Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Objevitel čtyřdveřových kupé je tu nanovo. Mercedes CLS má premiéru

Mercedes si na autosalon do Paříže připravil novinku v podobě nové generace ladného čtyřdveřového kupé CLS. Movití zájemci se mohou těšit na luxusní interiér a několik technických vychytávek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mcsoap

Můj názor

Já vím, že to není combi scout, takže vlastně šmejd, ale prostě se mi to líbí! A teď do mě!

0/0
12.10.2010 12:28

stefi_ul

Re: Můj názor

JJ, je to hezkej mazlik. Urcenej ale k pohodlny jizde a ne k vozeni rodiny na chalupu s nakladem uhli a drivi :-) Na to fakt staci scout, ale i to je povedeny.

0/0
13.10.2010 7:55

Martin138

nevypadá špatně, ale

mercedesa už raději ne. Po zkušenosti s reznoucí a neustálými problémy provázející masařkou automobilka u mě hodně ztratila. Už raději ne děkuji

0/0
11.10.2010 11:32

ROSES_LIVE_RESURRECTION

Re: nevypadá špatně, ale

nesmis kupovat 20 let stara auta !!

0/0
11.10.2010 12:19

stefi_ul

Re: nevypadá špatně, ale

R^R^R^

0/0
13.10.2010 7:43

stefi_ul

Re: nevypadá špatně, ale

Kamarad ma medaku nekolik, nejake starsi koupil zanovni a ma dva novy combiky CL a  jednoho Eckovyho sedana a naprosta spokojenost. Rez, ani nic takovyho tam nema. Najezdi s nima pres 50k rocne uplne suse a  ne vzdycky je parkuje v garazi. Jo a mel i VITO, nez si ho nekdo vypujcil, ale zapomel rict, k jakemu ucelu a kdy ho vrati.

Pravidelny servis a udrzba a vse v pohode. Jo a je nekurak a celkem poradnik, takze auto ma znamky jen opotrebeni umerne tem najetym kolem 200-250k na kazdym aute.

Ano, vidam obcas spoluobcany jedouci si pro davky v mercedesech a maji znamky rezu, jenze to je taky kategorie aut kolem roku 1990+- a o nejaky pravidelny udrzbe se asi moc bavit nebudeme...

0/0
13.10.2010 7:52

Paní Semtamťuková

Re: nevypadá špatně, ale

Mám éčko a naprostá spokojenost. Doporučuji něco novějšího a budete spokojen.R^

0/0
4.1.2011 11:03

truthspeaker

jak to má čtyři dveře, není to kupé

ať se o tom tvrdí cokoliv. Další dveře totiž znamenají větší celkovou délku, zásadní zkrácení předních dveří a ejhle, máme tu sedan jak vyšitý, který má jen míň místa nad zadníma sedačkama. Kdo musí mít čtyři dveře, nemůže mít kupé, bez ohledu na to jak moc by to ten malý chlapec uvnitř chtěl. Tečka.

To máte jako u A5ky. Dejde vedle sebe pravou A5 kupé a pak tu hrůzu A5 Sportback a pochopíte :-(

0/0
11.10.2010 7:29

FastDriver

Re: jak to má čtyři dveře, není to kupé

R^R^R^

0/0
11.10.2010 7:43

radik

Re: jak to má čtyři dveře, není to kupé

R^

0/0
11.10.2010 14:21

praptak

Re: jak to má čtyři dveře, není to kupé

Až na to, že A5 je spíše liftback na základě A4.

0/0
11.3.2011 22:34

kritik hlupáků

Re: jak to má čtyři dveře, není to kupé

A5 je mrdka

0/0
18.3.2011 23:16

HudsonStan

jednotky

Nemohli byste udávat hodnoty ve standardních jednotkách? Proč v dnešní době přepočítávat výkon na zvířata?

0/0
11.10.2010 6:08

pokladník

Re: jednotky

výkon je veličina

číslo je hodnota

k a kW jsou jednotky

Když tak ostře vyjíždíš, uprav si terminologii.

0/0
11.10.2010 6:22

truthspeaker

Re: jednotky

? kde je problém

0/0
11.10.2010 7:20

JeFFik

Re: jednotky

....že hodnota jednotka není totéž ;-)

0/0
11.3.2011 22:48

Škubi

Re: jednotky

1 špičkový dostihový kůň může při závodě mít výkon i 26 koňských sil, jen pro zajímavost... Automobilky jako Ferrari, Lamborghini, Aston Martin také používají koně častěji než kilovaty, asi folklor - na kW se hraje jen v koncernu VW (takže si to Lambo škrtněte ;-) )

0/0
11.10.2010 8:46

radik

Re: jednotky

Odkdy koňská síla neni jednotka pro měření výkonu? ;-D

0/0
11.10.2010 14:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.