Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Koenigsegg Agera vyzve nejrychlejší auta na světě, bude mít 910 koní

Švédský výrobce superaut Koenigsegg připravuje svůj nový model. Koncepčně vychází ze současného CCX, který je jako jeden z mála vozů schopen se svou rychlostí vyrovnat či přiblížit Bugatti Veyron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel.61

.

Starsi model z r.2005 stoji pouhych 235 000 liber,mohl by mi nekdo pujcit?

0/0
24.9.2010 20:18

kagemusha

krása...

Nevíte někdo - bude to i v kombíku?[>-] Za ty prachy...

0/0
24.9.2010 17:29

kagemusha

krása...

Nevíte někdo - bude to i v kombíku?[>-]

0/0
24.9.2010 17:28

mcsoap

Pěkný

Má to tažný? A kam dám ledky?

0/0
24.9.2010 14:44

vtech

pekne

sice na nic, ale pekne

0/0
24.9.2010 13:35

Tryskomys Muf

No, designove

No, designove je to pekne, lepsi nez ruzne Veyrony, a vetsina Ferrari ci Lamborghini. I kdyz je pravda, ze neni tak smrncovni jako posledni Fabia :-).

0/0
24.9.2010 13:14

Honx

Re: No, designove

A navíc je to na benzín - každý opravdový čech a vlastenec přece ví že správný sporťák musí být na naftu ;-)

0/0
24.9.2010 13:29

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: No, designove

Ty jo, nezacinej znova, bitka benzin x nafta obden staci :-D

0/0
24.9.2010 13:42

JeFFik

Re: No, designove

Nj čekal jsem, že někdo určitě do této kategorie přimíchá Škodovku. R^

0/0
24.9.2010 14:41

Tryskomys Muf

Re: No, designove

Auto jako auto, a design Fabie se skutecne povedl :-).

0/0
24.9.2010 18:04

radik

Re: No, designove

;-D

0/0
29.9.2010 9:26

starej Brůna

Ohánět se rychlostmi je na nic

dokud nebudou využitelné v běžném provozu nebo na závodech. To není a ještě dlouho nebude možné, takže na pokoukání nebo raritka do sbírky hezké ale jinak neekologické, drahé, nepraktické.

0/0
24.9.2010 11:02

damianx

Re: Ohánět se rychlostmi je na nic

Nepraktické je to jen pro člověka,který si to nemůže dovolit.

0/0
24.9.2010 13:28

Honx

Re: Ohánět se rychlostmi je na nic

Praktické to nebude nikdy, stejně jako se nikdy nebo jezdit rychlostmi 400 km/hod. Ale takovéhle vozy se přece nekupují proto jak jsou praktické nebo jak velký mají kufr ;-)

0/0
24.9.2010 13:30

JeFFik

Re: Ohánět se rychlostmi je na nic

Proč nepraktické? Od semaforu k semaforu se to stihne rozjet na 200 a zase zastavit!

0/0
24.9.2010 14:44

Homer _1

Re: Ohánět se rychlostmi je na nic

A spálí benzínu jako Fabka na cestě z Prahy do Brna a zpátky... :-P

0/0
25.9.2010 13:29

kníže Sternenhoch

veyron a 407km/h

http://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o

0/0
24.9.2010 10:31

neurol23

to je ale hnusny auto

vykonove asi dobry, ale vzhledove teda peknej hnus :-)

0/0
24.9.2010 10:15

kníže Sternenhoch

Re: to je ale hnusny auto

tak si ho nekupuj;-D

0/0
24.9.2010 10:27

Danny_Kay

Re: to je ale hnusny auto

Mozna...ale treba Bugatti Veyron na tom neni o nic lip...;-)

0/0
24.9.2010 10:38

JeFFik

Re: to je ale hnusny auto

jasně, vaše kcháry (pokud vůbec nějaký máte) jsou mnohem mnohem hezčí ;-D;-D;-D

0/0
24.9.2010 10:45

iuos

hmm

nejsou argumenty, dochází na osobní útok? ;-D;-D

0/0
24.9.2010 10:50

JeFFik

Re: hmm

a jaký bys proboha chtěl argumenty? Přečti si ty příspěvky na který jsem reagoval. Ty jsou totiž plný seriozních argumentů, že?

0/0
24.9.2010 14:38

FastDriver

Re: to je ale hnusny auto

no to je především subjektivní věc. S výjimkou služebáků - darované koně - si snad každý kupuje auto, aby se mu líbílo. Nebo ty si koupíš auto a myslíš si o něm, že je hnusné? 8-o  A proto se někomu nemusí líbit třeba Veyron, jako mě :-P a i kdybych na něj měl, nekoupím si ho.

0/0
24.9.2010 10:51

Danny_Kay

Re: to je ale hnusny auto

Po strance designu ano. Coz ostatne neni takovy problem, protoze hezci nez Veyron jde kdeco...V ostatnich parametrech samozrejme Veyron kraluje...

0/0
24.9.2010 10:56

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: to je ale hnusny auto

Me se Veyron libi jak designove tak jako triumf konstrukteru. Spis me prekvapilo, jak je to malinke auto, muj kombik vedle nej vypadal jak tank.

0/0
24.9.2010 11:02

Honx

Re: to je ale hnusny auto

Veyron nemělo být nejkrásnější auto na světě. Mělo být legenda, odkazující navíc na historické Bugatti.

0/0
24.9.2010 14:03

Zla Lopata

"Jen" 390?

Teoreticky by to melo byt rychlejsi i mit vetsi akceleraci.

Kdyz to srovnam s Veyronem,  ten ma 1000 koni, tohle 900, jenze Veyron ma nejakych 1900 kg, tohle ma 1300 kg, je to o je o poznani lehci, takze by to melo taky vyrazne rychlej akcelerovat (Veyron da 100 za 2,5)

0/0
24.9.2010 9:07

tomizman

Re: "Jen" 390?

Přes 300 je stejně už jen na okruh...myslím že víc než 250 je to hazard i na volné německé dálnici.

0/0
24.9.2010 9:39

FastDriver

Re: "Jen" 390?

tak jsou i v Česku úseky, kde když je volno, tak se dá 300

0/0
24.9.2010 10:21

21century_schizoid_man

Re: "Jen" 390?

pres 300 je moc na v podstate jakykoliv okruh, u nas tak 250 :-)

0/0
24.9.2010 10:33

Jops81

Re: "Jen" 390?

v nejakem TOP GEARu, kde testovali Veyron, tak rikali, ze na rychlost 200km/h potrebuje veyron nejakych 100-200 koni (nepamatuji si presna ta cisla). Zbyvajicich 800 kobyl je uz jenom na to dostat to k te 400km/h hranici ;-D

0/0
24.9.2010 10:10

kníže Sternenhoch

Re: "Jen" 390?

nakonec z něho kapitán šnek dostal 407km/h :-)

0/0
24.9.2010 10:29

21century_schizoid_man

Re: "Jen" 390?

zas veyron je 4x4 ne? ten rozdil bude znat

0/0
24.9.2010 10:34

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: "Jen" 390?

Pohon 4x4 ma vyhodu tak do stovky, pak uz je k nicemu.

0/0
24.9.2010 10:43

21century_schizoid_man

Re: "Jen" 390?

no prave, na vysvetleni rozdilu ve zrychleni by to mohlo stacit + prevodovka (rychla u Veyronu, tady nevime)

0/0
24.9.2010 10:45

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: "Jen" 390?

Aha, ja jsem myslel, ze jsi chtel vysvetlit vyssi rychlost Veyrona. U zrychleni je to jasne.

Podle me Koenigsegg narazil na ten samy problem jako konstrukteri Bugatti. Prvni prototypy Veyronu se take pohybovaly pouze okolo 380-390 km/h i s tim vykonem cca 1050 koni. Vykon uz prilis navysit nesel, museli proto pristoupit ke kompromisum a aerodynamickym optimalizacim(ktere si asi Koenigsegg nemuze/nechce dovolit).

Stejny pripad je treba u Audi RS6, vykonu ma na cca 330 km/h, stejne je omezene na 250-280. Usetri se tak za brzdy, pneumatiky i ostatni komponenty.

0/0
24.9.2010 11:00

Jops81

mno

a ma to klimosku ? ;-D

0/0
24.9.2010 7:51

Nomad

Re: mno

Ta tam bude, ale nebude to jezdit za 4.5 litru nafty tak jako vsechny ochcavky, ktere litaji po D1 170km/h (po rovinem do kopce zvladaji pouze 150) ;-D

0/0
24.9.2010 9:42

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: mno

Pri tech 170 rozhodne nejedou za 4.5, to spis za 10-12. A 150 do kopce da jen 1.9 TDI 81kW, tech tak moc neni.:-P

0/0
24.9.2010 9:51

Petronius3

Bagatti je best

Myslím, že se vzhledově velmi inspirovali u Bugatti.

0/0
24.9.2010 0:20

Mystic_CZ

Re: Bagatti je best

I tak je to ale fešák... nebo koncept BMW je taky takovej dravec :-)

0/0
24.9.2010 6:32

iuos

hmm

v čem? Vždyť je to koenigsegg jak vyšitej

0/0
24.9.2010 8:05

radimdrv

Re: hmm

Přesně, dyť to s Bugatti nemá nic společného. Jinak co gumy? Četl jsem, jak vyvíjeli gumy pro veyron, že to nebyla žádná p.del, aby to mohlo jezdit štyry kila.

0/0
24.9.2010 8:14

iuos

hmm

nevím, já na svym escortu mám bf goodrich ;-D

0/0
24.9.2010 9:04

Drussbarb

Re: Bagatti je best

Mno Bugati na okruhu TOP GEARu rozhodne nejrychlejsi nebylo, tusim, ze i Enzo bylo rychlejsi :-)

0/0
24.9.2010 9:47

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Bagatti je best

Novy Veyron je na TG okruhu nejrychlejsi(1:16.8), stary Veyron jel za 1:18.3, Enzo ma 1:19.0.

Absolutne nejrychlejsi je Renault F1 s 59 sekundami na mokru.

0/0
24.9.2010 9:54

FastDriver

Re: Bagatti je best

co? a v čem jako? btw, koenigsegg se mi líbí rozhodně víc.

0/0
24.9.2010 10:24

Danny_Kay

Re: Bagatti je best

Ani omylem! Koenigsegg dela tenhle design s malymi obmenami uz od svych pocatku. V dobe, kdy mel Veyron obrovske potize ve vyvoji, protoze pri vysokych rychlostech "letal", byl Koenigsegg rekordman v prilnavosti k silnici bez pouziti spojleru. Tym Christiana Von Koenigsegga musi byt genialni, dokazali vyvinout vuz srovnatelny s Bugatti Veyron s nesrovnatelne nizsimi naklady, mensim tymem a vyvoj trval prakticky stejnou dobu. A mimochodem...C.K. zalozil svou firmu v pouhych 22 letech...To proste neni normalni, to je Mozart mezi automobilovymi vyvojari.

0/0
24.9.2010 10:28

hives

Re: Bagatti je best

Sice jsem ani v jednom z těch aut neseděl, ale podle různých testů zdaleka nejde o srovnatelná auta. Ono je to už poznat na jejich dost rozdílných hmotnostech. Neboli Veyron byl stavěný nejen na výkon, ale i na komfort, běžnou použitelnost a zároveň dostatečnou životnost. A to je o dost těžší splnit než když se jako u Koeniga rozhodli udělat hardcore sporťák, s kterým si třeba cestu přes Evropu narozdíl od Veyrona nedokážu představit.

0/0
25.9.2010 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.