- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se znackou A pribyva cca 100 000 vozu mesicne, a prumernou rychlost v kolone mam podle BC cca 17 km/h...jak to ze neni v tabulce?
Mají používat vlak a toto by se jim nestalo Ale kolonu, která má 120kilometrů si ani nedokážu představit, a doufám, že nic podobného nikdy nezažiju
Koukni na mapu a zjistíš, že některé docela velké města vlak nemají. Pokud mají, tak nejede všude. Takže vlak ano, ale jenom tam kde jezdí. Tam kde nejezdí, tak bych vlakem raději nejel.
A já tu nadávám, když musím kvůli opravám vyrazit do práce o čtvrt hodiny dřív...
Např. když si přečtu Moskvu (ale i další), tak to vypadá, že jsou tam zácpy uplně běžný, proč lidi teda dobrovolně trpěj v takových zácpách a radši nejdou pěšky? To jednoduše nejde nebo jsou už tak líný? Jako o tom, že jsou lidi líný prasata nepochybuju, ale až tak? :)
prosim te kolikrát si šel 500km za 4dny? Zkus si to a už z auta nevylezeš
kvalitní mastná tyč v MHD, dojedu kam chci do půl hodinky (nebo o něco málo později), můžu si dát pivko nebo tři, nemusím se bát vykradení a potkávám spoustu nových většinou příjemných a krásných lidí, nemluvě o spoustě ušetřených peněz (i po započtení toho pivka)
na dalsich mistech jsou Los Angeles,New York a Chicago...kazde z techto tri mest je omezeno z jedne strany...v LA je to Pacific,v NY zase Atlantik a Chicago ma Lake Michigan,takze tady se to pochopit,ale do Atlanty se da dojet ze vsech stran a presto je to tam nejhorsi...
ve friscu to taky dvakrat nevyhrali, nahoru smer sausalito je jen golden, vlevo ocean, doprava zaliv a jediny spoj do berkley krome privozu bay bridge, dolu pretizena 101.. zazil sem kdyz zavreli kvuli opravam Bay bridge. lahudka.
Start-stop systém v autech moc nemusím, ale jak tak koukám, v některých městech na něm něco bude. I když je otázka, jestli se v některých případech už nevyplatí jet radši něčím jiným než autem.
No jo ve velkých městech by pomohl snad jen razantní krok v podobě uzavření Centra a širokého okolí a posílení městské hromadné dopravy, laciné a hlídané taxislužby a solidní nonstop přepravní služby pro dopravu zboží co si člověk nakoupí, prostě vytlačit soukromé auta pro vlastní přepravu kompletně z města, ale toho se bohužel nikdo neodváží ani navrhnout.
Tohle jednou potká všechny civilizované země. Auta každý rok přibývají geometrickou řadou, ve větších městech není kde parkovat a když, tak za neskutečně velké parkovné... Do dvaceti let individuální osobní doprava zkolabuje.
Jaká je asi průměrná rychlost v Praze, v Plzni,...? Projet Plzní 7 km ze severu na jih nebo opačně přes den za půl hodiny je úspěch, takže 14 km/h je maximum. 72 hodin ročně v L.A.?? To je směšné číslo, co bychom za to v Praze dali!