- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každému, kdo skutečně do Drážďan z Prahy někdy jel, musí být tento článek k smíchu. Na české straně "silnice pro motorová vozidla" v dezolátním stavu na Teplice, pak svedená na silnici stěží druhé třídy, následně krátký úsek rozumné dálnice dva pruhy v každém směru na hranice. Ano, tunely (dva?) jsou maximalisticky pojaté. Na německé straně v celé délce betonová dálnice s širšími pruhy než v ČR pro rychlost 200km/h , 20 km od Drážďan tři pruhy. Ano tunely jsou jednodušší s méně kamerami a cedulemi.
napr. A38 u Bergy se otvirala tusim 2007/8, od otevreni bylo na ni omezeni na 80 km/hod, pri kolaudaci meli zrejme strach pustit auta na motokross. Casem se to omezeni nejak vytratilo. nebo ta sama A38 mezi krizovatkou Ripperstal a Halle-Süd. Tam je zabudovana vyrazna terenni nerovnost po tvaru maleho skokanskeho mustku. Zato novostavba A14 mezi Parthenaue Dreieck a Riesou je absolutne super rovna jako pristavaci draha pro raketoplan.......+ Raststation jak hotel Hilton
Postup neco odflaknout, vyinkasovat penize a pak zkrachovat vypada spis na ceskou podnikatelskou cestu....
"Paňčelkó! Němci taky stáčí tachometry! Němci taky staví nekvalitní tunely!"
"Ale Pepíčku, kdyby Němci skočili z okna, skočil bys taky?"
hodilo by se také říci, že na české straně je několik tunelů (evidentně velmi špatně postavených) neb v našich tunelech je rychlost na Dálnici D8 vedoucí do Dresdenu omezená rychlost na 60km/H (oproti 100km/h docela významné zpomalení) a provoz sveden do jednoho pruhu v každém směru;
naprosto mě fascinuje, co má idnes za redaktory; to, jak často přináší neúplné, zavádějící informace je opravdu alarmující
a ja si myslel, ze kdyz mame nejdrazssi dalnice v evrope ze jsou taky nejkvalitnejsi, to me prekvapuje
to by bylo spokojenějších řidičů .. možná i spokojených!
Kdyby A17 staveli v 50tych letech, taky by s ni nebyla spokojenost. Dalnice na Berlin ?? Taky nicmoc...
Se nazývá příspěvek na Obnovitelné Zdroje Energie ...
kolik stojí pls 45 km dálnice v česku ?
D11 Poděbrady - Hradec Králové 48,3 km 15,0 mld. Kč r. 2006