Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smůlovaté ferrari je samá bouračka a kvůli nebezpečí požáru míří do servisů

Za poslední tři měsíce havarovalo nebo shořelo už deset nových Ferrari 458 Italia, z toho dvě v České republice. Jedno zbrusu nové "přežilo" po předání novému českému majiteli jen pár hodin. Další měsíce ukážou, jestli je novinka italské značky opravdu prokletým modelem. Všechny do nynějška vyrobené exempláře teď míří do servisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chicocheco

S toyotou bych to nesrovnával...

aspoň ne ta samovzplanutí. U toyot šlo totiž hlavně o blbost (zejména amerických) řidičů.

0/0
19.9.2010 11:08

Highdriver

Není všechno zlato co se třpytí...

a každý není dobrý řidič co v tom sedí :)

0/0
3.9.2010 9:48

kenx

skandál

A při jedné z těchto bouraček, u nás v ČR, dokonce sjelo auto do příkopu. No to je skandální!!! Nemělo by to být na titulní straně, alespoň týden? Senzace za jakoukoliv cenu ...

0/0
3.9.2010 6:42

josefl

Jsou to šmejdy

Koupil jsem jich vnukovi pět a žádní nepřežilo více jak týden. Zase na druhou stranu, za 25 kaček to šlo.

0/0
3.9.2010 0:00

vovák

Re: Jsou to šmejdy

být vámi, tak vnukovi seberu to kladivo. Uvidíte, že pak mu auto vydrží déle.. ;-D

0/0
3.9.2010 10:14

hives

Ferrari a samá bouračka není žádná senzace

S tím prohlášením "samá bouračka" je to myslím trochu mimo realitu. Že mají Ferrari poměrně vysokou úmrtnost je dlouhodobý stav, daný kvalitou jejich řidičů a silou vozů, takže žádná senzace se v tomto směru nekoná...

0/0
2.9.2010 23:15

j777

ach to sklonovani men...

"stojí přes 200 000 euro, tedy okolo pěti milionů korun"

tak bud sklonujme obe meny (eur, korun) nebo ani jednu (euro, koruna) - predpokladam ale, ze "okolo peti milionu koruna" by nenapsali ani na idnes... teda doufejme :-/[>-]

0/0
2.9.2010 15:10

Yen

Re: ach to sklonovani men...

...počkejte pár let....

0/0
3.9.2010 9:04

AR-TU

chyba...

Že by udělali někde konstruktéři chybu? :-/

Bude zajímavé co udělají ti, kterým jejich mazel shořel. Jak se k tomu postaví výrobce?

Jinak krásná auta (slint) :-P

0/0
2.9.2010 15:01

pekelný dědek

Re: chyba...

Ferrari se ke svým zákazníkům chová absolutně skvěle.Není pochyb,že dostanou náhradu....ať už finanční,či v podobě nového vozu.

0/0
2.9.2010 20:46

Mor.feus

dusledky krize

toto jsou dusledky krize. Italum se podarilo vyrobit auto, ktere krasne vypada, ale hur jezdi.

Italove byli vzdycky lepsi v designu.

0/0
2.9.2010 14:58

radik

Re: dusledky krize

Dobře vypadá ale hůř jezdí ;-D Prober se! Tohle je Ferrari, ty by nepustily ven nic co by hůř jezdilo.

0/0
2.9.2010 15:21

Škubi

Re: dusledky krize

Na severní smyčce Nürburgringu je rychlejší než Enzo - takže nemluv o něčem, o čem nemáš páru...

0/0
2.9.2010 15:39

pekelný dědek

Re: dusledky krize

hahahahaha;-D

0/0
2.9.2010 20:45

dedust2000

hm

Šest hodin stará italia s 320 ujetými kilometry sjela do příkopu - asi nefungovala rucni brzda :-P

0/0
2.9.2010 14:52

pepino555

To je v háji

budu muset všech 15 obchodních zástupců s F458 poslat do servisu a půjčit jim Samrty. Kdyby chtěl někdo Itálii, dám ji s 80 %ní slevou + hasičák, střešní zahrádku, potah na volant a zimní gumy - zdarma (vozy jsou vybaveny homologovaným závěsným zařízením)

0/0
2.9.2010 14:18

Mor.feus

svolaní do aut servisu

no jo Ferrari svolá auta do servisu, ale kdo svolá řidiče na přezkoumání. Jestli ono to nebude v řidičích. 570 koní je 570 koní. To ukočíruje málokdo. A bohužel 200 km/h na české dálnici není žádná praxe, ale ostuda.

0/0
2.9.2010 13:49

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: svolaní do aut servisu

200km na české dálnici = smrt :)

0/0
2.9.2010 14:08

21century_schizoid_man

Re: svolaní do aut servisu

ale no tak, hradecka je v pohode

0/0
2.9.2010 14:11

BlkRider

Re: svolaní do aut servisu

Myslis tankodrom D11? :) Ano nektery auta tam 200km/h zvladnou, ale z ty Itallie by asi vyskakaly vsechny sroubky :D

0/0
2.9.2010 18:30

radik

Re: svolaní do aut servisu

Se divim ze jeste ziju. (Ne ze bych takhle jezdil normalne)

0/0
2.9.2010 14:22

pepino555

Re: svolaní do aut servisu

tohle auto si nekupujou řidiči se (Z)etkmen na zadním skle. rozstřelíš úplně stejně corsu GTI jako itálii

0/0
2.9.2010 14:23

AncientMariner

Další v Moskvě?

http://englishrussia.com/index.php/2009/05/21/ferrari-on-fire/

0/0
2.9.2010 13:48

radik

Re: Další v Moskvě?

To ale není Italia. Podle motoru vpředu a toho co zbylo ze zadní částí to vypadá na 550 Maranello.

0/0
2.9.2010 14:21

pepino555

Re: Další v Moskvě?

zajímalo by mě, jestli to šlo na opravu nebo náhradní díly

0/0
2.9.2010 14:25

AncientMariner

Re: Další v Moskvě?

To možná ne, ale dle údajného vyjádření majitelky bylo fungl nové a jela zrovna z autosalonu. Pokud je to pravda, tak je to přinejmenším podivné, že zrovna auta Ferrari tak často hoří. Jiných značek je x.krát víc a aby nějaké úplně nové auto začal hořet jen tak, to se nevidí. A ještě tolik kusů od stejné značky... na to kolik jich ve Ferrari ročně vyrábějí, je to asi docela slušné procento shořené produkce... mrkev v zimě...

A z jiného soudku - v Rusku je v poslední době spousta bouraček Ferrari, Lamb a podobně. Více než dříve. Prý je zbohatlíci odrovnávají ve velkém kvůli pojistkám - holt krize je krize...

0/0
2.9.2010 17:17

radik

Re: Další v Moskvě?

Funglovka to bejt nemohla - podle URL je to prispevek z kvetna lonskeho roku a to uz Maranello dlouho nevyrabely - a ze by mely na sklade takovou dobu pochybuju... po takovych autech se vzdy jen zaprasi.

0/0
2.9.2010 18:11

radik

Re: Další v Moskvě?

Jinak Ferrari jsou ultimátní sportovní vozy. Jejich výkony jsou hnány až do extrémů a to se pak neni čemu divit, že se občas něco přehřeje nebo nevydrží ten nátlak. Pokud, ale rovnou shoří tak máte pravdu, že je něco špatně.

 

Pokud je to opravdu konstrukční chyba, tak se divím že na to nepřišli při stovkách hodin testování na okruhu.

0/0
2.9.2010 18:20

bx777desta

po 6 hodinach a 320 km :-)

co je to za amatera? to je tak kdyz nekdo ze superbu presedla do AUTA a ma pocit ze to bude ridit stejne akorat to pojede rychlejc ...

0/0
2.9.2010 13:45

radik

Re: po 6 hodinach a 320 km :-)

320 km za sest hodin neni tak moc - při průměrné rychlosti necelých 55 km/h by tohle mělo vydržet i Ferrari.

0/0
2.9.2010 14:31

prezdiv.ka

to se měli

rozhodnout po prvním požáru a ne čekat, až jich bude víc ;-€;-€

0/0
2.9.2010 13:37

Sa+an

.

ok, s touhle značkou jsem skončil:-(

0/0
2.9.2010 12:58

vita.nek

Re: .

R^

0/0
2.9.2010 13:08

wotomtoje.

Re: .

Škoda, takový pěkný angličáky! ;-)

0/0
2.9.2010 13:15

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: .

Já taky. Přístě si radši koupím Astona ;-O

0/0
2.9.2010 13:38

deméter

mam taky cervenej zigulig

a jeste mi nikdy nehorel...

0/0
2.9.2010 11:13

zbiro

Re: mam taky cervenej zigulig

protože nevyužíváš jeho plný výkon :-D.

0/0
2.9.2010 12:57

Honx

Re: mam taky cervenej zigulig

Jo, má zapnuté jen dva válce, ty zbylé dva se zapínají (kladivem) jen při potřebě extrémního výkonu.

0/0
2.9.2010 14:09

starej Brůna

Není se co divit

Protože současné ferrari je pěkná sr.ka. Navíc velká většina majitelů ho neumí ani řídit.

0/0
2.9.2010 9:32

Honx

Re: Není se co divit

Ono je to jedno, současní majitelé si ho stejně nekupují na ježdění ale na vytahování se. Řekni mi nějaké jiné luxusní auto které má tolik fotbalistů ;-D

0/0
2.9.2010 10:28

deméter

Re: Není se co divit

SLR, DB9...v cesky lize Octavka :)

0/0
2.9.2010 11:12

21century_schizoid_man

Re: Není se co divit

SL, fotbalisti se s ferrari za mokra roztoci a prodavaj to do impexcaru a kupuji mergla

0/0
2.9.2010 13:53

21century_schizoid_man

Re: Není se co divit

italie je co do kvality jizdy uplna pecka, nekde jinde oproti F430, ridi se to nadherne

0/0
2.9.2010 13:52

Chudým bral ,bohatým dával

Pardubicko - bouračka s Ferrari, tak to bude zase Dominik

Hašek Rv

0/0
2.9.2010 9:14

Cara Binieri

...

Smutny pohled...

0/0
2.9.2010 9:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.