- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevíte někdo, kde zjistím přesné výsledky odpovědí diváků? Všichni se ohánějí statistikami a já to ne a ne najít.
to vezme do rukou policie a bude hlídat hlavně ty přestupky, které tak blbě vyšly v televizní show.
můžu vás uklidnit - nevezme dopravní policista totiž mnohdy ani neví, stejně tak jako řidič, jaký rozdíl je např. mezi zastavením a zastavením vozidla. Dopravní policista vám mnohdy bude tolerovat "rozblikané auto" pokud budete vykládat či nakládat zboží anebo prostě jenom "na chviličku" nakupovat.... vždyť tady se to tak nebere...., že?
a umět při testu zmáčknout správné tlačítko. Druhá věc je ty předpisy dodržovat tehdy, kdy nikdo nehodnotí správnost, takže se nic neděje, když "se zmáčkne" tlačítko s "odpovědí" která není podle předpisu ale udělá v očích spolujezdců z řidiče někoho strašně cool. Taková znalost fyzikálních zákonů a vztahu příčiny a důsledku taky není kolikrát na škodu.
... co Sarkozy posílá tam kam patří, přes Rumunsko do Indie!
proc je treba rusit diskusi o tom jak zoufaly clovek postrilel rodinu s kriminalnimi problemy ?
celá diskuze, až na pár výjimek, je jen silné masirování řidičského ega... malí čecháčci tu zase dobře zabodovali! Všichni umí jezdit líp než pánbůh a všichni jsou si jisti, že jsou nejlepší řidiči. Rozdávají si tu recepty jak po...cat policajty ale vzápětí mají v ústech poznámku, že soutěž vyhráli mladí řidiči, protože to není tak dlouho co absolvovali autoškolu. Nikdo z těch diskutujících "mistrů" nedodržuje zákon o pravidlech provozu na pozemních komunikacích. Vsadila bych boty, že je to i proto,že ho prostě NEZNÁ.
Autorovi článku bych doporučovala tuhle povedenou diskuzi předložit dopravnímu psychologovi a zveřejnit tu jeho názor na takové pablby.
Děkujeme moc za přísěvek. Jezdit podle zákona a jezdit bezpečně a neohrožovat jiné není to samé...jinak souhlas
Ale zato pomalu...no když si na to dnes vzpomenu...štěst íže se někomu nic nestalo
Tedy vytvořit tři články na jedno, ještě nesmyslné, téma během jednoho dne, to už musí být opravdu krize.
Lidi pod nima diskutujou jak šílený o nesmyslech....tak proč toho nevyužít
při předjíždění na velikosti záleží, respektive na tom, kolik koní máte pod kapotou. když jsem řídil své první auto 45 kw, musel jsem předjíždění perfektně plánovat. udělat myšku bylo prakticky nemožné (n epočítám babky v krojích, když spěchají v Lanžhotě na mšu). takže blížím se, sleduji jestli je něco v protisměru, ne. hurá, zahajuji manévr, modlím se, mám na to dost času, vracím se do pravého pruhu. to, že tady dnes jsem, dokládá, že metodika byla správná. dnes 120 kw neřeším problémy s předjížděním, stačí lehce sešlápnout plyn a mizím. z 80 před předjížděním se na 120 při dokončení manévru dostávám velmi rychle a z otčenáše nestihnu ani první verš