- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fiat 126 byl nástupce Fiatu 500 (600). Byla to tedy západní konstrukce. Ač je to k nevíře, i na západě existovali tzv. obyčejní lidé, kteří si nemohli dovolit koupit důstojnější vůz, než tento a jemu podobný. Ještě dlouho po revoluci jsem běžně vídal na dovolené zejména v jižních zemích vozy jako Fiat 600, 126, Renault 4, Citroen 2 atp.
tohle je auto do města - levný, jednoduchý a když se odře, tak to nikdo neřeší
Moje první auto, kdysi dávno. Člověk si s ním užil, ale dodnes na něj nežně vzpomínám, i když dneska na běžné ježdění, asi bych už se v Maluchovi bála, ale ve své době....z kopce s větrem v zádech... i stodvacet to jelo
je těžké uvěřit tomu, že se dělal až d oroku 2000. CHinqunecento byl už někde jinde technicky.Ale na cestách se už snad nevyskytuje.
Jezdil jsem s tím cca dva roky a bylo to šílené :-) Ovšem na blbnutí to nemělo chybu.
:) Jezdím s ním čtyři roky a ..... safra když zrovna nestojí tak stále jezdí :DDD
V jednoduchosti je krása .