- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už vím, cloumá s Tebou puberta(zastydlá), nic nemáš, nic nejsi, nic neumíš..to bude vono, Tebe žere závist,že jo? o autech asi nevíš nic, určitě jezdíš jen MHD, nebo na kole, vysedáváš na netu a nudíš se.. běž se raději vzdělávat, ať z tebe něco pořádnýho je, takhle jsi jen směšný až k pláči.. mám z tebe akorát tak srandu..
Hezky ses otituloval Popsal ses tu parádně, lépe bych to nezvládl Když teda nejsi z Brna, odkud pocházejí vidle tvého ražení?
jj jen ať koncern nakupuje, stejně jim to nakonec zlomí vaz... a nebude to dlouho trvat...
Já bych se o Alfu nebál, protože vlastně už stejně skončila sama. Jak můžete číst ve článku, skončila výroba GT (které mám s benzínovým dvoulitrem JTS - nádhera) a blíží se konec Brery a Spidera, tedy asi brzy i 159ky. Co bude následovat poté je naprostý mainstream, jen s trochu lepším a osobitějším designem - tedy Giulietta a MiTo. Ještě než něco řeknete - oběma jsem se svezl - je to typické sportovnější auto současnosti - na papíře vysoký výkon (155k) ale v reálu superultra přeplňovaný minimotor s počátečním zátahem, po kterém následuje prázdno a přeřazení za řevu - elegance Alfy Romeo je tytam.
Předzvěstí už bylo zavření továrny v Arese a konec výroby šestiválců inženýra Bussa (2007). Od té doby se do Alfy dávají šestiválce od GM a vše jde do kytek. Pokud máte někdo peníze, kupte si jednu z posledních Brer nebo GT - bude to jedna z posledních Alf Romeo...
Asi na těch tvý posledních mohykánech bylo něco špatně, když neuživí fabriku.
bude vyrábět Alfy?? To je jako dát do Ferrari diesel!! Jistí lidé tady to asi nebudou chtít slyšet, ale AR přijde o duši - o tu část své existence, která vás tady rozděluje na dva nesmiřitelné tábory. Je jako žena - krásná a náročná :-)
V jednom článku v časopise SPEED to vystihli naprosto přesně: je to vůz, který vám budou kamarádi závidět, ale vaše milenka ho bude nenávidět...
Jo, ještě k pověstné spolehlivosti VW - měl jsem VW Golfa (III) 1.6l a eletrika na motoru se tam sra*a takovým způsobem, že mě to po dvou letech přestalo bavit... Bylo to jen jedno auto od této značky, které jsem měl k dispozici a už si od tohoto výrobce nikdy nic nekoupím (přemýšlím stejně jako TTRX, jednou špatně, pořád špatně)
... stejně všechny auta, co kdy za něco stály, se už nevyráběj, takže už ani není co zkazit
Tady je zase expertů co měli Alfu......nebo snad kámoš říkal,že měl kámoše co měl Alfu?
Tak poku dobře čtu asi jedin kdo píše že měl alfu a už jí nechce jsem já.
protoze neni spolehliva az ziska spolehlivost a kvalitu od VW tak to bude take jine.......
Před cca 40ti lety vzniklo Porsche 911. To auto je pojem mezi sportovními a supersportovními vozy. Nedá se říct, že je nejlepší. Ale patří ke špičce. Jenže když se někdo orientuje na takhle úzkej segment trhu tak logicky je závislej na tom, kolik lidí o tenhle specifickej produkt má zájem. Vůbec mu nepomůžou řeči o tradici, zkušenostech a závodních úspěších. Pomůže mu OBRAT a ZISK. Kdyby každý internetový diskutér píšící o tradici Porsche s plochým 6válcovým benzínovým motorem vzadu koupil jedno nové auto, tak tu nemusíme mít Panameru nebo Cayenna
Takže. Vy všichní co tu hájíte samostatnost Alfy Romeo...pod křídly Fiatu. Běžte si koupit to úžasné italské auto. Bude v zisku a nebude se muste poohlížet po novém bohatém vlastníkovi
treba krasna auta alfaromeo zacnou byt i spolehliva.......
Bože chraň nás od všeho zlého, jestli VW koupí Ducati...