfy Romeo je tytam.

Předzvěstí už bylo zavření továrny v Arese a konec výroby šestiválců inženýra Bussa (2007). Od té doby se do Alfy dávají šestiválce od GM a vše jde do kytek. Pokud máte někdo peníze, kupte si jednu z posledních Brer nebo GT - bude to jedna z posledních Alf Romeo...;-(

0/0
28.8.2010 15:05

JeFFik

Re: Je konec

Asi na těch tvý posledních mohykánech bylo něco špatně, když neuživí fabriku.

0/0
28.8.2010 19:17

Centurion

Re: Je konec

Nebo bylo něco špatně na lidech, kteří před nimi dali přednost BMW, VW nebo Audi kvůli špatné pověsti italských aut...

0/0
29.8.2010 11:27

Arth-

Re: Je konec

Nebylo na nich spatne nic... byla moc dobra = moc draha.

Dneska nikdo nechce dobry auto... protoze se stejne nakonec vsichni plizime po primestskych dalnicich... :-(

0/0
31.8.2010 22:14

JeFFik

Re: Je konec

Porsche a Ferrari je ještě lepší a ještě dražší a neslyšel jsem, že by krachovaly

0/0
31.8.2010 23:05

Arth-

Re: Je konec

Jinak si dovolim lehce nesouhlasit: taky jsem zkousel nekolik ruznych novych Alf - a nesmis se hnat za formalne vysokym vykonem... MITO s Multiairem bez turba jede moc hezky... a Giuliettu se 120 koněma si koupim... jede krasne, s eleganci... a tak nejak samozrejmne...

;-)

0/0
31.8.2010 22:17

Škubi

koncern VW

bude vyrábět Alfy?? To je jako dát do Ferrari diesel!! Jistí lidé tady to asi nebudou chtít slyšet, ale AR přijde o duši - o tu část své existence, která vás tady rozděluje na dva nesmiřitelné tábory. Je jako žena - krásná a náročná :-)

V jednom článku v časopise SPEED to vystihli naprosto přesně: je to vůz, který vám budou kamarádi závidět, ale vaše milenka ho bude nenávidět...

0/0
27.8.2010 23:41

Škubi

Re: koncern VW

Jo, ještě k pověstné spolehlivosti VW - měl jsem VW Golfa (III) 1.6l a eletrika na motoru se tam sra*a takovým způsobem, že mě to po dvou letech přestalo bavit... Bylo to jen jedno auto od této značky, které jsem měl k dispozici a už si od tohoto výrobce nikdy nic nekoupím (přemýšlím stejně jako TTRX, jednou špatně, pořád špatně)

0/0
27.8.2010 23:45

Centurion

Re: koncern VW

co se navíc týče Alf Romeo a elektroniky, tak většina modelů má elektroniku od firmy Bosch - tedy němců...

0/0
28.8.2010 14:56

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: koncern VW

No tak zrovna ta 1.6. s 55 kw byl tak technicky nenáročnej motor, že případnou závadu by ti opravil kdejakej garážník .. :-):-P

0/0
28.8.2010 18:25

JeFFik

Re: koncern VW - Nr.1

nemáš kupovat starý šunty s třikrát stočeným tachometrem....

0/0
28.8.2010 19:22

xfilesbrno

Re: koncern VW - Nr.1

to víš, každýmu není 19 jako tobě, nemusíme si jako ty, půjčovat otcovu Fabii... ;-D;-D

0/0
28.8.2010 21:07

JeFFik

Re: koncern VW - Nr.1

Tak to ses netrefil. Chlapče vsadím se, že když jsem končil VŠ, tak ty sis hrál v uhláku na havíře.

0/0
30.8.2010 17:21

xfilesbrno

Re: koncern VW - Nr.1

v tom případě bys měl mít aspoň nějakej rozum;-DRv

0/0
31.8.2010 16:09

JeFFik

Re: koncern VW - Nr.1

mě stačí, když ty jsi Ynteligetní.....

0/0
31.8.2010 23:12

xfilesbrno

Re: koncern VW - Nr.1

bavíš mě, Jeffik, TRX, ukrutnej nýmand, samí experti, ale ty jsi aspoň vychovanej a máš sem tam i odborný názor.. :-(

0/0
2.9.2010 19:27

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: koncern VW - Nr.1

Jseš tvrďák, fakt . . :-P

0/0
2.9.2010 19:53

xfilesbrno

Re: koncern VW - Nr.1

máš pravdu Alfa není pro Tebe, ani 1:72..;-D;-D

0/0
2.9.2010 21:12

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: koncern VW - Nr.1

Už sis slepil poslední model z Abíčka? :-P

0/0
2.9.2010 21:45

Hroznej_puberťák

Nakonec je to fuk

... stejně všechny auta, co kdy za něco stály, se už nevyráběj, takže už ani není co zkazit :-P

0/0
27.8.2010 10:48

TTRX

Re: Nakonec je to fuk

Ještě přidej torchu slz a sentimentality R^

0/0
27.8.2010 12:44

Hroznej_puberťák

Re: Nakonec je to fuk

Mně je to z hlediska aut samotných celkem fuk, pokud bych měl nad něčím ronit slzy, tak spíš nad tím, že nemám dostatečné prostory a prostředky na to, abych mohl nějaké starší klenoty nakřečkovat a uskladnit na pozdější renovaci... resp. spíše prostory a priority, člověk si vždycky musí něco vybrat.

0/0
27.8.2010 12:57

TTRX

Re: Nakonec je to fuk

Já myslím že jso uto nesmysly...pěkná auta se dělala a dělají dodnes

0/0
27.8.2010 17:29

ukrutnej_kritik_niemandu

Re: Nakonec je to fuk

;-D

0/0
27.8.2010 18:38

xfilesbrno

Re: Nakonec je to fuk

nějaký konkrétní příklad skutečně pěknýho auta?:-)

0/0
28.8.2010 16:19

Alf11

Re: Nakonec je to fuk

MB 124 v naftě R^

0/0
30.8.2010 9:55

xfilesbrno

Re: Nakonec je to fuk

nějaké fakt pěkné auto dnes vyráběné? ps: ani medvěd 124 plasťák není vyloženě pěkný auto..

0/0
31.8.2010 16:11

Hroznej_puberťák

Re: Nakonec je to fuk

Otázka byla na dnešní křápy, co se ještě dělaj, a když už, mohl jsi napsat aspoň W115 :-P

0/0
31.8.2010 16:15

xfilesbrno

Re: Nakonec je to fuk

a to zasejc jo... nebo Jaguar E-type...;-)

0/0
31.8.2010 16:21

Hroznej_puberťák

Re: Nakonec je to fuk

Jagy jsou docela mimo mě, ale před časem jsem koukal, co se známému podařilo vyhrabat někde u někoho ve stodole. A ani to nebylo za moc, až se někdy dohrabu k nějakým prostorám, kam to půjde dávat, asi tam i nějaký Jag nakonec skončí... Jinak kdysi jsem měl F128SC, taková milá hračička na renovaci, a když mě někdy před dvěma lety napadlo, že bych si to mohl zopakovat a zkusit zase nějaký takový kousek zrenovovat, už jsem nenašel rozumně použitelný polotovar, všechno tak zoufale zoufalé zpraseniny, že už z toho nemělo cenu nic dělat. Možná zkusím sehnat aspoň Rko, dokud ještě použitelné existují. Chtěl bych RTO, ale to je absolutně mimo moje možnosti, leda vyhrát 100M ve Sportce a nedělat nic jiného...

0/0
31.8.2010 23:09

pekelný dědek

experti

Tady je zase expertů co měli Alfu......nebo snad kámoš říkal,že měl kámoše co měl Alfu?

0/0
26.8.2010 23:55

TTRX

Re: experti

Tak poku dobře čtu asi jedin kdo píše že měl alfu a už jí nechce jsem já.

0/0
27.8.2010 10:25

pepela

Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

proc Cesi ji nekupuji8-o

0/0
26.8.2010 13:23

honza - octavia

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

protoze neni spolehliva az ziska spolehlivost a kvalitu od VW tak to bude take jine.......

0/0
26.8.2010 14:12

Ahasver

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

Alfa rozhodně je spolehlivá, jen je trochu náročnější na údržbu i na obsluhu. Pokud by snad měla získat "spolehlivost" a "kvalitu" od VW, cuore sportivo takovou příhodu neustojí :-(

0/0
26.8.2010 14:22

TTRX

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

Hodil by ses do politika...odpověd alfa je spolehlivá jen náročnější na údržbu a obsluhu je skutečně perla R^ 

0/0
26.8.2010 14:29

TTRX

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

politiky

0/0
26.8.2010 14:30

Ahasver

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

Nestraš :-) Ale vždyť to tak je, např. podčtvercové Twin-spark motory mají výrazně vyšší nároky na olej než průměrný (vw) motor a taky ho mnohem víc žerou. A je to vlastnost, ne chyba. Uživatel, který se spolehne jen na intervaly servisních prohlídek tak svou Alfu zničí velmi pravděpodobně tak nějak okolo konce záruky.

0/0
26.8.2010 14:42

TTRX

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

Twins spark jsme právě měli...a jeho ukrutná spotřeba oleje mi přijde jako chyba či nedokonalost. Doléval jse maž litr oleje na 5tis km

0/0
26.8.2010 15:06

Ahasver

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

To je dané konstrukcí motoru, díky tomu podčtverci a vyšším provozním otáčkám jsou větší vůle a vůbec je ten motor na olej mnohem náročnější.

Měl jsem kdysi to potěšení s - bohužel jen půjčenými - 164 2.0TS a 75 1.8TS, obě žraly oleje ještě o trochu víc, ale zvlášť ta druhá byl naprosto neskutečnej zážitek z jízdy a za ty "vícenáklady" i pozornost to rozhodně stálo :-)

0/0
26.8.2010 15:42

TTRX

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

Pořád nechápu když to konkurence umí přinejmenším stejně a bez mamutí spotřeby oleje...kde je ta výhoda

0/0
26.8.2010 19:16

Darth.V

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

.. asi v požitku z jízdy. Prostě někdo nepozná rozdíl mezi jízdou v Matizu a Škodovce .. notabene kdyby měli stejný motor . Prostě to jede , zatáčí brzdí ... doprav tě to z A do B  ale takové auta jako Alfa .. a dříve i Lancia  tě při tom ještě potěší ;-)

0/0
26.8.2010 23:36

JeFFik

Re: Kdyz Alfa je tak moc zajimava pro VW

a ještě jsi zapomněl dodat něco v tom smyslu, že to auto má DUŠI! Ale netáhne prostě vocpodu, takže je skoro na nic s tou spotřebou oleje v podstatě smrdí skoro jako Wartburg. ;-)

0/0
27.8.2010 0:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.