Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč mají aerovky dvoje dveře? Může za to ženská

Nafoukat kola, doplnit olej, dotáhnout šrouby, poslechnout a seřídit motor a samozřejmě naleštit lak. Tak se chystal Václav Říha z Loun na sraz na zámek v Korozlukách u Mostu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

luban12

Na Aero 662 vzpomínám s nostalgií

Tenkrát se dělalo i do takových nejlevnějších aut čalounění v pravé kůži,"érovka" měla většinou krásnou červenou a to i v zadní části,kde byla v otvíracím kufru dvě místa pro malé děti.Taková Škodovka 422 měla kůži černou,s látkovými potahy začala až Tatra 57a Škoda  Populár někdy v roce 1936.

0/0
1.9.2010 22:26

pavel.61

Musim

Musim rict,ze se to cetlo dobreR^,ale mam malou pripominku.1,proc v [>-] maji veterany nove moderni SPZ?Vzdyt to nejde dokupy.2,kdyz tady v diskusi vzpomeli Britanii,tak veterany maji sve SPZ od sveho vyjezdu na silnici(to jen pro upresneni).3,SKODOVKY jak tady taky vzpominate v Britanii podle nejakeho pruzkumu mozna maji uz radi,ale pokud se tu rozhlizim,tak vidim na jednu skodovku(je jedno jaky model)10 000 i vice modelu.Jestli pruzkum mel probihat timto zpusobem-LIBI SE VAM PROSIM NOVA SKODA...........?ANO JE PEKNA,ALE RADSI SI KOUPIM JINOU ZNACKU,tak pak souhlasim.Je SKODOVKA oblibenejsi.

0/0
31.8.2010 12:04

semelik

Škoda druhých dveří, na dámu nastupující přes rantl

musel být určitě moc pěkný pohled. A to se tehdy nosily větší kalhotky než dnes.

0/0
31.8.2010 10:17

ufoun

Re: Škoda druhých dveří, na dámu nastupující přes rantl

;-D no, ale nebyly minisukne, to by byl jeste hezci pohled ;-)

0/0
2.9.2010 0:52

Honx

Jo, KDYSI jsme uměli krásná auta

Ale to už je bohužel dávno, to co vyjíždí z továren na našem území je čím dál tím obyčejnější, nebo dokonce škaredější :-/

0/0
31.8.2010 9:30

bitkar

Re: Jo, KDYSI jsme uměli krásná auta

presne

0/0
31.8.2010 9:50

Thalos

Re: Jo, KDYSI jsme uměli krásná auta

a denska uz neumime? jo urcite, byl tu nejakej pokles ale to melo spis spolecno s dobou a s modou... tatrovky 50tejt let sou dodnes krasny, treba takovej favorit designovali italove a ve chvili kdy vyjel z tovarny tak za svetovou mdoou nezaostaval... podivejte se na toyoty z konce 80tejch let. a dneska? napr novej superb je auto svetovy tridy, skodovka s nim vyhrala prvni misto pro manazerskej vuz roku v britanii a to uz neni malo, a rikejte si kdo chcete co chcete, kdyz nejde o touhu si proste jenom rejpnout a jako spravnej cech si na vsechno postezovat, tohle sou a byly hezky auta

0/0
31.8.2010 9:54

0xf

Re: Jo, KDYSI jsme uměli krásná auta

Favorit ale byl potom docela predelanej takze z toho designu moc nezustalo, treba jen proto ze jsme neumeli udelat jine zdruzene svetla nez ty imitace ala ziguli :)

0/0
31.8.2010 10:19

bitkar

Re: Jo, KDYSI jsme uměli krásná auta

novej superb je designove humus a technikou je to nemec. Jediny co je mozna cesky a dobry, je ten vynalez twindoor bo jak tomu rikaj. Ale tam mi zas prijde dementni ten system, jakym to funguje. Favorit, kdyz vysel, tak to bylo levny a pomerne slusny auto, ktery ale hodne rychle zestarlo a posledni leta je potkavam zrezly nekde u silnice a majitel zira do otevreny kapoty.

Kdyz kouknu na treba japonce z 80. let, tak byly daleko dal nez skoda jeste v polovine 90.. let.

0/0
31.8.2010 11:45

_Xeon_

??

Nafoukat kola, doplnit olej ;-D?

0/0
31.8.2010 8:19

Martin Dvořák

Nojo baby :-)

Je jasný kdo tomu velí ;-)

0/0
31.8.2010 6:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.